online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afval maatjes gezocht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afval maatjes gezocht

03-08-2007

Ik heb eernstige overgewicht , mededoor een zwagerschap waar ik 35 kg ben aangkomen, maar daarvoor was ik ook er te zwaar. Ben al weer een tijdje bezig om het baby vet(en meer) er weer af te krijgen. Dit betekend heel veel kilo's minder. Ik probeer eerst mijn babyvet er af te krijgen en dan zien we verder ik was voor de zwagerschap 100 kg en daarna dus 135 kg ben onder tussen 123,5 kg dus eerste is de af en mijn dochter is nu 4 maand.

Wie wil mij steunen of mee doen in deze zware strijd tegen de kilo's

21-08-2010
12:54:01
Reactie van micha:

Goed gedaan Bertha, dat is heel veel voor 5 dagen!!!

Ik zit op het moment aan een groot glas water, was ik een paar dagen beetje vergeten, hoop dat ik maandag ondanks dat het weekend is, toch iets afgevallen ben.

groetjes Micha

21-08-2010
10:58:01
Reactie van bertha:

Hallo allemaal, 5 dagen het dieet gedaan en ben 1.6 kilo afgevallen! Ben best tevreden toch 3 pond! Maandag de 2e week! Groetjes!

20-08-2010
11:53:55
Reactie van micha:

Gister paar wijntjes en chippies en voila, kilo erbij, bah bah bah

19-08-2010
11:00:42
Reactie van mihca:

Hoi deptrietje,

vanaf mijn 18e roep ik al dat ik ga lijnen en stoppen met roken, elk jaar weer en ben nog steeds te dik en rook nog. Ik ben nu gezond aan het eten, maar had gister niet gesport, zal halve kilo bij vanmorgen grrrrrrrrrrrr. ook laat ik mijn portje savonds niet staan hoor. We gaan er gewoon voor, ook jij !!!

18-08-2010
21:02:28
Reactie van deprietje:

jullie zijn tenminste volhouders !!
ga zo door dan kom je er wel!!

18-08-2010
12:58:38
Reactie van bertha:

Hallo Micha, mijn kledingmaat was 50 en nu 44-46. 'k heb de winter en zomer rokken al kleiner laten maken. En nu die pondjes nog! :-) de moed er in houden! We kunnen het!! Groetjes Bertha.

18-08-2010
11:01:50
Reactie van micha:

Hoi hoi

Deprietje, kom op, we gaan er gewoon tegenaan. Ik denk dat je het ook het beste met bv elke keer 5 kilo te doen, dan is het niet zoveel om tegenaan te hikken. Ik woog maandag 98 kilo, dus ook nog veel te gaan.( wil eigenlijk naar de 70, pfffffff) En niet proberen ineens veel af te vallen, wat er snel af gaat, komt er ook weer snel bij.

Berthe, goed gedaan joh, jij bent echt al veel afgevallen. Hoeveel maten scheelt het? Lijkt me zo n goed gevoel, dat alles veels te wijd wordt ( ipv steeds maar strakker)

groetjes Micha

18-08-2010
10:55:37
Reactie van bertha:

Hallo deprietje, ik had een lijst van de dietiste gekregen van wat ik eten mag. Daar ben ik toen 20 kilo mee afgevallen! En elke dag een uur op de hometrainer! Maar toen ik 81 woog, ging er niets meer af! Ik ben toen weight care gaan doen, en daar ben ik tot 75 kilo afgevallen, en nu heb ik al weken hetzelfde gewicht, en nu probeer ik dit dieet voor de laatste kilo loodjes! :-). Dus kom op deprietje! Het lukt jou ook vast wel!!! Groetjes Bertha.

18-08-2010
10:55:30
Reactie van bertha:

Hallo deprietje, ik had een lijst van de dietiste gekregen van wat ik eten mag. Daar ben ik toen 20 kilo mee afgevallen! En elke dag een uur op de hometrainer! Maar toen ik 81 woog, ging er niets meer af! Ik ben toen weight care gaan doen, en daar ben ik tot 75 kilo afgevallen, en nu heb ik al weken hetzelfde gewicht, en nu probeer ik dit dieet voor de laatste kilo loodjes! :-). Dus kom op deprietje! Het lukt jou ook vast wel!!! Groetjes Bertha.

17-08-2010
21:11:35
Reactie van deprietje:

bertha welk dieet heb jij gevolgt ??
met minder koolhydraten of niet
ik moet nog 20 kg kwijt pffffffff de moeite gadverdamme
diep in mijn hart eet ik liever.

maar ja zo dik als ik voelt ook niet goed
HELP

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 31  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl