online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - bailine figuurcorrectie
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

bailine figuurcorrectie

08-02-2008

wie kent bailine ? wie heeft er mee ervaren graag meer info.

08-12-2010
17:29:52
Reactie van marjon:

Ik ben zelf eigenaresse al 5 jaar van Bailine Haarlem en het werkt. Het bestaat al bijna 50 jaar, komt uit Noorwegen. Ik vind het een geweldig product en na 5 jaar kan ik nu echt wel zeggen dat het heel goed werkt. Het is afvallen op een gezonde manier. Probeer het eens?
De eerste behandeling is altijd gratis om het te proberen of het voor jou wat is.
Groetjes, Marjon

29-06-2010
22:25:39
Reactie van truus:

dank u Justine

27-06-2010
12:53:09
Reactie van justine:

Het is geen "spul" het is een electro-spier-training als het u wat lijkt dat kan je de voor u dichtsbijzijnde studio bellen voor een gratis proefbehandeling want het kan zijn dat het voor u niets is. Zelf vind ik het heerlijk maar er zijn ook dames en die vinden het gevoel van de training niet pretiig. Dus dat is het advies wat ik nog mee kan geven! als u anders nog meer informatie wilt kan u ook naar de site gaan daar kan u ook vinden waar de studio's zijn gevestigd: bailine.nl

24-06-2010
20:41:54
Reactie van truus:

wa ben ik kwijt als ik 20 kilo wil afvallen??
nou kom op mi dat antwoord

24-06-2010
18:23:59
Reactie van truus:

wat kost dat spul ???

24-06-2010
11:08:28
Reactie van justine:

Hallo truus,

nee dat niet ik ben er gewoon echt blij mee want het is mijn steun geweest ik had nooit gedacht dat ik op het gewicht kon komen waar ik nu ben en het is heel moeilijk voor mij geweest en als je dan iets vind waar je baad bij hebt en waar je je fijn voelt dan heb je zo'n reactie! Ik hoop gewoon dat meer vrouwen bailine op die manier ook kunnen gaan zien als ze er heen zijn gegaan. Mijn moeder liep ook met veel klachten en ze is ziekenhuis af en aan gegaan maar niemand wist wat het was en nu gaat ze er ook heen omdat het een spier training is en het gaat ook al stukke beter met haar dus het is niet alleen maar om weer een goed figuur te krijgen maar het kan ook helpen bij dat soort klachten. Zelf ga ik naar bailine brielle dus mijn ervaring is daar!

21-06-2010
16:07:14
Reactie van truus:

justine je maakt er nogal reclame voor
ben je zelf een consulente van hen ???

20-06-2010
13:13:26
Reactie van justine:

Hallo! Ik ga zelf sinds oktober 2009 naar bailine toe en ben daardoor nog extra afgevallen en slanker geworden. Zelf was ik al begonnen met afvallen want ik was veelste zwaar en aangezien ik nog maar 20 ben was ik er gelukkig nog op tijd bij want afvallen is heel moelijk! Ik ben in augustus begonnen met afvallen en ben nu een kleine 20 kilo kwijt, door de bailine methode heeft mijn lichaam weer een mooie vorm aangenomen en het heeft mij extra geholpen met die laatste moeilijke kilo's en centimeters. Ook de persoonlijke steun die je bij bailine krijgt helpt heel goed voor als je het even moeilijk hebt. Bij bailine ben ik nog 10 kilo afgevallen en alleen al rond mijn heupen 10 centimeter kwijt. Nu ik mijn gewicht onder controle heb en het zo kan houden ga ik nog 1x in de week naar bailine om het bij te houden en even dat moment voor mezelf. Voor mij is bailine nu puur ontspanning en ondertussen een heerlijke wisselende training om mijn lichaam in vorm te houden! Ik hoop dat meer vrouwen na het lezen van mijn positieve ervaring ook de stap nemen om naar bailine te gaan! Ongeacht je leeftijd. Veel mensen vergeten hoe belangrijk je lichaam voor je is en hoe veel een goede gezondheid mee telt!

15-03-2008
18:09:03
Reactie van rosemarie:

Hoi,

Ik ken Bailine, zit onder behandeling in Den Haag. Ben afgelopen december gestart.
Moest op het begin bij de proefsessie even wennen, maar het lijkt wel alsof je eraan went.

Ik heb echt goed resultaat, maar ik let ook op mijn eten. Het gaat natruulijk niet allemaal vanzelf. Maar dat is ook met sporten, ik sport mijn hele leven al en daar moet ik ook opletten op mijn voeding. Wat ik fijn vind aan Bailine, is dat ze bepaalde delen kunnen aanpakken, wat ik met sporten niet gedaan krijg.

De mensen van Bailine die daar werken geven me ook veel adviezen. De eigenaresse is trouwens fysiotherapeute en dat geeft mij wel een fijn gevoel, iemand die echt verstand van zaken heeft.

In ieder geval, ik vind het een goede uitvinding! Als ik jou was, zou ik het gewoon proberen, de proefbehandeling is toch gratis...

Succes, ik hoop dat ik je geholpen heb met het antwoord.

Groetjes, Rosemarie

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim