welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

14-04-2014
23:13:50
Reactie van henny:

Obesimed helpt je niet met afvallen, alleen heb je er geen honger meer van.
Je moet het toch zelf doen. ben er mee gestopt en val nu meer af als met die tabletten.

14-04-2014
19:10:23
Reactie van jb:

Deze pillen doen echt helemaal niets. Je hebt net zoveel trek als anders. Weggegooid geld.

09-04-2014
12:22:37
Reactie van any:

Ik gebruik de capsules van Obisemed nu al een week. Vroeger at ik heel vaak chips in de avond en vaak ook een patatje, heb dat echt al een tijdje niet meer gehad.
De pillen werken echt, je moet het natuurlijk wel in je hoofd hebben dat je wil afvallen en niet denken dat het een wondermiddel is.
Ik raad het iedereen aan die wil gaan afvallen.

21-03-2014
14:18:15
Reactie van henny:

Ik gebruik obesimed, ook in het begin viel ik goed af. Maar heb nu inderdaad geen honger, kan eten bijna niet ruiken of ik word er misselijk van.
nu ik flink aan het sporten ben, val ik minder af, en als ik een kilo per week afval, mag ik in mijn handen klappen.

15-11-2013
22:33:22
Reactie van pcil:

Hallo allemaal,
Ik heb veel verschillende soorten diėten geprobeerd, niks werkte bij mij.
Ik had namelijk geen trek.. Nee, ik had vaak honger..anderhalf uur na het ontbijt, lunch of avondeten begon mijn maag al echt te knorren, dus at ik altijd wanneer mijn maag weer begon te rommelen en ik kwam steeds meer aan.
2 weken geleden heb ik obesimed forte besteld, en ik moet eerlijk zeggen, het werkt echt!

De 1e dag had ik nog wel trek en ik voelde me wel hongerig (want ik doe er een dieet bij), maar de dagen erna bijna geen trek meer.
Ik vergeet soms zelfs te eten, omdat ik gewoon geen trek heb.
In 2 weken ben ik al 4 kilo kwijtgeraakt, ik moet er nog 6 en dan bouw ik het af met de pillen.

Ik vind obesimed forte echt een topproduct en ik raad het iedereen aan.

groetjes en succes

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank