welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Waarom val ik niet af???
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Waarom val ik niet af???

20-08-2007

Ik ben sinds 5 weken bezig met afvallen. Tenminste, met "proberen met afvallen" want het lukt dus niet!!!

Ik let al 5 weken heel erg op mijn eten. Ik ontbijt met fruit of knäckerbrod met 20/30+ kaas en een activia yoghurtje.
Tussen de middag eet ik 4 bruine/volkoren boterhammen met 20/30+ kaas (2 plakjes kaas voor 4 boterhammen).
's avonds eet ik groente en aardappelen met een vegetarisch iets (uit de oven) en een activia yoghurtje.

Tussendoor eet ik fruit of volkoren ontbijtkoek. Verder snoep ik helemaal niet.

Daarnaast ben ik al 5 weken aan het sporten. De eerste 2 weken 2x per week, de laatste 3 weken 5 x per week. Het eerste uur doe ik cardio (crosstrainer, lopende band, fietsen), daarna buikspieren, beenspieren etc.

Ik ben nog geen kilo afgevallen! Waar kan dit aan liggen???

18-09-2015
07:11:25
Reactie van maxime:

Dag,
Ik heb persoonlijk heel erg goede ervaringen met bepaalde producten (van dit forum mag ik de naam niet noemen omdat dat als spam wordt gezien). Ik ben online ook lid van een groep waar iedereen waanzinnige resultaten deelt in een hele korte tijd, ontzettend inspirerend. Hoe je eruit ziet en hoeveel je weegt heeft namelijk voor 80% te maken met je voeding en maar 20% met sporten. Je kan je dus helemaal het apelazarus sporten, als je voeding niet in orde is, val je niet af. Nu ik 100% overtuigd ben van deze producten, ben ik zelf voedingscoach geworden van dit merk en kan ik nu ook mensen gaan helpen. Ik wil graag dat iedereen zich zo zelfverzekerd en energiek voelt als ik en snel zijn/haar streefgewicht haalt, zoals dat al zovelen voor ons is gelukt. Als je wil, kan ik je (uiteraard compleet zonder kosten) adviseren. Als je vragen of opmerkingen hebt, lees ik dat graag!
Liefs Maxime.

03-09-2015
21:00:17
Reactie van yvon:

Help, ik val ook niet af, al 5 weken lang geen snoep, chips, limonade; let op m'n eten.
Ochtend havermout met melk plus Brinta wake up. Lunch bakje Griekse kwark met appel, avondeten aardappel vlees groente, bakje activa als ik nog honger heb, bak kwark met pruimen.
Tussendoor of fruit of een keer evergreen nootjes.
Daarbij crosstrainer 45 minuten per dag en 5 x in de week en nog val ik niet af. Niets te zien op weegschaal, wel een beetje aan m'n lichaam te zien maar niet veel. Wat doe ik fout??????
Gr yvon

05-08-2013
13:17:53
Reactie van mirantje:

wat je doet is prima, maar misschien moet je geduld hebben. je bent ook begonnen met sporten. koolhydraat-arm is allemaal onzin, dat crashen slaat nergens op. koolhydraten heb je ook nodig, vooral als je sport. uiteraard wel met mate. Weight watchers misschien een optie? heb ik zelf ook gedaan en soms kom je erachter dat je zelfs te weinig eet. suc 6 in ieder geval.

16-05-2013
15:52:50
Reactie van smokey:

Te veel koolhydraten. Neem koolhydraatarm brood. Max. 3 sneetjes per dag. 's Avonds liever geen pasta, aardappelen of rijst of maximaal twee eetlepels. Neem dan 2 x zoveel groente en wat mager vlees. 3 x sporten per week is voldoende. Even volhouden. Pas als je vier weken stil staat val je echt niet af. Anders misschien tot professionele hulp van een dietiste? Succes!

29-04-2013
21:32:56
Reactie van ctje:

help, ik val niet meer af.
ik neem s ochtends dieetpro shake, dan tussendoor een cracker, dan om twaalf uur een shake en weer tussendoor een cracker. s avonds neem ik of klein beetje gewoon eten of soep met naderhand nog een shake. in het begin viel ik af, maar nu niet meer. ik doe 5x per week half uur cardio.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 11  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank