welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

22-01-2012
19:38:43
Reactie van dubbel x:

Iemand?

20-01-2012
08:19:25
Reactie van ron smits:

Ik slik obesimed nu een paar weken, (gebruik gemaakt van de aanbieding bij de Etos: 2 halen, 1 betalen). maar ben nog geen gram afgevallen. Erg telleurstellend en zal toch iets anders moeten proberen. Mijn hongergevoel wordt er absoluut niet door gestild.

16-01-2012
17:22:22
Reactie van patricia:

Als je er 2kg.mee bent afgevallen en je voelt je goed met die pillen, prima toch? ikzelf ben nu 32kg aan vet kwijt, waarschijnlijk wel meer want heb ook veel spiermassa opgebouwd en dat weegt zwaarder dan vet.
en niet door obesimed maar met een koolhydraatarm dieet, eiwitshakes en met veel groentes + daarbij kracht en cardiotraining 3x p.w! aanradertje ipv. obesimed, je hebt door de eiwitten geen honger en je bouwt spieren op en verbrand ze niet.

16-01-2012
12:04:37
Reactie van weemering:

is er niemand die goede ervaringen heeft? ik lees nu alleen maar pillen te koop, maar niet wie er baat bij heeft gehad?

ik slik nu 5 dagen en ben 2 kg kwijt, en wil graag wat ervaringen lezen.

19-07-2011
15:30:34
Reactie van lisa:

Hallo,

voor diegene die pillen over had nog.zou ik ze van je kunnen kopen?

gr.Lisa

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank