welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - wie moet er ook 30 kilo kwijt en doet mee?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

wie moet er ook 30 kilo kwijt en doet mee?

02-01-2008

Ik heb fors overgewicht en de knop moet nu echt om. Ik moet 30 kilo kwijt. Ik weeg ni 127 en ben 1,80. Ben vandaag begonnen met Sonja Bakker op mijn manier,haha. Wie doet er mee?

14-11-2008
14:17:56
Reactie van toos:

hoi debby
ik had al een paar dagen last van mijn schouder en ontdekte een bult op mijn schouderblad te grootte van een ei
nou ik dus naar de dokter en stuurde me door naar een chirurg
wat het precies is weet ik nog niet maar heb op de voorhand al antibiotica gehad en heb nu 25 nov een afspraak
de bult zal verwijderd moeten worden omdat die ergens op mijn spieren ????of zenuw???? drukt
als het een ontsteking is moet de pijn minder worden met die antibiotica maar zal dan toch eruit moeten
de huisarts zegt ook dat die er al veel langer moet zitten(maar ik had er geen last van)daarom denk ze dan ook dat ie nu ontstoken is
ik heb nu een kuur van 10 dagen en gebruik nu veel pijnstillers
mar goed ,ik blijf natuurlijk heel goed opletten en hopen dat de schade beperkt blijft
we zien het wel
gr toos
enuh natuurlijk blijf ik hier mee posten

14-11-2008
10:31:05
Reactie van debby:

Hoi allemaal en vooral toos wens je beterschap en ga der gewoon voor
>>>>>>>>>>Anders heb je alles voor niks gedaan is niet de bedoeling toch .................Iedereen zit het wel eens niet mee ......................Niet de moed opgeven hoor denk erom hahahahaha...................Suc6 dan en besterschap mag ik vragen wat je dan heb ................Je bent toch wel een keer van de medicatie af dan kan je de draad toch weer oppakken of zie ik dat verkeerd ................Kijk maar wat je ermee doet groetjes veel liefs debby ............

14-11-2008
09:06:25
Reactie van toos:

hoi dames
ik ga het lijnen ff staken
zit sinds woensdag aan de antibiotica en ben alweer een pond aangekomen
er moet ook nog een operatie volgen
maar dat zien we wel weer
nu eerst ff mijn gezondheid en zie dan wel wat de schade is
maar hoop het nieuwe jaar weer goed te kunnen starten
gr toos
jullie suc6 he dames, hier zit het ff niet mee.

13-11-2008
19:07:58
Reactie van debby:

Hoi toos
Ik woog dik over de honderd kilo pffff echt veel hoor ............Schrik maar niet ik woog zeker 118 kilo schoon aan de haak ..............Ik weeg nu ongeveer 83 kilo dus er is heel wat af ...................Net wat je zegt onder die 85 pffff echt weken weken weken maar goed we zitten eronder ..................Nu nog onder de 80 dan gaat het zeker de goeie kant op ...............Wens je een prettige avond lekker warm voor de buis ..............Ik ga vanvond niet sporten morgen ga ik denk ik weer even ...................Heb nu niet veel zin om actief te zijn hahahahaha..................veel liefs van debby ................

13-11-2008
18:34:37
Reactie van toos:

enuh debby
hoeveel ben jij kwijt en wat was jou gewicht

13-11-2008
14:57:58
Reactie van toos:

hoi debby
ik woog met de vakantie 94 kilo en nu 84,5
heb er wel lang over gedaan
ik bleef steken op de 85 kilo
echt weken lang ,,,ik heb er 10 weken over 1,5 kilo gedaan
maar zit er nu onder en hoop dat het nu weer beter gaat
gr toos

13-11-2008
08:26:28
Reactie van debby:

Goedemorgen nog een keer toos.................Hoeveel weeg jij nu dan en waar ben je dan onder gekomen ..................Laat het me nog even weten dank je wel ..........................groetjes...........

13-11-2008
08:25:00
Reactie van debby:

Nou dat is dan al heel wat toch..........Ik ben ook al heel veel afgevallen en ben der wel blij mee........Wat jij zegt eronder komen en blijven dat is wel moeilijk................Ik wil heel graag onder de 80 kilo en dan moet ik nog een paar kilooos ...............Maar ik ga het zeker redden ..............Ben al zoveel kwijt dus die paar kiloooos die moeten ook gaan lukken ...............Ben ook maar eens weer meer brandnetel thee gaan drinken en water en dan gaat het gewicht zeker naar beneden ...............Als je maar genoeg blijft eten en niet dat alles stil gaat staan met de spijsvertering................Ik wens jullie allemaal een fijne dag en suc6 deze dagen ..............We spreken elkaar gauw weer doei doei .................Veel leifs van Debby ....................

12-11-2008
19:45:34
Reactie van toos:

hoi debby
ik ben nu in totaal 9,5 kilo kwijt
maaaaaar ik heb een aantal weken stil gestaan
ik ben nu 18 weken bezig en dus nog altijd een pond per week afgevallen
is op zich genoeg hoor maar had al veel meer kunnen zijn als ik die stilstand niet had gehad
ben echt aan het knokken geweest en ben sind vorige week meer gaan drinken
en nu zat ik er wel onder
pfffff gelukkig
en nu maar hopen dat het doorgaat met afvallen
gr toos

12-11-2008
18:56:44
Reactie van debby:

Hoi toos..........Je gaat goed of niet hoeveel heb jij er nu in totaal af dan ..............Ik had deze week er helemaal niks af hahahahah ook goed toch...............maar goed volgende week ben ik weer wat kwijt ik doe meestal om de week ...................Heb een heel goed weekend gehad met veel lekkers dus dan krijg je dat ..................Groetjes en een fijne avond tooosjeeeeeeeeeeee

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 131  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim