online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - vitasvelt
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

vitasvelt

24-07-2008

IS iemand bekend met vitasvelt, je schijnt er vanaf te vallen door één capsule per dag in te nemen
Weet iemand of dit hetzelfde is al sveltyll.?
graag een reaktie positief of negatief,ben zeer benieuwd
Loïs

19-11-2010
16:02:24
Reactie van bianca van den braak:

Ik heb mijn pillen teruggestuurd... Ik kwam er alleen maar meer van aan en als je verder in het forum leest zie je dat meer mensen klachten hebben... Succes !!

18-11-2010
20:50:44
Reactie van wilma:

ben een maand bezig met vitasvelt en ben 2 kg aangekomen, jammerrrrrrrr.

04-09-2010
17:36:29
Reactie van suus:

jaaa, voor hoelang ???

04-09-2010
15:32:32
Reactie van n.:

hmm suus,

misschien werkt dat bij jou, bij mij niet.
geen 1 dieet heeft invloed op mij..
en dit wel !;)

04-09-2010
08:23:06
Reactie van suus:

ik ben in 1 dag 9 ons afgevallen.
met gewoon 5x per dag kleine hoeveelheden te eten.dus zonder pillen shakes of andere troep dan lukt het ook gewoon hoor.
maar op deze forums,lijken de dames te denken dat ze er altijd een zogenaamd afslank middel bij nodig hebben.
vreemd.

04-09-2010
00:09:06
Reactie van n.:

Hallo, ik ben nu twee dagen bezig met vitasvelt.
voel me prima, ook al 1 kilo afgevallen...
je moet voldoende water drinken ( ander halve liter per dag)
voel me kiplekker, hoop dat het zo door gaat!

mvg.

03-09-2010
23:10:00
Reactie van bianca van den braak:

Inderdaad !! Je valt er niks van af !! Ik ben zelfs 2 kilo bijgekomen, GVD !! En dat geintje was niet goedkoop. Nu probeerde ik in te loggen op hun site, maar die bestaat dus niet meer !!

25-08-2010
22:14:05
Reactie van anoniem:

het werkt inderdaad NIET!
ik heb het 2 weken geprobeerd en zo daardoor ong 2.5 tot 3 kilo afvallen in de eerste week omdat ik minder dan 10 kilo overgewicht heb. ik ben geen gram afgevallen, en volgens mij ben ik ook nog eens hierdoor aangekomen. je krijgt alleen maar eetbuien door die pillen!!
en de regel; 'niet goed, geld terug' werkt volgens mij ook niet!
mensen koop dit niet, je word echt genaaid!!!!!!!!

12-08-2010
11:35:05
Reactie van anna:

ik ben ook met vita svelt begonnen en nee geen gram minder heb ook die citroen capsules gebruik ook niks minder maar na jaren ben ik er nu wel achter eigenlijk weet ieder het wel het beste is f d h dus grof gezegt freet de helft ik ben nu 2 week bezig met iedere morgen en beschuit lunch soms 2 a3 sneetjes brood smiddags probeer ik een half tot een uur te lopen savonds gewoon wat de pot schaft en ik drink 3 grote koppen groene thee over de hele dag en ja heb er nu eindelijk 4 kilo af gr aan ieder die te zwaar is en koop niks weer voor dieet het is puur geld trekkerij doei Anna

04-08-2010
10:11:44
Reactie van connie kleine:

ik gebruik vitasnelt nu al drie weken en ik ben nog geen gram afgevallen mijn vraag ik zou graag mijn geld terug krijgen
want dat stond in de voorwaarden niet goed geld terug
laat even wat van u horen

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim