online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - streep je slank
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

streep je slank

20-02-2006

Heeft er iemand ervaring met Margriet- streep je slank?

G

13-02-2011
13:21:19
Reactie van marie louise:

Hoi,
Super dat het zo goed gaat !!
Volhouden !

Alleen kreeg ik na een tijdje wel echt last van dat ik te weinig voedingsstoffen binnenkreeg, en me daardoor vanaf 's ochtends al doodmoe voelde en geen stap meer kon zetten.

succes verder !

13-02-2011
13:03:01
Reactie van kim:

Hoi,

Ik ben nu in mijn 6e week van het streep-je-slank dieet.
Mijn startgewicht was 80 kg en ik heb me afgelopen zaterdag gewogen en ik weeg nu 75.2 kg :).
Ik heb meerdere dieeten uitgeprobeert en dit met bijna geen resultaat, ik belande steeds weer in mijn oude eetpatroontje.
Toen ik aan dit dieet begon was ik ook een beetje wantrouwend, want waarom zou deze eigenlijk wel lukken en die andere dieeten niet.
Nou ik zal het ze zeggen, ik kwam er al snel achter dat dit geen dieet is. Het is meer een aanpassing en je wordt je bewuster van wat je eet. hierdoor ga je ECHT minder snoepen. Ook heb ik helemaal nog geen hongergevoel gehad. Ik ben erg tevreden en het is een echte aanrader.

Gewoon doen, dus :D

op margriet.nl kun je het boekje bestellen voor 7.95

31-10-2010
20:13:02
Hoi allemaal,

Het is voor mij lang geleden maar ik wil wel eens gaan zoeken of ik wat kann vinden.
Als dat zo is dan horen jullie nog van mij.
Anders heb ik het niet meer.

31-10-2010
19:37:37

Hoi,

Op internet kun je het inderdaad niet echt duidelijk vinden, beste is zo'n dagboekje kopen, kan ook via internet, kost 7,95

Ik ben ondertussen 19 kilo kwijt in anderhalf jaar.
Ik werk sinds een jaar zonder boekje,houdt dus in gedachten alle calorieen bij.
en ben sinds vorig jaar november overgegaan op de 1500 kcal per dag, omdat ik erg veel voedingstoffen begon te missen en daardoor erg moe en zwak werd.
Als ik nu een week lang 1500 kcal eet en 1 keer per week sport, val ik ongeveer een kilo af.

Succes meiden

27-10-2010
10:19:45
Reactie van stefanie:

Hallo Missy 84,

Ik heb geen reactie gekregen op mijn berichtje (zie 1 berichtje voor jou).
Ik denk dat deze site niet meer gebruikt wordt.
Ik heb gewoon de streep je slank agenda in de boekhandel gekocht.
Voor mij werkt het prima.
Ben 3 kilo kwijt in 3 weken. Nog 2 kilo en ik zit op mijn streefgewicht.
Het valt mij reuze mee. En als het een dag niet lukt, geen nood. De volgende dag gewoon weer lekker verder. Dan is het ook prima vol te houden. Succes he!

26-10-2010
17:31:31
Reactie van missy84:

Hallo,

Ook ik wil graag beginnen met streep je slank, om mijn zwangerschapskilo's kwijt te raken. Heeft iemand de productlijst voor mij in Word staan? Kan op internet wel een site vinden met de producten en punten, maar kan de tekst niet knippen en plakken. En overtypen is me net wat teveel werk.... Wie kan mij helpen?

15-10-2010
12:02:42
Reactie van stefanie:

Ik heb ooit de lijst van streep-je-slank gehad (in de tijd dat ie nog in de Margriet stond.)
Nu wil ik het gaan starten maar kan de lijst met die vakjes nergens vinden.
Wie heeft er een voor mij zodat ik het kan kopieren?

(ben gestopt met roken, en de kilo's vliegen eraan. Aaarch. Zou alleen daarvoor bijna weer gaan roken.)

Groetjes,
Stefanie

25-02-2010
18:42:25

ook ik ben zo'n 13 kilo afgevallen in een jaar tijd,ik heb wel heel erg geschommeld maar dat kwam omdat ik 3 keer op vakantie ben geweest en ik toen gewoon lekker! heb gegeten.
Na de 3 vakantie's dus elke keer zo'n 2 a 3 kilo aangekomen,en kerst erbij enzovoort.

Ik ben sinds aug. gestopt met het boekje,en gewoon doorgegaan met calorieen tellen.
Ik eet nu elke dag 1500 kcal.
Ik merk dat dit voor mij het beste werkt,omdat ik nu weet hoeveel ik nog kan eten,en als ik het niet bij hou,dan denk ik veel makkelijker bij mezelf,ow ja joh ik heb nog wel genoeg ruimte.
Ik vraag me alleen wel af,of dit dus ook effect heeft op het afvallen-zo afvallen zonder het dagboekje van streep je slank,omdat je misshien weer andere voedingstoffen kwtijraakt.
Ik val nu bijna niet meer af,schommel nu al 3 maanden tussen de 67,8 en en de 66,0,oké tussendoor mijn verjaardag gehad en kerst zat er bij,en een aantal feestjes waar ik gewoon lekker mee heb gesnoept en een aantal wijntjes.
Gelukkig pak ik de dag erna weer netjes de 1500 kcal op.

Wat ik zeker even belangrijk vind om mee te delen,is dat de 1300 kcal die ik met het streep je slank binnenkreeg,echt te weinig waren !
Na een maand of 4,was ik elke dag doodmoe,'s ochtends vroeg had ik al geen puf meer om de trap op te lopen..
Dit kwam omdat de vetverbranding verder ging op mijn spierweefsel.
Nu ik op de 1500 kcal zit per dag gaat het perfect met mij,en aangezien ik veel producten in light variant heb,heb ik elke dag nog extra hokjes over om bijv. een lekkere koek bij de koffie te nemen :D

Ik wil dit "dieet/leefgewoonte" graag nog heel lang volhouden.
Succes iedereen

24-02-2010
14:23:05
Reactie van mariska:

Hallo,

Ik ben echt afgevallen met het streep je slank dieet..... Ik was toen ook zeer fanatiek en heb me echt gehouden aan alle vakjes....

Voor mij was het goed omdat ik dan in elke groep iets ging eten terwijl ik dat anders over zou slaan.

Ik was 17 kilo kwijt geraakt....helaas heb ik het niet meer volgehouden omdat ik op gewicht was en weer meer ging snoepen. Dom dom dom.

Maar omdat het voor mij zeer goed heeft gewerkt wil ik het wel weer gaan oppakken. En kijken of ik het weer zo streng kan doen, want ik weet als ik me er aan hou dat ik echt af kan vallen.

Succes voor degene die het ook gaan proberen.

11-09-2009
22:55:43
Reactie van jeremy:

We kunnen wel raad geven, maar geef zelf wat meer info. GEwicht,leeftijd, lengte en wat eet je op een dag. Wat voor raad meoten mensen je geven. Anders moet je de forum maar eens doornemen als je raad wilt volgen, mss kun je dan zelf kiezen wat het beste bij je past.

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim