welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - vermageren met laser
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

vermageren met laser

23-02-2006

hallo,
ik las net op internet over vermageren dmv lasertherapie, heeft iemand hier ervaring mee, weet iemand of het werkt? want 100 euro is veel als het niet helpt.

groetjes, anke

04-07-2015
09:30:29
Reactie van sandra:

Ben sinds 4 dagen begonnen met lasertherapie in combinatie met koolhydraatarm dieet. Ook mag ik 3 weken geen alcohol, zuivel en fruit en suiker. Er is nu anderhalve kilo af.

01-03-2007
12:58:10
Reactie van luci:

hallo,
ik en nog 3 andere vrouwen hebben deze vorige week dinsdag laten doen,in het begin voelde ik wel dat ik minder goesting in een tussendoortje had en ook dat ik vlugger genoeg had van mijn eten,ik dronk veel meer en ging meer naar de toilet,nu zijn we een 1 1/2 week verder maar er is nog geen grammetje af,bij een andere vriending die voelt er totaal niks van en bij een andere schommelt haar gewicht dan eraf en dan er weer bij,je moet er zelf ok wel wat achter staan en zelf ook uw eten en de rest matigen maar tot op heden ben ik wel nogal wat bedroefd,want heb nu deze week al zo mijn best geen gedaan en voor wat???nog niet 1 grammetje en heeft me toch ook maar weer 100€ gekost weet niet of er hier verder ook nog iemand ervaring mee gehad heeft?

28-02-2007
14:52:31
Reactie van annick:

hallo,
ik weet niet of het helpt om te vermageren maar het heeft me wel geholpen om te stoppen met roken.

23-02-2006
23:21:50
Reactie van -:

Oh wat is dat dan?? Ik zou dat wel dolgraag willen weten...Wordt je huid weer strakker??? Is het als plastische chirurgie :s?

23-02-2006
12:53:53
Reactie van -:

hoi anke,
het helpt naar het schijnt wel, maar dan enkel bij een loshangende huid, het doet niet veel aan je gewicht! tis eerder een oplossing voor nadat je een groot aantal kilos verloren bent!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank