online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen lukt niet :(
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen lukt niet :(

29-07-2007

Hallo!

Ik ben sinds 5 maanden bezig met afvallen. Mijn eetpatroon heb ik aangepast (probeer minder te eten, 3 x per dag, fruit tussendoor en niet meer na 20 uur eten) en ik sport 3/4 keer per week een uur (verschillende lessen, spinnen, taibo, fitness en dansen). Dit heeft zeker mooi resultaat geboekt! Ik ben op tijd van 3 maanden zo'n 6/7 kilo afgevallen! De laatste twee maanden, val ik echter niet meer af. En dat terwijl ik wel degelijk nog wat kilootjes kwijt wil!. Ik word echt gek hiervan, je bent echt constant bezig met eten en sporten, sinds twee weken tel ik ook echt de calorien! Het wordt echt een obsessie nu, constant denk ik aan eten! Hellup! Iemand tips?

25-08-2010
13:59:46
Reactie van tiny de rook:

Hoi

wat ik je wil adviseren is het dieet van miranda. ze is van miranda health for life. ik heb het eiwitdieet van haar gevolgd en moet zeggen ze beloofd echt niets te veel! Begeleiding is super. je valt er mee af op de juiste plekken (buik, billen, benen), dat is wat we eigenlijk allemaal willen.

21-08-2010
02:55:14
Reactie van vincent:

Niets pleit tegen veel beweging, maar sporten biedt geen oplossing voor overgewicht, het levert qua gewichtsverlies nauwelijks iets op.

Gewoon zo veel mogelijk bewegen en de fiets pakken in plaats van de auto, dat is het beste. Ikzelf doe daarom ook niet aan sport, ik krijg er alleen maar veel honger en dorst van, en het is bovendien ongezond.

27-07-2010
12:00:39
Reactie van h. ikniet.:

Ga niet naar de site: paypro.nl/producten/Het_Mentale_Dieet_Plan/818/5033 De berichten van deze zogenaamde dames zijn helemaal niet waar. Het is een verkapte advertentie om je een boek te laten kopen, dat toch niet werkt. Er is maar een manier om af te vallen: gezond, niet teveel eten en sporten.

28-06-2010
00:50:24
twistys.com daar staat alles over afvallen

21-05-2010
18:20:38
Reactie van jw:

hallo

ik maak dit dagelijks mee in mijn vakgebied. ik werk op de sportschool en begeleidt mensen "zoals jij" naar hun doel.

minder eten is geen optie, in het begin werkt het goed maar het houd een keer op. als je nu weer normaal gaat eten komt het er net zo hard weer aan.

Je moet op gaan letten wat je eet en hoe je het eet, ook qua training kan je dingen aanpassen, ik zie dat je alleen maar cardio activiteiten doet.

mijn advies is om meer krachttraining te gaan doen.

als je meer info wilt over dit onderwerp kun je een document downloaden op "gezondensportiefafvallen.nl".
Hierin beschrijf ik precies wat ik met al mijn klanten doe, stap voor stap, richting hun doel.

ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

groetjes jan willem

19-05-2010
20:46:24
Reactie van annemiek:

Hallo meid,

ik heb het zelfde meegemaakt en uit frustratie ben ik veel gaan lezen en oefenen maar tevergeefs, ik kon na 4 kg geen kilos meer kwijt. Tijdens het surfen een keer kwam ik een website tegen die aan mentale dieet deed. Tot nu toe ben ik maar liefst 9 kilo afgevallen. Bezoek de website dan zal je ook de reacties zien van meerdere mensen. Veel succes!!

tinyurl.com/32b7ujo

19-05-2010
11:13:42
Reactie van benthe:

Hoi. Hebben ze geen benfit programma bij jouw sportschool? Dat heb ik namelijk gevolgd bij mijn sportschool. Ik sportte ook veel en viel niet meer af. Toen ik benfit ging doen kwam ik erachter dat ik wel redelijk gezond maar te weinig at, waardoor mijn stofwisseling op z'n gat lag. eerst was ik natuurlijk wel sceptisch want ik moest echt meer eten dan ik gewend was. Maar toen ik na 5 weken al 3,5 kilo was afgevallen begon ik erin te geloven. In totaal ben ik 11 kilo afgevallen en daar heb ik ongeveer een half jaar over gedaan, maar het voordeel is wel dat het er nu nog steeds af is zonder dat ik daar honger voor hoef te lijden!

17-05-2010
17:51:49
Reactie van thomas:

Hoi,

Zelf altijd problemen gehad met mijn gewicht. Geschommeld van 140 naar 100 en terug. Het lukte mij echter nooit om die magische grens te doorbreken. Nu sinds kort bezig met een nieuw middel met advies van een natuurgeneeskundige Rene Martina. Volgens mij gaat hij het binnenkort lanceren, maar dat weet ik niet zeker. Het heet Redutox. Hij zit ook vaak in het buitenland, dus misschien is het een com of nl site, maar zoals ik al zei ik weet niet of en wanneer.
Voor mij in ieder geval een doorslaand succes, nu al op de 95 kg!

Success!

06-05-2010
18:01:49
Reactie van ivon:

Probeer eens Geet Green coffee 800
100 %natuurlijke ingredienten
marktplaats kun je geet vinden.
site eindigd met EU

28-04-2010
14:14:46
Reactie van natasja ten tije:

Mijn naam is Natasja ten Tiije, ben 30 jaar en sinds vorig jaar ben ik een welzijnspraktijk gestart in Arnhem. Daarnaast ben ik werkzaam in het onderzoek
omtrent eetgedrag bij de afdeling Humane Voeding van de Wageningen Universiteit.
Voor mijn praktijk ben ik op zoek naar mensen die op een gezonde manier willen afvallen, aankomen, meer energie willen of info over sportvoeding.
Mensen die zich melden zullen een gratis lichaams -en voedingsanalyse krijgen en gratis advies.
Voor meer informatie neem dan even contact op: 06-24983810

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim