online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - help ik moet afvallen maar hoe
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

help ik moet afvallen maar hoe

10-02-2006

hoi
IK heb een probleem
een aantal jaren geleden ben ik 16 kilo afgevallen door een yoghyrtdieet
Ik was hier erg blij mee
Een jaar later werd ik zwanger en ben toen 25 kilo aangekomen
Natuurlijk niet erg maar ik heb het er nooit meer afgekregen er is zelfs nog meer bijgekomen, ik eet gewoon alles wat los en vast zit het lijkt wel of ik niet zonder kan terwijl ik weet hoe ernstig overgewicht is.
help weet iemand wat ik kan doen

groetjes nv

10-03-2011
16:17:30
en toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die blies het verhaaltje uit........pffffff

09-03-2011
19:28:24
Reactie van mrel:

ik ging een keer slapen en ik was toen zwanger geworden en nu wil ik weer een kindje maar ik ben nu 52 kilo en ik heb een tweeling in mijn buik dus ik ben nu 72 kilo geworden.

22-07-2010
18:50:04
joepie waar kan ik dat biamed kopen???
en wat kost het ???

22-07-2010
18:47:28
joepie wat weeg je
want hoe zwaarder je bent,des te sneller vliegen de kilos eraf.

21-07-2010
11:07:24
Reactie van joepie:

Biadmed is ook een goed dieet kost wel wat maar je heb tussen door totaal geen honger doordat je suikerspiegel stabiel blijft het kost wel wat maar bij mij werkt het super wil niks anders meer nou ja heb al heel veel dieten gedaan tot maagband aan toe en nu ben ik in 5 weken tijd al 15 kilo kwijt zonder problemen of honger gevoel

20-07-2010
10:17:08
Reactie van laura:

als je gezond wilt afvallen, en tegelijk je hele lichaamscellen vernieuwen, moet je Genacol gebruiken. Google maar.

18-07-2010
19:16:15
Reactie van zieneb:

Heey Nv,

Ik begrijp hoe jij je nu voelt, ik heb me namelijk ongeveer mijn hele leven zo gevoeld, ik ben altijd al een zwaar iemand geweest met 3 vervelende zussen die me alsmaar uitscheldden als dikzak, en toen ik hen vertelde dat ik wilde afvallen barstten ze spontaan in lachen uit.
Toen werd het me teveel en na vele mislukte pogingen van afvallen in mijn leven heb ik het mentale dieet plan ondekt. Dit is iedereens laatste dieet geweest. Ik heb hem 2 weken gevold en ben 18 kilo afgevallen! 9 kilo per week dus.

18-07-2006
13:08:50
Hoi als je weinig geld heb koop dan een goed boek zoals dat van dr phill , das eenmalig en bij ons werkt het echt heel goed , het is een dikke pil maar er word een hoop diudelijk en je kunt het zo vaak naslaan als je wilt.....

en tja wandelen en fietsen met je kindje kost niets en is heel gezond voor allebei...!

11-07-2006
20:01:22
nou ja zo simpel is dat niet voor iedereen hoor

11-07-2006
19:34:44
Lijkt me simpel, niet meer alles wat los en vast zit eten!
En veel wandelen met je kind, bewegen etc.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim