welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie is er ook begonnen met modifast??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie is er ook begonnen met modifast??

27-03-2008

hallo,

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met Modifast! Heb regelmatig best trek, maar kan me er goed van weerhouden om wat te nemen. Ik ga er voor!

Wie is er nogmeer bezig met modifast? Ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat.... Ik moet 30 kilo kwijt, maar ben niet vanplan om dit allemaal met modifast te doen...het is een begin om daarna mijn eetgewoonte helemaal aan te passen!

Het lijkt me fijn om elkaar een beetje te steunen op dit forum.... en natuurlijk om elkaars succes te delen!!

Groetjes lieve!

22-09-2008
07:05:54
Reactie van mel.:

Hallo allemaal, ik ben 3 weken geleden met Modifast begonnen, ik loop al 2 jaar bij de dietiste maar na 7 kilo te zijn afgevallen begon ik weer alles aan te komen....Emo-eter! Nou 3 weken geleden was ik mezelf echt spuugzat, dus ben ik, op advies van de dietiste met Modifast Intensive begonnen; 2x per dag shake en 1x pudding. Verder mag ik daarnaarst nog 2x per dag zo'n opkikker-bouillon hebben met max. 10 ck. De eerste 3 dagen vloog ik tegen de muur op...man wat had ik toch trek in eten! Nu precies 3 weken later ben ik ruim 8 kilo kwijt en ik voel me goed...heb gisteren 65 km gefietst met de Leontien's Ladies Ride in Den Bosch in een hele snelle tijd, dat kan dus ook alleen maar als je goed in je vel zit, natuurlijk kon de hele buurt gisteren avond en vanacht mijn buik horen rammelen maarja......Vanavond moet ik naar de dietiste, en ik ben heel benieuwd wat ze er van vind! PS jammer dat dat in de avond moet vandaag want dan ben je zeker een kilo zwaarder...zucht.

19-09-2008
22:54:06
Reactie van nana:

hallo allemaal !
ik ben er ook pas mee begonnen alsowieso kan ik 3 van die milkshakes niet eens op,,1 omdat het geld niet op mijn rug groeit :)
en 2 omdat ik ook heel snel vol zit van die dingen ik neem dus per dag 1 milkshake en twee van die maaltijd repen chocolade smaak :)
2 repen geven je dus een hele maaltijd staat op het internet en op het doosje,,ik had wel geprobeert 3 milkshakes op een dag maar heb het allemaal weer uitgekotst omdat ik zo vol zat,,
ik hoop dat het resultaat gaat boeken al twijvel ik wel heel erg eraan..
ik zit nu toch wel aardig gevuld van die repen en die milkshake

19-09-2008
16:50:48
Reactie van kimberley:

Ik ben het sinds vandaag aan het gebruiken ik heb die banaan milkshake genomen en oh,,,wat was dat vies zeg,
ik moest bijna overgeven ^_^;
zit wel meteen tsjokvol!
maar jah ik heb wel iets van 20 - 30 kilo overgewicht en ben pas 15 1/2 ,,dus ik wil er echt wat aan doen en niet mezelf verbergen in kleding van maat olifant,,ik heb al geprobeert normaal te dieten maar ik val dan toch altijd terug op de chips en chocola en nu zou ik dat echt niet naar binnen kunnen werken,,ik hoop dat het resultaat boekt!

08-04-2008
08:58:20
Reactie van josje:

Hoi Lieve,

Nou vanochtend 1,5 kilo eraf.Valt me nog mee na zo'n pittig weekend,ga er in ieder geval met frisse moed weer tegen aan.Moet deze week wat extra werken en heb het druk,meestal maakt wat extra afleiding het me ook makkelijker!
De eerst vijf zijn eraf,op naar de volgende vijf!

Groetjes

07-04-2008
13:43:37
Reactie van josje:

Vind het pittig Lieve,precies wat jij zegt,elke dag wel even zondigen.Nou valt dat voor door de week wel mee voor mij,maar sweekends vind ik het gewoon erg moeilijk.
Ik heb zoveel rotgewoontes die erin geslopen zijn,die ik allemaal nog moetgaan afleren.
Maar ik wil het zeker niet opgeven,ik weet gewoon dat als ik dat doe het nooit goed komt.Ik hoef niet perse 60 kilo te wegen straks maar ik wil gewoon een hoop kilo's kwijt,kan ik ook weer eens in gewone leuke kleding in plaatstvan het formaat tent!
Laat je morgen mijn weegresultaat weten.

Groetjes

07-04-2008
12:38:18
Reactie van lieve:

hey josje,

Bij mij is het afgelopen week ook niet zo goed gegaan, heel veel gezondigd. Heb mij op zaterdag weer gewogen en ondanks alles toch 1,5 kilo afgevallen! gelukkig maar. Deze week ga ik het wel veel beter doen. voel me er dan toch niet goed onder als ik elke dag iets neem wat ik eigelijk niet had gemogen.

Heel erg veel succes en ben benieuwd wat de weegschaal bij jou zegt! en hoe het je vergaan is verder

groetjes lieve

07-04-2008
09:18:32
Reactie van josje:

Hoi,

Hoe is het gegaan de afgelopen week Lieve?

Heir was het al wat pittiger,vooral het voorbije weekend,blijft voor mij een lastig iets hoor,'s weekends,
Morgen weer op de weegschaal.

Groetjes

01-04-2008
12:15:11
Reactie van josje:

Het blijft gewoon een heel moeilijke strijd Lieve!!

Hou vol!

Groetjes

01-04-2008
11:54:08
Reactie van lieve:

Hey,

Echt heel erg goed! Super! Volhouden nu....

Bij mij gaat het toch nu wat minder geef weer te veel toe aan mijn lekkere trek. Ik heb bijna niets in huis maar op de een of andere manier weet ik er toch elke keer weer wat van te maken. Maar nu moet het echt afgelopen zijn. Ik doe niet voor niets Modifast!

Veel succes!

Groetjes

01-04-2008
09:47:40
Reactie van josje:

Hoi Lieve,

Ik zou je even laten weten wat eraf is:
Nou:RUIM 4 KILO.
Is dat mooi of niet,hetging ook erg makkelijk,niet gezondigd,veel water gedronken,met frisse moed weer aan een nieuwe week begonnen,

groetjes

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim