welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen lukt niet :(
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen lukt niet :(

29-07-2007

Hallo!

Ik ben sinds 5 maanden bezig met afvallen. Mijn eetpatroon heb ik aangepast (probeer minder te eten, 3 x per dag, fruit tussendoor en niet meer na 20 uur eten) en ik sport 3/4 keer per week een uur (verschillende lessen, spinnen, taibo, fitness en dansen). Dit heeft zeker mooi resultaat geboekt! Ik ben op tijd van 3 maanden zo'n 6/7 kilo afgevallen! De laatste twee maanden, val ik echter niet meer af. En dat terwijl ik wel degelijk nog wat kilootjes kwijt wil!. Ik word echt gek hiervan, je bent echt constant bezig met eten en sporten, sinds twee weken tel ik ook echt de calorien! Het wordt echt een obsessie nu, constant denk ik aan eten! Hellup! Iemand tips?

16-09-2014
08:56:08
Reactie van marike:

Misschien helpt het als je in plaats van op de calorieŽn let, op de koolhydraten gaat letten.

Het Back to Basic Afslankplan is een goed afslankplan om te volgen, daarmee zou je de laatste kilo's kwijt moeten kunnen raken. Daarmee heb ik op een makkelijke manier m'n ideale gewicht bereikt.

02-09-2014
00:00:29
Reactie van gotje:

Bedankt voor de reactie.
Heb je iets meer info over de pillen? Merknaam etc? Of een link voor ze te bestellen?
Dankje alvast!!

01-09-2014
23:40:49
Reactie van karin:

Dieetcapsule, maar bestel ze altijd via een vriendin. Zit netjes beschrijving bij maar verder geen info.
Maar zijn echt super, ben afgevallen zonder mezelf te martelen. En doordat ik nu gewoon goed oplet nog steeds niets aangekomen.
En eet gezond maar ook lekkere dingen.

01-09-2014
22:50:15
Reactie van gotje:

Kunnen jullie je echt niet de naam van deze herinneren? Ik zoek er die echt hun werk doen!

18-04-2014
15:10:25
Reactie van karin:

He Esther, waren dat van die groene??? Die heb ik ook gehad, die werken super, ben er toen 10 kilo mee afgevallen in korte tijd. En ben nog steeds op mijn gewicht.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 29  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank