online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - crashdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

crashdieet

23-02-2006

ik ben nu zeven dagen bezig met een crashdieet, ben van 67kg naar 63kg gegaan! ik weet dat dit heel ongezond is en dat die kilo's er toch weer aankomen(zelfs met een paar extra), maar ik ga deze keer toch doordoen tot ik 56 weeg!
is er iemand die ervaring heeft met crashdieten? en hoeveel at je dan?

X Ilonka X

17-05-2010
13:21:55
Reactie van jan-willem (jw-coaching):

hallo

In mijn vak als personal trainer raad ik het gebruik van crash diėten af.
Met als simpele reden dat het niet het probleem weg neemt. Als mensen stoppen met diėten dan komt het er net zo hard weer aan en misschien nog wel meer.

Ik heb sinds kort al mijn methodes opgeschreven in een E-book die je kunt downloaden op de volgende pagina: gezondensportiefafvallen.nl/aanmelden

In dit boek beschrijf ik alles wat je moet weten van voeding en sporten om je doel te bereiken.

In ieder geval veel succes met het behalen van je doel en misschien kan ik je binnenkort helpen.

Groetjes,
Jan-Willem

16-05-2010
22:44:17
Reactie van juul:

hoi Tash

ik ben ook met schade en schade wijzer geworden,na koolhydraat arm, cambridge dieet en noem maar op het helpt maar tijdelijk
maar nog steeds ben ik bang dat ik weer zal gaan schransen
maar dan is alles voor niks geweest
heb het boek gelezen,een leven lang slank zonder dieet
van sonja kimpen een belgische
dat was voor mij echt een eye opener,zo waar hoe zij het beschrijft

16-05-2010
21:51:57
Reactie van tash:

Juul ;

Jaaa inderdaad!!
Dat hele dieeten is gewoon killing.. mensen zien het ook als een straf, terwijl het enige wat ze gewoon moeten doen is hun eetpatroon veranderen. 15 kilo is erg netjes.. en gewoon met koekjes en chocola, zoals het hoort dus!! Wie kan er nou leven zonder afentoe iets lekker ? niemand toch ? zelfs de magere sterren niet.. maar die hebben gewoon het geluk van plastic surgery en personal trainers.. en dat kunne wij gewoon niet betalen.. Helaas is ons beeld helemaal veranderd door de Media, en ben je niet mooi als je niet maatje 34 hebt.. Zelf heb ik maatje 36/38 dus heb echt niks te klagen, maar vind het gewoon leuk om mensen hier een beetje te helpen.. ben zelf ALTIJD bezig met voeding.. vind het gewoon interessant.

16-05-2010
20:07:32
Reactie van juul:

Tash eindelijk iemand zoals jij die het weet
gewoon 3 keer daags eten 2 tussendoortjes. veel water drinken ook gewoon snoep koek chocolade eten,maar wel van alles een beetje
het is zooo simpel
ben al 15 kg kwijt,ben een ander mens geworden
voor mij nooit meer een dieet

16-05-2010
18:56:58
Reactie van tash:

Star ;

Dieten heeft geen zin, je moet gewoon opletten met wat je eten. Mininaal 1,5 liter water per dag drinken en bewegen! ze zeggen het niet voor niks he, want het helpt gewoon.. Laat je snacks staan en verander ze in iets ander. Ananas is zeer goed, laxeerd en stilt je honger gevoel.. Miss Beckham eet dat ook erg veel ;)
Crash dieet is nooit goed, het helpt voor heel even, maar wanneer je weer normaal gaat eten slaat je lichaam die voedingsstoffen meteen op als vet. en word je dus uiteindelijk veel sneller dik.

16-05-2010
18:08:30
ja he' zwakkelingen !!

16-05-2010
13:33:36
Reactie van sammy:

zo jij bent aardig zeg!!!!

14-05-2010
15:19:33
Reactie van sindy:

star

gewoon doorvreten
het word toch niks met jou

13-05-2010
17:55:41
Reactie van star:

mag ik vragen wat je eet, ik wil ook graag snel afvallen mar hou het steeds niet vol en heb al prodimed en biamed gedaan maar steeds stop ik ermee, dus wat is jou dieet?

05-05-2010
11:43:58
Reactie van sas:

iemand ervaring met het soepdieet? wil dit graag gaan proberen en je kan 4 tot 7 kilo per week afvallen. ben benieuwd of dit wat is.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 24  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim