online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - total body balance
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

total body balance

19-09-2007

Hoi,ik ben vorige week donderdag begonnen met het dieet en ik moet zeggen dat het heel goed gaat.Ik ben vandaag op controle geweest en ik was al 3 kilo kwijt.Ik wil in totaal 20 kilo afvallen en als het goed is doe ik daar 19 weken over.Het begin is in ieder geval gemaakt.Groetjes nadia

30-10-2009
19:42:53
Reactie van erik berg:

ook ik ben flink geschrokken vorige week....ruim 20 kilo te zwaar....ben ik gaan beseffen wat het is om overgewicht te hebben..sinds vorige week met een dieet van Total Body Balance en in 1 week ruim 3 kilo afgevallen..plui,m voor mezelf

30-10-2009
12:54:51
Reactie van merel:

Ik en 20 okt hier mee gestart en 2,5 kilo kwijt de eerste week.

Geen honger en trek! Vind t super!

Echte aanrader. Ik doe het in Helmond!

Merel

18-08-2008
09:33:57
Angela,

Je kan ook het karin de zoete dieet proberen, daar val je ook heel snel en goed mee af en als je oplet daarna , houd je je gewicht op peil.
Ben zelf 20 kg afgevallen en geen grammetje bijgekomen.
Dat gaat niet vanzelf, door de week neem ik niets extra's , in het weekend doe ik waar ik zin in heb, dus ook taart , patat, pizza enz.
Het is een superdieet, heel goed te doen, succes,

Wendy.

16-08-2008
21:44:24
Reactie van n.vd vorst:

Het was zwaar omdat je helemaal niks mag hebben van wat er niet op de lijst staat.De piilen zijn capsules, op het doosje staat tbb special.Je hebt witte en bruine.Je krijgt de bruine als het afvallen niet zo vlug gaat.groetjes

16-08-2008
18:53:58
Reactie van angela:

Hoi Nadia,
Bedankt voor je reactie. Wat vond je er zwaar aan als ik vragen mag? Natuurlijk met ieder dieet moet je oppassen als je klaar bent. Heb je geen bijwerkingen van de pillen gehad. Mag ik vragen wat de naam van de pillen is, weet je dat nog toevallig.
Groetjes,
Angela

16-08-2008
17:57:31
Reactie van n vd vorst:

Hoi,ik ben in totaal 19 kilo afgevallen in 19 weken.Het was wel heel zwaar.Ik ben er nu alweer 7 aangekomen.Dus als je klaar bent moet je bog altijd heel erg opletten op wat je eet.groetjes

16-08-2008
14:16:48
Reactie van angela:

Hoi Nadia,
Ik ben wat aan het googelen gegaan, omdat ik volgende week een intake gesprek willen plannen bij Total Body Balance in Helmond. Nu kwam ik een berichtje van je tegen ergen op een forum in 2007. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe het dieet je vergaan is en of je tevreden was. Zou je mij iets meer kunnen vertellen?
Heel erg bedankt vast.
Groeten,
Angela v. Doremalen
Eindhoven

20-09-2007
07:51:28
Reactie van nadia:

Het dieet is suikervrij en vetarm.Je krijgt voedingssupplementen tegen de honger en verder krijg je een lijst van wat je allemaal mag hebben.Elke week moet je op controle en dan wordt je gewogen.Na het behaalde streefgewicht moet je nog 3 keer terugkomen om het normale eten weer rustig aan op te bouwen.Zo voorkom je jo-jo effect.Het werkt echt.Je kunt ook op de site van Total body balance allerlei recepten zoeken en je leest verhalen van mensen die het ook allemaal hebben gedaan.Ik hoop dat je nu genoeg weet.Groetjes nadia

20-09-2007
07:43:44
Misschien een idee dat je kort even vertelt wat dat dieet inhoudt?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim