online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - modifast wie nog meer?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

modifast wie nog meer?

19-03-2008

Hallo allemaal,

Sinds maandag doe ik aan modifast.
Ben zo benieuwd of dit mij gaat helpen.

Mijn hele leven ben ik al een dikkertje geweest.
Was nog niet eens 10 toen ik al aan flinke dieeten zat.
Ben er altijd ongelukkig door geweest.

Maar de knop is nu om, ik moet en zal afvallen, en het gaat me gewoon lukken.

Ik weeg 94kg en wil er zeker 30kg af, maar ik hou mij vast aan mijn
eerste doel.
En mijn eerste doel is 10kg.

Vrijdag ga ik weer op de weegschaal, ben echt heel erg benieuwd hoeveel ik kwijt ben, want ik heb het zwaar echt zwaar.
Met 2 kleine kinderen die heerlijk kunnen snoepen, is de verleiding vaak groot.
Maar tot nu toe lukt het me aardig goed, niet 1x de fout ingegaan.

Zijn er nog meer mensen aan de modifast
zoja? lijk me leuk om elkaar hier te steunen.

Gr Lila

05-03-2010
18:29:32
Reactie van tine68:

Ik ben afgelopen maandag begonnen met Modifast en nu vijf dagen bezig.
Tot mijn verbazing al heel veel afgevallen in nog geen week tijd,ruim 6 1/2 kilo.
Ik vind dit eigenlijk best veel en vraag me af of dit nog wel gezond is.
Wel woog ik ruim 112 kilo en zit nu op de 106, misschien maakt dat wel het verschil.
Ik wil er het liefst een kilo of 30 af hebben, dus heb nog wel wat weekjes te gaan.
Sporten doe ik minimaal 2x per week en ga daarna ook de sauna in, waarschijnlijk heeft dat ook met het enorme gewichtsverlies te maken. Daarnaast drink ik bijna 3 liter water per dag en loop me dan ook gek naar de wc.
Mijn vriend was ook begonnen met modifast en was al een paar dagen langer bezig, Normaal werkt zijn stofwisseling veel sneller dan de mijne, "maar" hij is nog net geen 5 kilo afgevallen. Ik voel me ondanks het hongergevoel verder wel veel fitter dan anders, dus hoop het nog aardig wat weekjes vol te kunnen houden.

Succes iedereen!

09-06-2009
17:39:43
Reactie van shemonah:

hey!

Ik ben nu net 8 dagen bezig en ben al 3,5 kilo kwijt! Als je het streng volgt en er niets bij eet dan kan dat lukken! maak wel een hulpnetwerkje voor jezelf want dan kan je iemand bellen als je het lastig hebt. Daar heb ik vele baat bij. En verander je relatie tot voedsel en eten en leegte en jezelf voeden.
Dat vind ik ook hele erg moelijk omdat ik wete dat als ik stop met modifast...ik anders zo weer alle kilo's aankom.
heel veel succes!

Shemonah

08-06-2009
19:49:19
Reactie van marion:

hallo, ik stop met de modifast, kon na 3 weken modifasten met alleen maar de smaak sinaasappel geen modifast meer zien. het modifasten is bij mij zeer langzaam gegaan ben 3 kilo kwijt in drie weken. daarom ben ik nu overgestapt op de herbalife. ik wens iedereen veel succes met het afvallen.
groetjes marion

08-06-2009
15:03:11
Reactie van cheryl:

Hoi allemaal
na vele pogingen ben ik weer bezig met modifast. nu een week 4 kg afgevallen.hoop dat ik het dit keer langer doet dan 1 week,het is zeker de eerste dagen best zwaar,maar het zal mij deze keer lukken .en hoop bij jullie ook.
groetjes en veel suc6 met t afvallen.
groetjes Cheryl

31-03-2009
11:56:58
Reactie van buufie:

Hoi,

Sinds gisteren met modifast begonnen. Het is al poging nr 10, maar hoop het nu echt vol te houden precies volgens het ABC schema.

Ik moet er ongeveer 10 kg af hebben en dan kan ik gelukkig al mijn kleren weer aan.

27-02-2009
11:44:25
Hoi Emma,

Ik raad je aan op het andere modifastforum (Modifast!!) mee te praten. Daar wordt actiever gereageerd dan op dit forum, dus daar heb je meer steun aan!

27-02-2009
01:17:09
Reactie van emma:

hoi, ben nieuw hier. ben 5 dagen bezig met modifast,moet zeggen dat het werkt,maar de shakes/pudding zijn zo eentonig!en vult niet echt. meestal neem ik in de avond wat rauwkost en laatst een cracotte met smeerkaas genomen. vraag me af of het slecht is om er iets naast te eten? (aangezien ze er zo op hameren dat je absoluut alleen de 3 zakjes mag)
ervaringen,tips, alles is welkom!
groetjes

26-03-2008
14:50:20
Reactie van liv:

hallo,

Ik ben afgelopen dinsdag met modifast begonnen. Wat smerig hé!
Ik moet minstens 30 kilo kwijt en herken je verhaal over vanaf je 10e lijnen... om mijn 15e ben ik 20 kilo afgevallen en woog ik 80 kilo. Nu 5 jaar later zit er weer 30 kilo aan! een eeuwige strijd.

Doe jij modifast bij een dieetiste? Want ik doe het gewoon zelf. Ik vind het heel moeilijk, en nog moeilijker omdat het zo smerig is! maar ik ben vastberaden om het vol te houden en er iig 20 kilo mee af te vallen.

Ik heb hieren daar eens wat gelezen en wat bij modifast wel heel belangrijk is, is dat je na de periode dat je alleen zakjes mag heel goed en langzaam weer opbouwt naar gewoon eten... anders zitten de kilo's er zo weer aan!

Wat is het resultaat tot nu toe?

Heel veel succes en ben benieuwt hoe het je verder vergaat!

groetjes

24-03-2008
16:36:29
Ik ben met modifast vorig jaar in 3 maanden 35 kilo afgevallen!
Het was wel heel erg afzien maar het resultaat zeker waard.
Dus mijn advies luidt: volhouden!!!! Sukses ermee

19-03-2008
20:05:16
Reactie van mamma:

Hoi,

Modifast is ook wel erg moeilijk hoor !
Zeker als er kindertjes rondlopen.
Kijk eens bij Karin de Zoete, het is ook zeker een streng dieet maar met de voedingssupplementen erbij heb je ook een stuk minder lekkere trek !
Wie weet is dit wat, ik ben sinds begin maart bezig en er is al bijna 4 kg af !!
Door de multivitaminen en de supplementen voel ik me beter dan ooit tijdens een ander dieet.
Wie weet is het wat voor je , want als je er 30 kg af wilt lijkt me dat wel heel zwaar, maar........wat je ook doet, heel veel succes!!!!!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim