welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

05-05-2015
11:13:48
Reactie van jenny:

De 4e dag ging beter. Ik had geen hoofdpijn. De 5e dag voelde ik lichte pijn op 2 plekken in mijn rug. Kan het zijn dat de nieren het moeilijk hebben? De 6e dag heb ik ze niet ingenomen. Ik had geen pijn in de rug. De 7e dag voorzichtig opnieuw 1 pil ingenomen. Dat gaat goed. Ik drink wel veel meer water. Ik voel me prima en er is inmiddels 1,1 kg eraf.

01-05-2015
09:20:52
Reactie van jenny:

Ik had de 1e dag geen honger, de 2e dag stond ik op met hoofdpijn (veel water gedronken), 3e dag..ik voel me goed en heb geen hongergevoel. Ik merk dat ik alleen voor het ontbijt en de lunch een pil nodig heb. Daarna gaat het goed. De uitdaging is wel om voor gezonde voedingsmiddelen te kiezen. Voordeel: het tussendoor snoepen neemt af. Inmiddels is er al 4 ons af.

29-04-2015
15:04:03
Reactie van jenny:

Hallo,
Ik ben vandaag gestart met obesimed forte. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat....

03-04-2015
19:06:56
Reactie van anneke:

Hallo,
Ik ben gisteren begonnen met de pillen..
Vandaag echt de hele dag ingenomen. Heb nog steeds wel honger gevoel. Hoop dat het morgen beter is. Hier doe ik het voor, de honger remmen. Veel mensen die ik ken volgen een dieet zonder ooit een hongergevoel te kennen, ongelooflijk!
Dus ik probeer dit eens uit, 's kijken wat het doet.
Er zit wel verschil tussen de prijzen. Bij DA kocht ik gisteren een doosje van 42 pillen voor 9.95.
Op internet staan doosjes van 126 pillen voor 59,95??? vreemd toch??

29-03-2015
20:15:09
Reactie van rabia:

Ik was vandaag met mijn moeder naar de winkels gegaan om een jurk te kopen. Maar helemaal niks, maar dan ook niks paste me. Niks stond me mooi, bij alles wat ik aan had kwamen de vetrollen eruit. Ik moest huilen door de woede en had de neiging om alles te scheuren. Later zat ik er echt mee over mijn overgewicht. Ik ging naar kruidvat en ik was opzoek naar 'afslankpillen'. Dus ik was obesimed forte tegengekomen, ik las de achterkant en ik vond 'm wel een goeie. Later keek ik naar ervaringen op internet, de meeste zijn er tevreden over. Maar er zijn ook een paar die maagklachten krijgen. Ik wil het wel uitproberen.. Maar ik ben bang dat ik later nog dikker word. Krijg je een "jojo-effect"?
Laat me aub weten!
Ik ben 1.56 en 75 kilo en wil 20 kilo kwijt.

Mvg

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank