|
Afvalmaatje(s) en tips gezocht
02-08-2007
Hey,
Ik ben een meisje van 20 jaar en 1.58m groot en 65.9kg,ik heb dus een bmi van 26.39 ik zit dus in de klasse overgewicht.Hoe komt het dat ik te zwaar ben : veel te veel alcohol in het weekend en veel te veel snoep in de week.Probleemzone: buik (92cm) en borsten (85d) sport : 2 x tae-bo en 2 x kickboks hierdoor heb ik redelijk gespierde billen en armen maar er zit een pak vet rond waardoor je die spieren niet ziet.Ik ben dus op zoek naar tips en afvalmaatjes om elkaar te steunen enz...Reden waarom ik wil afvallen:omdat ik mij beter in mijn vel wil voelen en omdat ik een betere conditie wil hebben... |
|
|
|
|
05-01-2010 19:06:31 |
Reactie van katee:
Ik wil ook zo'n 5 kilo kwijt maar het lukt me niet. |
|
31-12-2009 18:52:25 |
Reactie van isabell:
Ik weeg best wel goed zegt de GGD. maar mijn buik is echt heel dik. Ik wil minimaal 5 kilo kwijt.
Ik wil dus wel meedoen |
|
26-12-2009 18:11:11 |
Reactie van katee:
Eeeej ik ben 18 en ik wil zo grg afvallen mrjah oke ik ben niet zooo dik maar ik voel me gwn niet goed. Wie zou er myn afvalmaatje willen worden? |
|
29-09-2007 21:47:10 |
Reactie van nora:
Hey! Ik wil ook enkele kilo'tjes kwijt. Ik ga binnenkort fitnessen! Zin om mee te doen? Ben jij ook van Antwerpen? |
|
25-09-2007 22:00:14 |
Ik zou wel wensen dat ik rond de 65 kilo woog, ik ben 1.58 en weeg 93 kilo. snik snik. |
|
28-08-2007 11:45:49 |
Reactie van mar:
Ik heb wel een tip: heel veel water drinken (minstens 1,5 liter per dag) Daarnaast een glaasje lauw water met citroen in de ochtend zorgt voor een goede spijsvertering.
Succes! |
|
27-08-2007 19:18:27 |
Reactie van gabrielle:
Hey,
Ik was even op vakantie dus het was wel moeilijk maar kben niet bijgekomen en dat is al iets positief maar vanaf nu ga ik er echt eens serieus (proberen) invliegen.
Jij ook nog veel succes en het lukt je wel.
Mvg Gabrielle |
|
19-08-2007 16:37:56 |
Reactie van marianne:
hoi hoi!
en, hoe is het bij jou? Gaat het allemaal nog een beetje? Ik moet eerlijk toegeven dat het bij mij eventjes de verkeerde kant opgaat... kben ondertussen 1 kilogram bijgekomen door te veel te snoepen en chocolade (voelde me een beetje slecht...)! Maar ben nu terug vastberaden om er terug tegenaan te gaan! Ik wil er echt paar kilootjes afkrijgen!
jij alvast veel succes nog!
grtjs,
Marianne |
|
10-08-2007 00:53:00 |
Reactie van gabrielle:
Hey,
Bedankt voor je berichtje en je steun,ik ken dat gevoel van het idee te hebben dat iedereen rondom ons magerder en mooier is..ik zal dan ook mijn best doen je te helpen naar een plattere buik en mooiere billen.
Mvg Gabrielle |
|
09-08-2007 18:39:48 |
Reactie van marianne:
Goeieavond,
Echte tips kan ik jou niet geven vrees ik maar ik wil je wel proberen steunen! Zelf heb ik geen overgewicht maar ik kan wel stellen dat ik mij vreselijk slecht in m'n vel voel. Ik heb het idee dat iedereen rondom mij magerder en mooier is dan mezelf en hierdoor zou ik zelf ook een beetje willen afvallen. Het is wel zo dat ik niet heel mager ben, ik heb een vetbuikje en m'n benen zijn ook te dik. ik ben slechts 1.65m en weeg 59 kilogram! Ik hoop dat ik jou wat kan steunen in je afvallingsproces en ik wens je alvast heel veel succes en moed toe!
Liefs,
Marianne |
|
|