online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen lukt niet :(
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen lukt niet :(

29-07-2007

Hallo!

Ik ben sinds 5 maanden bezig met afvallen. Mijn eetpatroon heb ik aangepast (probeer minder te eten, 3 x per dag, fruit tussendoor en niet meer na 20 uur eten) en ik sport 3/4 keer per week een uur (verschillende lessen, spinnen, taibo, fitness en dansen). Dit heeft zeker mooi resultaat geboekt! Ik ben op tijd van 3 maanden zo'n 6/7 kilo afgevallen! De laatste twee maanden, val ik echter niet meer af. En dat terwijl ik wel degelijk nog wat kilootjes kwijt wil!. Ik word echt gek hiervan, je bent echt constant bezig met eten en sporten, sinds twee weken tel ik ook echt de calorien! Het wordt echt een obsessie nu, constant denk ik aan eten! Hellup! Iemand tips?

16-01-2012
15:48:09
Reactie van olinde:

Heee,
Ik wil zo graag afvallen,
Ik ben zelf (al) 4 kilo kwijt.
Heb nu een best slanke buik. !!:)
Maar me bovenbenen wil ik graag dun hebben.
Kan iemand helpen, ik wil zo graag dunne benen!!
Thanks alvast X

27-03-2011
16:06:52
Reactie van marieke:

calorieen tellen helpt niet ! Hou voor je zelf eens bij wat je zowel eet per dag en hou dat voor een week bij. Dan zul zien waar je de fout in gaat en wat geen enkel tv programma of dieet jou kan vertellen.
Laat je hoofd niet op hol brengen door anderen want alleen jij moet die knop om zetten. Je had of hebt te hoge verwachtingen van je zelf.
Als je een telecel programma ziet, denken we vaak als ik dat apperaat koop en ik gebruik het 5 min per dag dan val ik af ! vergeet het maar ! dames als wij gewoone vrouwen iets aan lichaam willen verbeteren dan moeten wij min maal vijf keer per week sporten ! gebruik je gezonde verstand. En wees niet te streng voor je zelf. Sla geen maaltijden over !!! niet snoepen.

23-03-2011
20:30:09
Reactie van marieke:

afvallen doe je in de eerste plaats voor je eigen gezondheid.
laat het geen obsessie worden. Gewoon je verstand gebruiken.
Geen tussendoortjes. Maar in plaats daar van een goede maaltijd salade zonder majo, veel warm water drinken.
Gewoon rustig je sporten opbouwen. loop niet te hard van stapel.
sla geen maaltijden over !!! Weeg je bij voorkeur een keer in de week op een vast tijdstip, liefst in de morgen.

14-03-2011
16:32:30
Reactie van emma:

Ik wil voor de zomer 6 kilo kwijt en ben eind januari begonnen met dr. Frank.
Op het forum van dr. Frank (gratis) staan heel veel lekkere recepten.
Ben nu al 2 kilo kwijt terwijl ik in het weekend "gewoon" eet.
Door de week eet ik zo min mogelijk koolhydraten (suiker, rijst, aardappelen, pasta, brood, snoep, koek) en veel eiwit (vlees, vis, kaas, eieren) met groente.
Het gaat echt super en zonder honger. Tussendoor mag je ook van alles eten: handje noten, blokjes kaas, asperges met ham, komkommerplakjes met kruidenkaas, etc. En veel drinken natuurlijk (water, thee, koffie mag ook).
Liever geen fruit.
Misschien iets voor jullie om daar eens te kijken. Het is echt het proberen waard. Mensen met echt overgewicht vallen er een stuk sneller van af dan ik.

14-03-2011
14:54:43
Reactie van b. van der star:

Normaal eten is voor iedereen anders. Maar ook moeilijk in te schatten hoe je normaal eet. Wat is goed en wat niet. Wil je zeker weten wat goed is, vraag het dan aan mij. Ik heb al verschillende mensen geholpen met afvallen voor langere termijn. Snel afvallen is leuk maar we willen het toch voor de langere termijn?

09-03-2011
19:31:36
Reactie van marieke:

Afvallen is voor ieder persoon anders . Doe zo normaal mogelijk ga geen calorieen tellen. Eet morgens vooral rustig. veel drinken vooral warm water is heel goed voor je huid en bevordert je spijsvertering.
Laat de snoep en chips staan. Sporten rustig opbouwen, 3x per week is vodoende. Er zijn zoveel soorten fruit, garnaatappel, zit bomvol antiokcidanten !

11-02-2011
18:35:52
Reactie van t:

dat is een kilo in de week fred.
daar heb ik die capsules niet voor nodig om 1 kilo p.w. af te vallen.
het ligt eraan dat je minder eet.

11-02-2011
12:59:47
Reactie van fred:

Hallo,
Ik ben zelf 16 kilo in 4 maand kwijt, combie sportschool en fruitcapsules.
Heel simpel: smorgens voor het ontbijt 1 pil met warm water, werkt echt!!!!
Ik koop de pillen via een Ned website frutaplanta.nl

Gr Fred

11-02-2011
10:57:08
maar even voorstellen, ik ben bonnie, 52 jaar en veel te zwaar. misschien door er met elkaar over te praten op dit forum iets meer stimulans???

02-12-2010
19:53:47
Reactie van marieke:

Sporten tussen 10 uur en twee uur s middags. Dan verbrand je lichaam het beste buikvet. je zou kunnen proberen om alleen te sporten als je het leuk vindt. Je neemt duidelijk te veel hooi op je vork. je moet beter na je lichaam luisteren. Neem de tijd om te eten geniet er van. geen maaltijden overslaan, niet snoepen. DRINK HEET water; voorkomt uitdroging.

1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim