welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - crashdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

crashdieet

23-02-2006

ik ben nu zeven dagen bezig met een crashdieet, ben van 67kg naar 63kg gegaan! ik weet dat dit heel ongezond is en dat die kilo's er toch weer aankomen(zelfs met een paar extra), maar ik ga deze keer toch doordoen tot ik 56 weeg!
is er iemand die ervaring heeft met crashdieten? en hoeveel at je dan?

X Ilonka X

29-09-2008
18:39:26
Reactie van julie:

Dank je wel katja,dat klopt ,een vriendin van mijis er ook mee bezig, ze valt gigantisch af, maar heeft wel 750 euro betaald, ik krijg dus geen copie,jammer he'.

29-09-2008
15:18:32
Reactie van katja:

Hallo

Je moet eens op internet zoeken naar het dieet van Dr Cohen. Kost normaal erg veel geld 750€, maar ik heb het zelf ook allemaal uitgezocht en het dieet vorig jaar gedaan -20 kilo in 8 week.
Het is ook een crasch dieet maar je krijgt wel 2ons groenten en 2 ons vlees en 2xfruit op een dag dus met extra vit. tabl. erbij krijg je alles wat je hebben moet. Het dieet is niet zo persoonlijk als wordt gezegd.
Er is ook een forum van waar je recepten vanaf kan halen en meelezen. Er zijn mensen bij die zijn binnen een jaar 70 kilo afgevallen. Veel succes
Liefs Katja

29-09-2008
11:46:38
weet er iemand een dieet waarbij je wat sneller afvalt???
(ik zit niet te wachten op antwoorden, zoals het is slecht voor de stofwisseling ED dat weet ik allemaal wel)

12-09-2008
09:30:03
Reactie van mamma:

Hoi, sorry hoor , was even druk de laatste dagen...

Ja minder koolhydraten, vetten enz , maar je kan het ook via internet doen !!
Doen, topdieet, ik ben er een ander mens door geworden.
Gewoon even googelen op haar naam !
Succes !

11-09-2008
22:58:28
Reactie van eva:

hoi mama,krijg ik nog antwoord hi hi
gr eva

10-09-2008
15:51:10
Reactie van eva:

Bedankt voor de tip mama,maar ik heb nog een vraagje is dat dieet met minder koolhydraten ? en volgens mij zit er niet zo'n kliniek bij mij in de buurt.
groetjes Eva

08-09-2008
16:06:19
Reactie van mamma:

Hoi Eva,

Kijk eens bij Karin de Zoete, dat dieet heb ik onlangs gevolgd en ben in 3mnd tijd 18 kg afgevallen !
Heel goed te doen, succes...

08-09-2008
13:37:31
Reactie van francine:

Ook ik ben vandaag begonnen met het ziekenhuis crash dieet, maar heb nog een aantal vraagjes.Misschien dat iemand hier een antwoord op heeft.Mag je naast je koffie/thee en mineraalwater ook nog andere drankjes, bv lightdrankjes? Als ik kijk met de lunch, ik had genoeg aan 1 toast, 1 ei,1 beschuit, 1 sinaasappel en een beker yoghurt.Mag ik die andere beker yoghurt bv ook op een later tijdstip, of moet ik die ondanks dat ik genoeg had toch opeten?Wat de grapefruit en sinaasappel betreft, mag ik die ook uitpersen, of moet ik één van de twee opeten?Alvast bedankt voor jullie reacties.

08-09-2008
13:29:42
Reactie van eva:

Of een andere goede tip om gewicht kwijt te raken,op een snelle manier want het gaat me allemaal veel te langzaam.

08-09-2008
10:17:07
Reactie van *:

een goed crash dieet ?
een crash dieet is nooit goed en ongezond hoor !

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim