welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

14-06-2012
09:01:26
Reactie van margriet:

Ik neem de tabletten nu 1 week. Ik kan niet beweren dat ik minder honger heb. Omdat ik nu extra gefocust ben op eten en het hebben van trek, lijkt het wel of ik nu meer honger heb. Ik ren me wel dood naar het toilet, al dat water moet er ook weer uit.

06-06-2012
10:08:18
Reactie van saskia:

Waarschijnlijk wel, want anders waren de berichtjes over het onderling verkopen van de pillen al lang gedelete...................

Als het voor de een niet werkt en je iemand anders er blij mee kan maken.........zijn hun er ook weer vanaf! zonde van die dure pillen anders!

05-06-2012
18:19:39
Reactie van dubbel x:

Ik wil niet lullig doen, maar doe het toch. Mag je hier zomaar even onderhands de boel verkopen???

05-06-2012
16:36:55
Reactie van saskia:

Hoi Rachel, wat wil je voor de pillen hebben? Mail je mij even als je wil? groetjes Saskia, sasjuuh@ hete meel .nl ;-)

04-06-2012
21:20:56
Reactie van rachel:

ik heb hier ook nog een doosje van 42 stuks en nog een strip van 7 pillen los erbij.
bij mij werkte het erg op mijn maag, kon er niet tegen maar het hielp wel.
iemand interesse in overname? tegen een redelijke prijs.
even via email reageren.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank