online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - crashdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

crashdieet

23-02-2006

ik ben nu zeven dagen bezig met een crashdieet, ben van 67kg naar 63kg gegaan! ik weet dat dit heel ongezond is en dat die kilo's er toch weer aankomen(zelfs met een paar extra), maar ik ga deze keer toch doordoen tot ik 56 weeg!
is er iemand die ervaring heeft met crashdieten? en hoeveel at je dan?

X Ilonka X

12-01-2012
20:25:01
Hallo, ik ben ook bezig met een crashdieet en het werkt goed voor me. ik beperk me tot maximum 300 calorieën per dag wat erg weinig is en ja het is ongezond en nee ik heb geen anorexia want het is maar tijdelijk. en dat van dat jojo effect is niet altijd waar. je hebt dat zelf in de hand, je moet natuurlijk niet na zo'n dieet terug beginnen met 2000 calorieën per dag, gewoon langzaam opbouwen! Ik drink minimaal 1,5 liter per dag om aan mijn suikers te komen, ik drink smorgens 1 redbull en ik heb geen honger. ik geloof dat iedereen zelf moet uitzoeken wat het beste is voor jezelf! Bovendien sport ik elke dag 1 uur a anderhalf uur, zo krijg je geen vel over! Maar hoe je ook dieet, ik wens allen veel succes!

08-01-2012
00:00:08
als je zegt van: je kunt af en toe wel een koekje nemen, dan ga je de mist in! als je dat wel doet denk je dat je wel vaker iets lekkers mag nemen.
neem een koude douche, dan krijg je het koud en doet je lichaam moeite om je lichaam op te warmen en verbrand je calorieën.

02-04-2011
07:31:38
Reactie van rian:

hoi Melvin, wat eet jij dan gemiddeld op een dag ???

01-04-2011
12:33:10
Reactie van melvin:

De term 'crash-dieet' word wel enorm breed uitgemeten. Als je zelf je 'persoonlijke' dieet creëert, noem ik dat geen crash-dieet. Als jij op lange termijn je minimale dagelijkse hoeveelheden en eenheden tot je neemt, en je in de avond verzadigd voelt, is het een prima dieet dat goed vol te houden is. Let alleen goed op wat heel belangrijk is voor je lichaam. Mocht je door een dieet tekort aan bepaalde mineralen of vitaminen binnen krijgen, kun je die aanvullen met multi alles in één. Hoewel dit geen complete vervangers zijn, fungeren zij prima als aanvulling, het kleine beetje extra zeg maar.

Een crash-dieet voor mij, is een geen dieet meer. Je zelf dag in dag uit uithongeren met minder dan minimaal, en meer als 3 liter water tot je nemen, is een crash-dieet. Elk persoon die wil afslanken heeft zijn eigen patroon, heeft zijn eigen levensstijl. Voel je goed, bij wat je doet. Ik ben in anderhalve maand ruim 11 kilo afgevallen. En nee, ik doe NIET aan crashen. Ik eet normaal, gezond en net genoeg voor mijn lichaam. Ik eet zelfs 1 keer per week vette vis, laat maar zwemmen. Ik doe niet aan sport, maar loop en fiets wel altijd.

10-03-2011
16:56:23
Ongeveer 1 kilo pw wel rijst en pasta, maar dan volkoren pasta en zilvervliesrijst !

09-03-2011
19:16:20
EN HOEVEEL KILO IS DAT PER WEEK ??
ALS EEN GEK AFVALLEN ??

09-03-2011
19:15:21
WEL RIJST EN PASTA DAN ???

05-03-2011
19:14:28
Geen aardappels en geen brood, dan val je af als een gek !

05-03-2011
14:48:06
Reactie van ramona:

ha ha dat is dus ook geen oplossing, dan verbrand je ook niks meer,
graag normale antwoorden !!

03-03-2011
14:55:46
Ramonáaaaaaaas, gewoon niet meer eten !

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 27  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®