|
Sveltyll
17-03-2008
Hallo allemaal, ik las onlangs een artikel in een tijdschrijft dat ging over een nieuw product uit zwitserland genaamd Sveltyll. Heeft iemand hier ervaringen mee? |
|
|
|
|
23-10-2008 11:03:47 |
Reactie van bo:
Niet gebruiken!!!! Het helpt totaal niet. Je krijgt je geld ook niet terug!!! |
|
22-10-2008 23:09:36 |
Reactie van kimberley:
k heb deze capsules gebruikt en ben geen een gram afgevallen.... een tip voor mensen die het willen kopen NIET KOPEN IS ZONDER VAN UW GELD ! |
|
17-09-2008 21:04:56 |
Reactie van gino:
werkt dat niet graag had ik dat geweten van iemand die ervaring mee heeft |
|
17-09-2008 21:02:30 |
Reactie van gino:
waar kan ik dat kopen hier in belgię |
|
16-09-2008 09:27:27 |
Bedant, dames voor jullie reacties. Ik sta nu weer met m'n voeten op de grond en zal van die rommel afblijven en toch proberen af te vallen op en gezonde EN jammergenoeg moeilijkere EN tragere manier! Lily |
|
04-09-2008 18:20:55 |
Reactie van tess:
Hallo allemaal,
Je moet niet geloven in deze producten, dat heb ik ook al heel vaak gedaan maar het leverd geen enkel resultaat op. Ik zit nu bij EGA Nederland dat is een soort club waar je verantwoord en gezond gaat afvallen. Je verandert als het ware je eetpatroon maar niet doormiddel van een vast dieet. Dit vind ik persoonlijk erg fijn, omdat ik een dieet moeilijk vind vol te houden. Je komt eens per week bij elkaar en dan krijg je nieuwe week menu's die je eventueel kunt gebruiken om een idee te krijgen wat je zou kunnen maken die week. Daarnaast wordt je ook gewogen en bekijken ze je ingevulde menu lijst, want die houdt je bij. Dus het is wel zo dat alles wat je eet schrijf je op, maar niet om op je donder te krijgen zeg maar, maar om te kijken wat je misschien verkeerd combineerd enz. Deze methode werkt bij mij erg goed, ik ben in 3 weken 2,5 kilo afgevallen en dit op een gezonden manier, ik heb dan ook niet mezelf hoeven uithongeren ect. Als het je wat lijkt kun je kijken op eganederland.nl want op deze manier weet je zeker dat je je lichaam niet te kort doet en op een gezonde manier afvalt. Groetjes, tes |
|
21-08-2008 10:45:28 |
Reactie van amina:
bij mij zeggen ze dat ik telaat ben... ik had gebeld na 1 week en daar werd me verteld; waarom maakt u de kuur niet eerst af.. ik hem niet helemaal afgemaakt en tog ben ik telaat. ik heb een brief gescheven en eis daar me geld terug. ik hoop dat ik me geld terug krijg want het is alsof ik het zomaar heb weggegooit en dat pik ik niet! |
|
20-08-2008 19:38:21 |
Reactie van marion:
Heb tabletten teruggestuurd binnen de periode, en er is bij mij gelukkig niets van mijn rekening afgeschreven. Had 30 mei besteld, en heb de hele zooi op 6 juni terug gestuurd |
|
20-08-2008 12:26:03 |
Reactie van amina:
hallo mensen.. ik heb ervaring is dit onzin.. ik heb het product gekocht en serieus geloof me ik ben geen gram afgevallen.. ik ben een meisje van 20 jaar en 5 kilo overgwicht.. ik wilde het kopen omdat ik slank wil zijn.. mijn moeder probeerde mij nog tegen te houden ma ik was zo koppig en wilde het persee eerst proberen en dan pas geloven dat het nie werkt... ik was eigenlijk nu op weg na de site en te bellen om me geld terug te krijgen en zag deze forum... ik wil alleen duidelijk maken om niet het zelfde als ik te doen want echt het werkt nie en ik voel me zo dom dat ik het wel geloofde, maarja ik ben blij dat ik het geprobeerd heb anders zou ik nog steeds zeggen van stel dat het wel werkt... maar goed... dus koop het niet groetjes |
|
14-08-2008 15:01:04 |
Reactie van ina:
Ook ik heb de advertentie gelezen in een weekkrantje en dacht is dit wat, nee dus, ik ben blij dat ik eerst gegoogled heb. Ik weet dat ik het niet moet bestellen. Gewoon gezond eten en sporten dat is het beste om af te vallen. |
|
|