online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - veracare hongerremmer
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

veracare hongerremmer

28-10-2008

Heeft er al iemand ervaring met veracare-hongerremmer?
Als ik het zo lees lijkt het me ongeveer hetzelfde werken als optimel control.
Ik ben benieuwd of iemand er baat bij heeft.

25-05-2010
11:07:47
Reactie van anita krans:

Je kan niets meer aan de ziekte dikheid doen. Je bent te dik voor deze wereld en je had het maar moeten voorkomen. Als je een andere huidskleur hebt heb je al helemaal een probleem. Dan is het een ander verhaal wat te makenheeft met immigratie. Gegroet Anita

05-05-2010
17:15:10
Reactie van kasia:

Weet iemand toevallig waar ik Veracare hongerremmer nog kan kopen?

18-02-2010
20:48:37
Reactie van marjo:

Dankjewel, marga!

Nee, niet echt een dieet. Mijn probleem was dat ik door stress heel veel ben gaan snoepen. En laten we eerlijk zijn, M&M's helpen dan echt veel beter dan worteltjes. Vanaf de eerste dag dat ik Veracare gebruikte had ik geen behoefte meer aan snoep, en at ik gewooon wat ik meenam naar mijn werk en meer niet. Ik eet nu nog iets te veel, maar wel normale maaltijden en tussendoor fruit of bijv. ontbijtkoek. En ik pak iedere week een ding aan om te veranderen, bijv. een tussendoortje of mijn broodbeleg. Dat was een tip van het voedingscentrum, want als je ineens je hele eetpatroon omgooit is dat veel moeilijker.

17-02-2010
23:03:31
Reactie van esther:

Helaas Helaas bij de Action is deze uit het assortiment (Was iets tijdelijks) Oa ook ivm de datum

Maar zeg nooit nooit dat t niet terug komt.Hebben een wisselend assortiment.

17-02-2010
21:32:48
Reactie van marga:

Toch op zoek bij de action daar kost het maar 1.99 per doos voor 1 week.
succes en goed dat je al bent afgevallen, doe je er ook een dieet bij???

gr.Marga

17-02-2010
21:21:27
Reactie van marjo:

Ik gebruik nu 2,5 week Veracare hongerremmer en ik ben zonder moeite 2,5 kilo afgevallen.

Maar...bij De Tuinen is het uit het assortiment en de website van Veracare ligt eruit. Ik ben zelfs al naar de Action in Breda geweest, maar die had het niet. Het is nog wel verkrijgbaar via webwinkels die 20 euro rekenen, maar dat vind ik behoorlijk veel (bij De Tuinen was het 15 en ik kreeg 50% korting).

Weet iemand toevallig waar ik Veracare hongerremmer nog kan kopen?

03-02-2010
16:25:08
Reactie van gerard:

Waarom nemen jullie niet gewoon stacker 7 van bodypower.nl? Zorgt dat ik geen honger meer heb tijdens de dag en dit smaakt ook niet goor!

24-01-2010
15:27:26
Reactie van esther:

Iedereen bedankt voor de complimenten naar de Action toe..Zo zie je maar wat Action in huis heeft..

Ik werk zelfs bij een Action filiaal in Noord Brabant..

En ik probeer graag uit wat wij verkopen,Hoor veel positieve reactie van klanten over dit middel,Ben inmiddels zelf ook begonnen

Even afwachten/aankijken of t daadwerkelijk iets is..

19-01-2010
11:21:47
Reactie van sandy:

hoi,

ben sinds gisteren begonnen met veracare hongerremmer.
Werkt superheb nu 3e kuipje en heb helemaal geen honger.
Het is inderdaad wel vies, maar even doorzetten en dat voor de prijs van 1,49 bij de Action voor een weekdoos.
Hoe zijn jullie ervaringen?

gr Sandy

17-01-2010
19:35:58
Reactie van petra:

Het smaakt super goor bah

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim