online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afval maatjes gezocht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afval maatjes gezocht

03-08-2007

Ik heb eernstige overgewicht , mededoor een zwagerschap waar ik 35 kg ben aangkomen, maar daarvoor was ik ook er te zwaar. Ben al weer een tijdje bezig om het baby vet(en meer) er weer af te krijgen. Dit betekend heel veel kilo's minder. Ik probeer eerst mijn babyvet er af te krijgen en dan zien we verder ik was voor de zwagerschap 100 kg en daarna dus 135 kg ben onder tussen 123,5 kg dus eerste is de af en mijn dochter is nu 4 maand.

Wie wil mij steunen of mee doen in deze zware strijd tegen de kilo's

17-07-2011
08:40:01
Reactie van carry:

Ik zou zeggen om eens rond te snuffelen bij weightloss-shop.
Daar heb je een aantal goede producten die helpen bij afvallen zonder dat je er heeeel veeeel voor hoeft te laten staan.
Suc6!

02-01-2011
21:26:53
Reactie van corrie:

haha.. ja dat heb ik ook gehad in de avond... duurde ongeveer een week en toen was het helemaal over.. ik vind de shakes niet zo duur hoor.. Ik lunch altijd in de kantine op ons werk en als je dat optelt ben ik nu minder kwijt..maar dat ligt idd wel aan je koop patroon natuurlijk. Ik heb wel eens iemand gesproken die had maar 20 euro per week om boodschappen te doen.. ja dan is dit onbetaalbaar.. weet je waar ik gewoon nu elke keer weer achter kom, dat is dat gezond eten stukken duurder is dan ongezond eten... raar he eigenlijk. maar idd denk ik dat als je de koolhydraten weg laat, je ook lekker kan afvallen.. ik neem die shakes omdat het lekker makkelijk is en ik nergens over na hoef te denken... en ik denk dat er wel iets inzit wat het afvallen sneller laat gaan want ik val enorm snel af... de week voor kerst nog 3,4 kilo terwijl ik al een aantal weken bezig ben.. dus er zal nog wel iets in zitten.

02-01-2011
20:48:16
Reactie van platvis:

je kan ook heel goedkoop afvallen hoor door geen koolhydraten te eten. als je begint met geen aardappellen en pasta of rijst te eten en geen brood maar een cracker, dan kan je eigenlijk voor de rest alles eten en je valt dan goed af, en oja geen alcohol, daar word je ook dik van. al die shakes zijn duur. gewoon minder eten. ik doe het heller dieet en zelfs het avondeten is bij mij alleen een stukje vlees en veel groente. alleen later op de avond dan sterf je van de honger maar daar moet je even doorheen. maar dat is met alle dieten.

23-11-2010
18:16:56
Reactie van corrie:

hi sari, ik heb een advies voor je, als ik jouw was zou ik lekker gaan afvallen met timfit! Dat is een eiwitshake in combinatie met gewoon/koolhydraat arm eten. Je krijgt op deze manier erg veel vitamine binnen zodat het ook geen problemen geeft als je zwanger raakt... het is ook bewezen dat je sneller zwanger raakt als je niet zo zwaar bent.. met dit dieet val je enorm lekker af en krijg je super begeleiding. Zodra je zwanger bent kan je dit dieet opbouwen naar een gezond eetpatroon zodat je niet teveel en liever niks aankomt tijdens je zwangerschap,... dat als je eenmaal bevallen bent ineens een heeeeeeeeel stuk lichter bent.. kom maar eens kijken bij ons op het forum... timfit forum.. wij zijn daar erg leuk met elkaar dus maatjes zat!! misschien tot snel

23-11-2010
17:21:00
Reactie van sari:

Hallo,

Ik had afvalmaatje getypt en toen kwam direct jouw forum naar boven. Ik dacht, volgens mij lees ik mezelf. Momenteel weeg ik ook 100kg, na een zwangerschap. Het ergste is, de laatste dag voor de bevalling woog ik 102kg en nu bijna 3jaar later weeg ik 100kg, zonder zwangerschap. Terwijl ik altijd 75kg woog. Nu zijn we bezig met een 2e baby, maar weeg nu zoveel........
Graag zou ik met jouw de ervaringen die we opdoen met elkaar willen delen.
Ik hoop dat je mij begrijpt.
Groetjes Sari

10-11-2010
23:15:06
Reactie van willem:

Sorry dat het zo lang geleden is dat ik antwoord heb gegeven druk druk druk!
Maar ik eet in de ochtend 1 boterham mager vlees erop in demiddag doe ik dit met 2 boterhammen , en in de avond 2 aardappelen met weer mager vlees en Génoeg groenten,
Zorg da je in de middag tussendoor fruit eet en in de avond als je honger krijgt ook. Drink veel thee of water tussendoor geen frisdrank! En voor de rest doe ik zeker 5 avonden flink fietsen op de home trainer, weeg nu nog 73,5 dus die70 komt in de buurt terwijl ik toch af en toe wat doe mindere op sommige momenten. Dus probeer dit en gegarandeerd dat het lukt!
Groeten willem

15-10-2010
08:17:59
Reactie van sjan:

hier komt de vraag Willem
hoe ben je afgevallen,wat eet je ongeveer op een dag ??

14-10-2010
23:40:52
Reactie van willem:

hallo mensen,

ik ben een jongen van net 20.
vond mezelf echt te zwaar woog bijna 89 en ben rond de 177 cm.
nu 5 á 6 weken verder weeg ik nog 76 kilo ben er echt blij mee en hoop tot de 70 te kunnen gaan. Ik voel me echt een stuk beter vooral omdat je leuke reacties krijgt van de mensen die het zien.
succes allen en zet em op!

groeten willem

11-09-2010
15:17:55
Reactie van sheranie:

Hallo,

Ik ben weer opnieuw begonnen (ik heb in het dieet last van jo-jo effect, dan weer wel lijnen en dan weer niet)
Nu wil ik het echt gaan volhoudenen mijn streef datum is 09-10-2010,
een dag waarop Mijn moeder haar 50e verjaardag viert =)
Ik ben op de 9e begonnen dus heb precies 4 weken!

Kg: 74.1
cm: 38 (om de buik, op de plek waar het het breedst is)

Hopelijk is er verandering in te krijgen voor 09-10-2010!
Ik steun je!
GA ER VOOR!

Liefs

10-09-2010
16:01:10
Reactie van purplerain:

hallo,

ik ben ook bezig met een dieet en zou het heel leuk vinden met je in contact te komen
ik ben een meisje(vrouw) van 30 en ben al 15kg kwijt
als je wilt mag je me toevoegen!!!

groetjes purple

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 32  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim