welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van ditisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - vitasvelt
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

vitasvelt

24-07-2008

IS iemand bekend met vitasvelt, je schijnt er vanaf te vallen door n capsule per dag in te nemen
Weet iemand of dit hetzelfde is al sveltyll.?
graag een reaktie positief of negatief,ben zeer benieuwd
Los

08-01-2015
18:40:52
Reactie van j.obdeijn:

Ook wij kregen deze reclame in de post vanmorgen.
Hartelijk dank voor de waarschuwingen. ik vertrouwde het al niet, dus ging maar even op internet kijken.
Jo en Jaap O. te L.

26-11-2014
11:03:23
Reactie van fam groenestein:

Zowel mijn man als ik zijn niks afgevallen maar wel complimenten van arts. cholesterol, suiker en dat ander choles in bloed verbeterd in 2 weken. bij beide cholesterol weer helemaal goed. ikzelf ben van 2 suikerpillen naar 1 gegaan. mijn man vertoont ook verbeteringen, maar afvallen doe je niet.

22-11-2014
13:16:24
Reactie van emy:

Ik heb vitasvelt twee jaar geleden genomen voor een maand en ik ben toen 9 kilo afgevalen. Ik ga nu ook weer kopen.

19-01-2014
21:05:40
Reactie van phillis:

Heb al verschillende dieetpillen geprobeerd en geen enkele heeft geholpen. Als je nu verder nadenkt zouden er GEEN dikke mensen meer rondlopen, dus bedrog mooi ingepakt!!!!!

09-01-2014
14:02:15
Reactie van klaziena:

in dit soort pillen ben ik al zo vaak getrapt, nooit meer. ik ben nu sinds dinsdag met het nieuwe Atkins dieet bezig ener zijn al twee kilo af, en heerlijk eten, mager vlees, kip, zelfgemaakte eiersalade, koolhydraatvrij brood en je mag twee keer per dag een Atkins advange reep tussendoor. nou die zijn in verschillende variaties verkrijgbaar, echt heerlijk, doet niet onder voor een gewone lekkere reep, dus mensen, dit is ook een manier om af te vallen en even goed lekker te eten. geen honger, alleen je mag geen aardappels en pasta's in fase twee, wel speciale Atkins pasta, kan niet wachten.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 13  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006
Design: Esther en Frank
Software: Frank