|
iemand al eens obesimed geprobeerd?
05-01-2009
Hallo allen
Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt? Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..
ik hoop op een reactie! groetjes, Sil |
|
|
|
|
26-01-2012 19:00:52 |
Reactie van mary:
Ik ben nu precies een week bezig en 3 kilo afgevallen....Ik voel me super..Absoluut geen honger.....moet me er echt toe zetten om iets te eten......Wat ik wel lastig vind is dat je ze een uur voor je gaat eten in moet nemen..........Geen trek meer in tussendoortjes......perfecte ondersteuning om af te vallen...... |
|
22-01-2012 19:38:43 |
Reactie van dubbel x:
Iemand? |
|
20-01-2012 08:19:25 |
Reactie van ron smits:
Ik slik obesimed nu een paar weken, (gebruik gemaakt van de aanbieding bij de Etos: 2 halen, 1 betalen). maar ben nog geen gram afgevallen. Erg telleurstellend en zal toch iets anders moeten proberen. Mijn hongergevoel wordt er absoluut niet door gestild. |
|
16-01-2012 17:22:22 |
Reactie van patricia:
Als je er 2kg.mee bent afgevallen en je voelt je goed met die pillen, prima toch? ikzelf ben nu 32kg aan vet kwijt, waarschijnlijk wel meer want heb ook veel spiermassa opgebouwd en dat weegt zwaarder dan vet. en niet door obesimed maar met een koolhydraatarm dieet, eiwitshakes en met veel groentes + daarbij kracht en cardiotraining 3x p.w! aanradertje ipv. obesimed, je hebt door de eiwitten geen honger en je bouwt spieren op en verbrand ze niet. |
|
16-01-2012 12:04:37 |
Reactie van weemering:
is er niemand die goede ervaringen heeft? ik lees nu alleen maar pillen te koop, maar niet wie er baat bij heeft gehad?
ik slik nu 5 dagen en ben 2 kg kwijt, en wil graag wat ervaringen lezen. |
|
19-07-2011 15:30:34 |
Reactie van lisa:
Hallo,
voor diegene die pillen over had nog.zou ik ze van je kunnen kopen?
gr.Lisa |
|
12-07-2011 13:14:05 |
Reactie van meisje:
Hoi, Ik krijg de pillen echt niet doorgeslikt..is er geen alternatief? Of zijn er toevallig nog mensen die de capsules gewoon openmaken en dat in een glas water roeren en doorslikken? Dat is wat ik nu soms doe. Graag lees ik jullie ervaringen hiermee. Groetjes |
|
05-07-2011 17:54:14 |
Reactie van patricia:
de capsules heb ik te koop voor 10,- en er komen verzendkosten bij, denk E 6,- |
|
05-07-2011 11:24:35 |
Reactie van susan:
Ik heb een week Obesimed Forte geprobeerd en ben er niet echt kapot van. Je hebt geen honger (omdat je maag vol zit met de pil die uitzet), maar ik kreeg behoorlijk last van verstopte darmen en een opgezette buik. Tja, daar ga je je dan niet veel beter van voelen. Het heeft nog bijna 2 weken geduurd voordat het allemaal weer een beetje op orde was. |
|
05-07-2011 10:12:28 |
Reactie van moon:
Ik vraag me af of het ook op de lange termijn werkt. Je maag wordt er uiteindelijk niet kleiner van, misschien zelfs integendeel. dus als je stopt met de pillen, komt het hongergevoel dan niet dubbel en dwars terug? Ik moet 40 kilo afvallen, maar ben zo bang voor het jojoeffect! |
|
|