online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik woog vanmorgen 100 kilo
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik woog vanmorgen 100 kilo

24-11-2008

en daar baal ik enorm van , ik heb het laatste jaar echt zitten suffen , mijn kop in het zand gestoken , ben echt geschrokken toen ik vanmorgen de moed nog eens had om op de weegschaal te gaan staan -100 kilo en 2 ons -er moet echt iets gebeuren nu ,
ik weet niet of er mensen zijn die ook zo zwaar zijn en met me mee willen doen , iedereen is welkom !
krijg ik geen reactie dan ga ik deze topic maar gebruiken als een soort dagboek , ik wil naar de 80 kilo , en het maakt me niet uit , dat de feestmaand eraan komt , het is nu genoeg geweest
ik ga aan mezelf werken !

09-03-2010
14:17:10
Reactie van loes:

He Carolien

Wat goed van je zeg!!! Super! geniet van je reis, lijkt me prachtig daar!

groetjes van Loes

09-03-2010
13:52:09
Reactie van carolien:

Hoi hoi!

Hier ben ik ;)

Ben hier niet zo vaak meer te vinden ,, omdat er bijna niet meer gepost word wat ik erg jammer vind..
Maar bij mij gaat alles goed! Zit lekker in me vel .. en ben tevreden met mijn lichaam!
Zit nu op de 73 kilo.. af en toe gaat er nog een beetje af maar ik ben tevreden zo!
En zondagochtend zit ik in het vliegtuig heerlijk richting curacao :D hele lading nieuwe zomerkleding gekocht hihi...

09-03-2010
10:44:43
Reactie van loes:

Petra, Paula, Diaan? Carolien???

Waar zijn jullie? Hoe gaat het meiden??

Liefs van Loes

26-02-2010
22:04:13
Reactie van loes:

He Paula

Ik denk er ongeveer hetzelfde over! ;) Ik denk dat ik nu rond de 30-35 kilo kwijt ben, al een hele tijd niet meer gewogen. Ik draag van kleding nu 44 (soms 46) dus ben al best tevreden. In de zomer hoop ik rond de maat 42 te zitten!
Ik ben bewust van wat ik eet, maar ben niet aan het lijnen!
Fijn dat het met jou ook goed gaat!

Liefs!

26-02-2010
18:04:30
Ik ben er nog wel, hou me alleen niet meer bezig met lijnen. Ik ben bezig met het accepteren van hoe ik ben,innerlijk en uiterlijk. En daar heb ik wel even genoeg aan. Maar het gaat de goede kant op.
* loes, hoeveel ben je nu al kwijt?

* Petra, je blijft lekker gaan! Super hoor.

groetjes,
Paula

26-02-2010
01:11:23
Reactie van larissa:

Via deze link kun je je calorieverbruik vrij nauwkeurig meten per sport.
runinfo. nl/ energieverbruik. htm

Wel even aan elkaar plakken dus, maar anders kan ik m niet posten op dit forum.

25-02-2010
15:40:32
Reactie van michelle:

Hoi hoi,

Wat zou beter zijn een uur goed banen zwemmen of een uur hardlopen? Waar zul je meer calorieen mee verbranden?
Wil meer bewegen maar ben er nog niet uit hoe. Groetjes.

24-02-2010
17:00:39
Reactie van loes:

He meiden!

Ik kom ook weer eens aanwaaien! Hoe gaat het met jullie allemaal?
Petra, superknap hoor 40 kilo!! Geweldig gedaan

Met mij alles oke, nogsteeds aan het afvallen.. ik weeg me niet meer (lang verhaal.. geen zin in nu..;)) maar het gaat goed! Merk het aan alles! Ook nogsteeds aan het sporten, dus alles oke!

En met jullie allemaal?? ben erg benieuwd!!

12-02-2010
08:55:19
Reactie van petra:

* Loes, waar ben je???

Ik mis je, gaat alles nog goed daar met je? Laat nog weer eens wat van je horen!
Ik ben inmiddels 40 kilo kwijt!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Fijne dag verder en liefs van Petra

08-02-2010
15:53:44
Reactie van diaan:

helemaal niemand meer hier,jammer

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 194  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim