online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afslanken
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afslanken

07-04-2008

hallo lieve afslankers
Mijn naam is Frieda , ben 62 jaar 1.63 groot en een gewicht van 85 kg.Ik wil na een leven van afslanken en terug bijkomen nog eens een laatste poging doen . Ik heb mij laten informeren over een dieet genaamd T L C met deze methode zou je afslanken en daarna niet meer bijkomen .Omdat dit een dieet is dat via een bloedanalise enkel en alleen aangepast is aan jou persoonlijk.Het lijkt mij aanlokkelijk omdat het ongeveer 4 maanden zou duren en dan zou ik op mijn gewicht zijn.(ik zou graag 70 kg wegen )Maar omdat het nogal duur is (795 euro)en ik al wat geld heb uitgegeven om af te slanken en het te mooi lijkt om waar te zijn is mijn vraag of er misschien iemand is die ook dit dieet heeft gedaan en wat zijn of haar bevindingen zijn .Is het een doeltreffend dieet en zou u mij dit dieet aanraden .
Hartelijk bedankt op voorhand
Met vriendelijke groeten
Frieda

19-01-2010
15:07:28
Reactie van herma:

Hallo,

Ik vecht ook m'n hele leven al tegen overgewicht. Heb al heel wat teleurstellingen moeten verwerken. Al moet ik wel zeggen dat de dieeten die ik gevolgd heb bij elkaar minder kosten dan die ene dieetist die ik gehad heb. Heb net een nieuw dieet gekocht via internet. De belofte is dat je 5-17 kg afvalt in 11 dagen. Op zich goede recencies gelezen en gehoord in m'n omgeving, maar toch effe afwachten. Morgen begint het. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Herma

19-01-2010
13:32:35
Reactie van paul:

Om het dieeten te kunnen volhouden en te kunnen verbeteren zou ik een supplement gebruiken. Op bodypower.nl verkopen ze bijvoorbeeld stacker 4, dit remt je hongergevoel en zet je vet verbranding een tikkie hoger! Kan geen kwaad om te proberen toch? Bij mij werkt het!

07-04-2008
19:00:07
Reactie van nieke:

Ik geloof niet in al die dieten; alleen je portemonee gaat lichter worden. Jij gaat waarschijnlijk wel afvallen, maar de kilos zullen rap terug komen. Als jij toch wil betalen om te vermageren, zoek een goede dietiste.

Jij moet niet te rap willen vermageren; trouwens, op onze leeftijd, gaat dat ook niet gemakkelijk. Jij moet vooral zorgen voor een evenwichtig eetpatroon voor nu en voor later.
Zelf, ben ik 6 kilos afgevallen, maar ik heb er nog tien te veel... Wat ik allemaal eet : 3 maaltijden per dag en 2 of 3 gezonde tussendoortjes.
Ik eet weinig vet en suiker, ong. 100gr vlees of vis, 3 fruiten, warme groenten en rauwkost, brood, aardappelen of zilvervliesrijst of volkorenpasta met maat, ontbijtgranen, mager yoghurt, koffie zonder suiker, magere melk,thee en heel veel water.
Ik heb geen snoepen of chips of andere zoetigheid in huis.

Ook moet jij veel bewegen : iedere dag, zeker 1/2 uur stevig wandelen of fietsen of joggen of een andere sport dat jij graag doet.

Ik hoop dat het eindelijk gaat lukken, jij moet het echt willen en alles voor doen vandaag nog. Ik wens je het allerbest.

07-04-2008
09:17:13
Reactie van mirjam:

Oeps sorry,ik weet wat je bedoelt,niet wat ik bedoel,foutje!!!
Maar mijn verhaal blijft dan wel hetzelfde,hoe ik over dat soort zaken denk,als ze zoveel geld willen,ja daaaaaaag,ik kan dat zelf beter gebruiken!

07-04-2008
09:14:21
Reactie van mirjam:

Hoi,alle verhalen gehoord van mijn vriendin,die er vorig jaar mee begonnen was,en zij was inderdaad wat kilos ermee kwijt geraakt,maar dat was ook logisch met t dieet wwat zij er bij moest volgen......n 5ookcal dieet,dat is dus niet normaal voor je lijf!
Zij gaf eerlijk aan mij toe,dat t nergens op sloeg,omdat ze niet van de injecties afviel ,maar van dat achtelijke dieet!
Inmiddels is zij weer aangekomen,maar ze sport en eet goed,en vindt zichzelf er goed uitzien,en wil niet dikker worden!
Vraag jezelf maar eens af of dat t wel waard is,want ik bedoel......hun liggen in n deuk om vrouwen zoals wij,want ja......wij hebben er alles voor over voor n perfect lijf!
Sta met n rechte rug,borst vooruit,en zeg......WAT NOU...IK HEB JULLIE HELEMAAL NIET NODIG,IK KAN T ZELF!!!!!!!
En van dat geld koop je gezond en normaal eten,en in t weekend wat lekkers!
Stel jezelf deze vraag?Houdt ik t uit voor de rest van mijn leven???
Heel veel succes,en ik hoop echt dat je t niet doet!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim