online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Total body balance
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Total body balance

20-01-2009

Hoi,

Ben zelf al 2 weken bezig met het total body balance dieet
en zou het leuk vinden om met anderen ervaringen uit te wisselen.

groetjes kiki

23-09-2009
23:50:12
Reactie van vanessa:

hallo,

ik ben je tegen gekomen op het internet, ik heb 3 jaar geleden ook total body balance gedaan en het werkte bij mij perfect, nu 3 jaar verder mag ik weer op dieet, maar ik ben al mijn recepten kwijt, en weet niet meer precies wat ik allemaal mag hebben, zou jij me miscchien kunnen helpen aan recepten en wat je wel en niet mag hebben, ik wil de copy's wel betalen als dat nodig is,

met vriendelijke groet,

vanessa van berkel

22-06-2009
16:19:10
Reactie van renate:

Bij Total Body Balance volg je een suikervrij- en vetarm dieet. Er wordt gebruik gemaakt van een boodschappenlijst met meer dan voldoende produkten, waar men zelf keuzes uit kan maken. Op onze website staat de methode duidelijk beschreven. Uiteraard krijgt men tijdens het intakegesprek alle nodige informatie. Na het lijnen volgt een natraject, waarbij de coach meekijkt, hoe het gewicht onder controle gehouden wordt. Natuurlijk is het heel belangrijk dat men "iets leert" van de lijnperiode. Het dieet is tenslotte een hele gezonde manier van eten. Mensen die Total Bodybalance bezoeken hebben aanleg om aan te komen, zodat zij er na het afvallen veel baat bij hebben het dieet "in te passen" in hun dagelijks bestaan. De meeste klanten voelen zich energiek en gezond tijdens het afvallen. Reden temeer om dat zo te willen houden.

14-06-2009
19:44:29
Reactie van willemijn:

Hoi ik ben nu 2,5 week bezig en ben in 2 weken 3 kilo afgevallen. Het valt mij reuze mee het is goed vol te houden. Er zijn mensen in mijn omgeving die ook total body balance hebben gedaan en daar 25 kilo mee zijn afgevallen en die zijn alleen in de vakantie's aangekomen en dan volgen ze een herstelkuur en dan zitten ze weer op gewicht.
Zij hebben mij wel aangeraden echt de APK (periodieke controle) te doen want anders gaat het mis.

Ik wens je veel succes bij het volgen van dit dieet.

28-04-2009
11:49:48
Reactie van h.:

waaruit bestaat dit dieet? en hoeveel kan je per week afvallen?

17-04-2009
06:35:43
Reactie van ineke:

Hallo, zo te zien ben je langer dan 2 weken bezig nu en ik ben nu 2 weken bezig. Wat zijn jouw resultaten tot nu toe?
Het gaat mij "makkelijk" af tot nu toe. Ik hoop nooit meer zo zwaar te worden. Nu nog maar 27,5 kg want ik ben in 2 weken 5 kilo afgevallen.

31-01-2009
10:19:51
Reactie van maiklin:

Hoi Kiki,

Ik heb zelf enkele jaren geleden 2x totaal body balance gedaan.
De eerste keer 14 weken en ben 12 kg. afgevallen, dit gewicht heb ik ongeveer een half jaar kunnen behouden, door op te letten wat je eet.
Maar natuurlijk het nieuwe lichaam, de kleren die je aankunt, de complimenten stimuleren je enorm om het gewicht te behouden.
Maar uiteindelijk val je toch teug in je oude gewoontes.
Ik ben toen uiteindelijk ook weer 10 kg. aan gekomen.
De tweede keer heb ik 8 weken gedaan en ben bijna 7 kg. afgevallen.
Dit effect heeft niet lang geduurt, ik begon vrij vlug weer aan te komen.
Total body balance is zwaar omdat je niets mag, maar het geeft snel resultaat, je moet goed integreren als je dit niet doet gaat het vlug fout.
Ik kreeg er absoluut geen energie van, zoals ik van vele andere wel heb gehoord.
Het is zeker geen wonder dieet, want het behouden van het behaalde gewicht is de strijd die je na total body balance moet leveren.
en die is zwaarder als alle dieeten bij elkaar.
Succes ermee.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim