welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - iemand al eens obesimed geprobeerd?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

iemand al eens obesimed geprobeerd?

05-01-2009

Hallo allen

Ik vroeg mij af of iemand al eens ObesiMed heeft geprobeerd? En natuurlijk of je er resultaten mee behaald hebt?
Ik zag het op de TV en heb even gegoogeld en las dat het wel helpt tegen een honger gevoel. Iets wat ik graag wat zou temperen omdat ik nogal eens honger heb in de namiddag en dan teveel eet (wel van het goede: rijstwafel, groente en fruit etc) maar toch..

ik hoop op een reactie!
groetjes, Sil

12-07-2011
13:14:05
Reactie van meisje:

Hoi,
Ik krijg de pillen echt niet doorgeslikt..is er geen alternatief?
Of zijn er toevallig nog mensen die de capsules gewoon openmaken en dat in een glas water roeren en doorslikken? Dat is wat ik nu soms doe. Graag lees ik jullie ervaringen hiermee.
Groetjes

05-07-2011
17:54:14
Reactie van patricia:

de capsules heb ik te koop voor 10,- en er komen verzendkosten bij, denk
E 6,-

05-07-2011
11:24:35
Reactie van susan:

Ik heb een week Obesimed Forte geprobeerd en ben er niet echt kapot van. Je hebt geen honger (omdat je maag vol zit met de pil die uitzet), maar ik kreeg behoorlijk last van verstopte darmen en een opgezette buik. Tja, daar ga je je dan niet veel beter van voelen.
Het heeft nog bijna 2 weken geduurd voordat het allemaal weer een beetje op orde was.

05-07-2011
10:12:28
Reactie van moon:

Ik vraag me af of het ook op de lange termijn werkt. Je maag wordt er uiteindelijk niet kleiner van, misschien zelfs integendeel. dus als je stopt met de pillen, komt het hongergevoel dan niet dubbel en dwars terug?
Ik moet 40 kilo afvallen, maar ben zo bang voor het jojoeffect!

06-06-2011
14:03:25
Reactie van es:

He Patricia, hoeveel kost dit dan inclusief zendkosten? Groetjes en alvast bedankt!

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank