welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - vitasvelt
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

vitasvelt

24-07-2008

IS iemand bekend met vitasvelt, je schijnt er vanaf te vallen door één capsule per dag in te nemen
Weet iemand of dit hetzelfde is al sveltyll.?
graag een reaktie positief of negatief,ben zeer benieuwd
Loïs

07-11-2008
16:21:51
Reactie van vienna:

BI Products
(Vitasvelt)
Postbus 3563
4800 DN Breda

Hier heb je het adres, ik had net de brief klaar geschreven om het ook terug te sturen....Ben benieuwd of ik het geld nog weer krijg...hoe heb je het trouwens voor mekaar gekregen dat de bank je geld terughaald??

Groetjes,

Vienna

07-11-2008
16:00:14
Reactie van elly:

Ik had VitaSvelt besteld via internet. Maar een bevestiging van mijn bestelling kreeg ik niet. Na drie weken kreeg ik toch nog mijn pakje.Twee weken heb ik het geprobeerd en ik viel amper een kilo af.Dus heb ik alles teruggestuurd via de post, kosten 6 euro 20.
De dag erna werd het hele bedrag van mijn rekening afgeschreven.Dat was veel te snel. Bij de bank heb ik het laten terughalen, want ik vertrouwde het niet echt meer.Met het pakje heb ik ook het adres teruggestuurd.Heeft iemand voor mij het adres in Breda, met als postcode 4800 DN ? Dan kan ik een kaartje insturen en kunnen ze nooit meer wat afschrijven.

09-10-2008
08:22:11
Reactie van annie:

Heb het 2 maanden geprobeerd maar ben er alleen lichter van geworden in de portemonne,de enige manier dat je er vanaf valt
dus retour met die lege doosjes!!!

03-10-2008
08:13:34
Reactie van vienna:

Ben net gister begonnen dus zie wel wat er gaat gebeuren, maar aan de berichten te lezen gebeurd er niet veel goeds!

Dus zal waarschijnlijk ook wel terugsturen worden!

25-09-2008
21:53:18
Reactie van wijnand van der laan:

Ook ik heb 2 weken lang elke dag een pilletje ingenomen maar niet afgevallen. Wil het nu terug sturen, maar weet niet waarheen. Weet iemand het adres, en hoe zijn de ervaringen met het terug betalen en/of niet afschrijven van je bankrekening.

24-09-2008
19:00:10
Reactie van sandy:

Dat er nog steeds mensen zijn die in zulke onzin relames geloven.
Echt onvoorstelbaar.....

15-09-2008
18:07:20
Reactie van ilse:

Ook ik heb ben na drie weken proberen geen grammetje afgevallen. Ga morgen het potje terug sturen en hopen dat ik mijn geld terug krijg!

13-09-2008
14:38:13
Reactie van jolanda:

Ik heb na 3 weken proberen de potjes teruggestuurd, ik zou volledig bedrag terug krijgen, maar helaas........ik heb nog steeds niets ontvangen.

07-09-2008
20:04:46
Reactie van gaston huysmans:

Heb mijn volle zowel als lege doosjes teruggestuurd, heb een formulier ontvangen voor ristorno en had binnen de week mijn centen op erkening. Met dank aan Vitasvelt voor hun eerlijkheid en het houden van hun belofte

07-09-2008
19:52:54
Ik ben 3 weken geleden begonnen en ben niets afgevallen zelf 1 kilo bij gekomen!!!!!!!!!! Ga het ook terug sturen

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim