welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

25-09-2012
13:02:06
Reactie van inge:

Ik zou zeggen ga naar DA, daar heb je de eetlustremmer met chroom 180 voor 9,95. Werking is het zelfde, kosten liggen veel lager.

18-07-2012
12:37:38
Reactie van jessica:

Hey Martijn, waar haal jij ze dan vandaan?? Ik vind ze namelijk schandalig duur en daarom gebruik ik ze eigenlijk niet meer.

18-07-2012
07:56:00
Reactie van martijn:

Ik gebruik het nu drie maanden en ben van 130 kg naar 108 kg gegaan. Mijn probleem was dat ik wel sportte, maar dat ik na de sport altijd honger had... en dus steeds in de verleiding kwam een snack tussendoor te nemen. Sinds ik Obesimed forte gebruik is dat minder. Bovendien heb ik een adres gevonden waar je het goedkoper kunt krijgen dan de 'standaard prijs'.

08-07-2012
21:50:15
Reactie van yvon:

Sorry, forte bedoelde ik daar natuurlijk..

08-07-2012
21:49:20
Reactie van yvon:

Als iemand me voor een klein prijsje aan tabletten kan helpen, liefst foret, dan graag. Ik loop slecht, zit veel en begin een zwemband te krijgen en die staat me erg tegen. Gezien mijn super lage inkomen kan ik niet even een verpakking proberen, dus..als er iemand is die me wil helpen, dan hoor ik dat graag!

groetjes,
Yvon

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank