welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - keikoslim
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

keikoslim

24-07-2008

hoi allemaal

oje oje ook ik heb me laten gaan en heb een kuur keikoslim besteld ik ben erg benieuwd of ewr iemand ervaring mee heeft
volgens mijn werkster chinees van oorsprong worden bepaalde ingrediente wel vaak in china gebruikt om af te vallen ik ben dus erg benieuw ook naar jullie reacties en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte
groetjes angela

13-11-2008
14:41:59
Reactie van gea:

Hallo,

Nu ik ondekt van jullie dat keikoslim niet helpt.
En wat moet ik nu dan?
Want ik heb het net keikoslim ontvangen.
Nu zit ik al te twijfelen, omdat ik dan ook met schildklier te heeft.
En dan nog heb ik helemaal niet aangedacht.
Ik denk ook nog wel dat ik eerst maar naar dokter gaat om advies te vragen.

Groetjes Gea

05-11-2008
19:17:12
Reactie van john:

Dit is eigenlijk wel een mooie rede om radar in te schakelen.
Dus ben je hier op in gegaan? Ben je slachtoffer van deze misdrijf?
Meld het bij radar. En heel misschien heb je nog garantie op je geld terug ook!

04-11-2008
20:38:48
Reactie van elma:

Na vele lijnpogingen met ook hulpmiddelen als KEIKOSLIM ben ik weer de boot in gegaan.
Advies : NIET AAN BEGINNEN, ZONDE VAN JE GELD.
Ik heb de duurste versie (113,95 Euro).
Alles volgens hun beschrijving netjes ingenomen en 5 kilo AANGEKOMEN.
Bij geen resultaat, geld terug melden ze !!!!
Je kan ze op geen enkele manier meer bereiken !!!!!!!!!!!!!!!
Dus geld weg en kilo“s erbij en helaas kan ik ze zelf niet mailen hoe ze de boel belazeren.

24-09-2008
21:18:21
Reactie van hallo mensen:

hallo zal die keikoslim nu echt niet werken veel mensen zijn wel tevreden ma veel ook niet. ik heb ze besteld later las ik dit op google majah stom van mijn.. Ik probeer het gewoon ik zie wel of het werkt als het niet werkt gaat al die troep terug ik heb zo nog nooit iets besteld dus ik kan een gokje wagen hoeveel over gewicht hebben julie dan..???? Groetjes patricia

24-09-2008
15:50:00
Reactie van e.j.den hartog:

Zou inderdaad wat meer reacties willen horen over dieet kikoslim.

23-09-2008
17:51:05
omega-3 olie kan, zoals bijna alle dierlijke producten, lintwormen bevatten. Kans is echter nul als het goed klaargemaakt is. Daar ga ik bij fabriekscapsules wel van uit.

Trouwens, als je veel met dieren in aanraking komt loop je zoiezo al risico op lintwormen. Als je iets aanraakt waar per ongeluk je hond hond of kat al aan gelikt heeft, en later onnadenkend even je vinger in de buurt van je mond houdt...

Bovendien, als je je stukje varkensvlees of hert niet helemaal goed bakt, loop je ook risico op allerlei parasieten.

Kortom, hygiėnisch zijn in de keuken, en verder niet al teveel over piekeren!

23-09-2008
16:05:18
Reactie van paulien:

hallo ik heb ook keikoslim besteld ze zeggen dat het wel moet helpen als je dat vette troep maar achter wegen laat met die pillen en een reep chocolade ja dat kan niet samen

03-09-2008
20:59:17
Reactie van john:

Hoi mensen,
Het klinkt gek maar ik ben een man.
ik ben op deze site gekomen via story. Dus vrij betrouwbaar zal je zeggen.
Toen ik op de website las dat er omega3 in zat maakte ik me nogal zorgen.
En toen zag ik de prijzen..... 100 euro om meer dan 15 kilo af te vallen?
yep sure.

uitleg over omega3
omega3 bevat lintwormen. Deze zorgen ervoor dat alles wat je eet niet binnen krijgt. Je gaat ervan aan de race en maagpijn is een bekende virus.

moet ik nog meer zeggen?

Ik ben alweer terleurgesteld.
want 5 kilo afvallen binnen 1 week?
onmogelijk!

02-09-2008
16:02:22
Reactie van lis:

hallo,

ik heb ook een advertentie gezien over keikoslim, maar heb even wat verder onderzoek gedaan. als je dit product googled, dan kom je nogal wat dingetjes tegen..waaronder dit forum..
die site staat op naam van ene robin stoutenbeek, dat is echt geen chinese dokter...
blijkt dat verschillende sites op deze man's naam hebben gestaan en allemaal hadden ze te maken met dingen die je vanalles beloven maar niks waarmaken...dus...trap er maar niet in! is werkelijk schandalig!!

ik ben sinds vorige week begonnen met het ziekenhuisdieet.. dit werkt wel.. ben 5 kilo kwijt.. het is niet echt gevarieerd..maar voor mij is het een opstapje naar een andere levenswijze ..daar draait het uiteindelijk om! Ik drink ook 2 kopjes groene thee.. en in combinatie met dit dieet (wat je overigens maar 10 dagen mag doen en daarna 2 weken niet..daarna weer wel) zie ik wel resultaten. Snel afvallen bestaat gewoon niet...want het is zowiezo heel erg ongezond als je te snel gaat...je lichaam snapt dat niet!.. ik hoop dat iedereen hier hun doelen kan bereiken! Maar trap alsjeblieft niet in die verkooppraatjes van pillen en dergelijke...

Overigens... ik heb Slimming Drops weleens gebruikt..dit werkt wel..maar is gewoon een ondersteuning..je valt hier ongeveer een kilo per week van af... en die blijft er dan ook wel af..is alleen heel duur!.. voor mij is het een beetje te duur.. maar als er mensen zijn die nieuwsgierig zijn? google het maar eens.. je zult positieve en negatieve reacties tegenkomen.. het werkt ook niet voor iedereen..

succes..!

01-09-2008
08:26:45
Reactie van connie:

Hoi Sarah, sterkte met de maagpijn, ik hoop dat het snel overgaat en dat het misschien kruiden zijn waar je inderdaad even aan moet wennen.

Ik denk dat er meerdere vrouwen erg benieuwd naar jouw resultaat zijn.

groetjes

Connie

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim