online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

25-08-2010
20:15:27
Reactie van animo65:

Hallo allemaal!!!

Nou het enige wat bij mij lichter geworden is is mijn portemonnee!!
Ik vind de pillen ook behoorlijk prijzig ik weet niet waar jullie ze kopen maar ik betaalde voor 45 pillen 29 euro bij de apotheek!!
En ik weet zeker dat je ook zonder die zooi afvalt ik val nu in ieder geval wel af kwestie van minder eten en meer bewegen.

25-08-2010
08:25:31
Reactie van monique:

animo65:

Het is geen afval pil maar hongerstillend. Je zal zelf dus ook wat moeten doen.
Ik slik ze nu een week en mijn ervaring is dat het inderdaad hongerstillend is.
Ik gebruik ze in combinatie met modifast shakes.
Tussen de middag eet ik 3 bruine boterhammen met 20 plus kaas of rookvlees en de andere maaltijden vervang ik met een shake.
Door Obesimed heb ik geen hongergevoel, alleen 's avonds wat flauw en trek in iets met smaak maar dat went.
Het belangrijkste is toch dat het hongergevoel weg blijft

02-08-2010
14:43:15
Reactie van xena:

ik heb ze ook gehaald en ga morgen beginnen ben heel benieuwd of het werkt ik wil namelijk zo'n 25 kilo kwijt. Mag je ze ook naast de modifast gebruiken weet iemand dat??

01-08-2010
11:49:33
Reactie van gerda:

Hi Bianca,

Ik kwam net via de website:w.kinderkledingparadijs.nl/zwangerschap/kraamcadeautjes/ op een drogisterijwebsite. Op de site staat een kortingscode van €4,- korting. Dus misschien is het ook een idee om daarmee deze pillen te kopen. Scheelt toch weer ;-)

Groetjes

PS: Ik ga morgen beginnen met de pillen, ben benieuwd!

26-06-2010
17:14:53
Reactie van maroussia:

hai iedereen, ben ik weer.
ik weet inmiddels al hoe je de pillen slikt.
groetjes

25-06-2010
14:26:56
Reactie van maroussia:

hi, ik wil obesimed heel graag gaan proberen, maar ik wil het ook goed doen en niet dat ik een fout maak met de inname en het niet blijkt te werken. dus ik wou graag weten of iemand misschien mij kan vertellen of je de pillen in water moet oplossen of gewoon doorslikken. ik heb namelijk geen idee.
alvast bedankt
groeten,
Maroussia

21-06-2010
11:34:22
Reactie van bianca:

Hoi Martijn,
Als je de capsules nog hebt zou ik ze wel over willen nemen voor € 20,00.
Ik wil het graag gaan proberen.

19-06-2010
20:12:16
Reactie van martijn:

Ik heb een flinke tijd obesimed gebruikt en ben in 6 maanden 18 kilo
kwijt geraakt. Je moet wel het inname schema nauwkeurig volgen.
Ik heb nu mijn streef gewicht gehaald en heb ze niet meer nodig.
Ik heb nog een nieuw vol doosje van 135 capsules. Kost normaal 40 euro, maar als iemand het wil proberen dan mag je ze overnemen voor 20 euro.

Groet Martijn

03-06-2010
07:51:30
best
nu ben ik drie weken obesimed gebruik maar ik ben nog steeds met dikebuik en ik eet nog veel ik wil gaarg van je weten hoeveel maanden ben je mee beizig
groetjes roy

01-06-2010
18:56:25
Reactie van animo65:

Niet Kopen werkt niet!!
Als er echt een pil bestond om af te vallen dan waren er geen dikke mensen meer!!!!
Minder eten en meer bewegen!!

Groetjes Animo65

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 16  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim