online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hoodia Slim
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hoodia Slim

26-05-2008

Hoodia Slim afslankgel van Vedax.....
Iemand ervaring?

07-06-2010
21:09:44
Reactie van luna:

je naam vermelden voorgangster!!!

07-06-2010
18:22:56
Dag luna

Bedankt voor je reactie. Soms maken mensen opmerkingen die slaan dan nergens op. weet je,hoef je ook niet te weten. Want het boeit je allemaal niet. Heb namelijk een traag schildklier. Ben met minder eten en hulpmiddelen in 3 jaar 26 kg. afgevallen. Knap he. Volgens mij hoor jij inderdaad hier niet bij. Of misschien ook wel, je moet alleen toegeven.

06-06-2010
23:01:16
Reactie van luna:

dames als je doorgaat met vreten zal een gel echt niet helpen
hoe dom en naief kun je zijn !!

06-06-2010
22:59:43
jaja sientje

05-06-2010
19:13:30
Reactie van sientje:

Ik ben ook iemand die al jaren met kilo's vecht. Drie jaar bevallen woog 85kg inmiddels 65kg. Heb ook van alles geprobeert, ook afgevallen. Moet nog 5 kilo's kwijt. Ben al 2 dagen bezig met smeren. mijn huid voelt zachter. Ik denk dat het werkt. Niet meer dan 1000 cal. per dag en inderdaad veel water. Mijn broek zit na twee dagen niet meer strak. Heb bij de kruitvat voor 15 euro gekocht. Is deze week in de aanbieding.

12-01-2010
17:17:26
Reactie van carol:

Hoi

Ik wil graag weten hoe die gel hoodia slim werkt?
groetjes

13-07-2009
08:52:23
Reactie van marleen:

Hoi ja ik vind van wel ben nu 14 dagen aan't gebruiken een maal per dag !!!!ik ga zeker door doen...heb mijn billen op voorhand gemeten ...en ja ze zijn dunner.
groetjes Marleen!!!

31-07-2008
19:37:43
Reactie van cc:

mensennnn ik ben de hoodia gel nu al ruim een maand aan het gebruiken en ik zie nu al resultaat terwijl ik het maar 1 keer per dag op smeer in plaats van 2.. ligt er mischien ook aan hoe hard nekkig je cellulite is;) maar een tip!! drink er minstens 2 liter water bij ;) enne let ook op wat je eet want ja snacke en smeren dat werkt niej he :P

successs

21-07-2008
23:56:30
Reactie van mani mo:

Ik heb een tijdje terug hoodia slim patches gekocht, maar hebben helemaal niet geholpen. Geen grammetje is er vanaf gegaan

06-06-2008
16:31:13
Reactie van mar:

Hi, ik heb het 4 dagen geleden gekocht. Ik ben 6 maanden geleden bevallen van een zoon en heb veel zwangerschapstriemen na de derde dag zijn de striemen niet weg maar dunnen geworden ik voel ze niet meer, ongelooflijk en fantastisch ik ben zo blij!!! en ik heb minder hongergevoel.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim