welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - prodimed wie is er aan begonnen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

prodimed wie is er aan begonnen

22-02-2009

Hallo,

Ik melanie, 24 jaar en getrouwd, moeder van twee dochters.
Ik ben sinds 9 februari begonnen met prodimed.
Nou wou ik graag weten over er meer mensen zijn die eraan begonnen zijn of het hebben gedaan.

groetjes melanie

05-04-2013
19:49:06
Reactie van gjf:

Hallo allemaal,
Ik ben nu ruim vijf maanden bezig met Prodimed en ik wil het het liefste van de daken schreeuwen! Nu 33 kilo kwijt en eindelijk weer onder de 100!!! Ik ben er zooo blij mee, helemaal geweldig. :-)
Nu zo snel mogelijk afbouwen (ben gisteren naar fase drie gegaan) en dan door naar de Weight Watchers, want ik wil er sowieso nog tien kilo af. maar voor Prodimed is het geld nu wel op, want het is duur! Maar ja, ik vind het het geld waard, want het werkt goed, je voelt je goed, geen honger, je ziet er goed uit Ún omdat het je zoveel kost laat je het wel uit je hoofd om te "zondigen"!

14-03-2013
14:09:00
Reactie van deb:

ik ben net 2 dagen bezig met prodimed, het is wel flink wennen aan de zakjes. vind niet alles lekker maar ik zet door.

25-08-2011
09:42:43
Reactie van carolina:

Beste allemaal,
Ik ben 10 kilo afgevallen met prodimed! Nu heb ik nog een aantal doosjes/zakjes producten over, is er iemand geinteresseerd?
het gaat vooral om de sinaasappelsap, een aantal toetjes etc. Ik kan ook even tellen hoeveel zakjes totaal dan doe ik ze voor een leuke prijs in een keer weg aan de geinteresseerde.

25-03-2011
17:51:10
Reactie van bibi:

Hallo allemaal,
ik heb een vraag. ik ben begin februari begonnen met het prodimet dieet.
eerste week ruim 3 kilo, was dol blij. weken erna steeds minder, rond de kilo, en opeens in een week ruim een halve kilo er bij. nu ben ik ruim 6 weken bezig en nu eindelijk de 7 kilo gehaald. maar goed, kost zo erg veel tijd en geld (80% van me salaris gaat op aan prodimed).
ik moet echt veel kilos kwijt (officieel 40 kilo voor m'n perfecte gewicht) maar dat hou ik zo niet vol. m'n consulent geeft niet echt tips, die is altijd dolblij met 1 kilo, en toen ik aan was gekomen zat ze maar te zeggen dat ik gewoon weer even op de basis moest zitten, wat ik al weken deed. dus dit motiveert niet echt. deze week is echt stressvol voor me, en m'n verjaardag komt er aan, dus gaat deze week totaal niet goed.
hebben jullie tips of misschien een link voor een website met speciale recepten om met prodimed producten te koken? want krijg van de consulent geen echte tips of recepten wat ik erg jammer vind.

ik hoor graag van jullie.

26-02-2011
22:01:03
Reactie van rietje:

Hallo Melanie.

Ik ben 27 dec. 2010 begonnen met Prodimed. Na 8 weken was ik 15 kg kwijt en buikomvang was 25 cm minder.
Het gaat erg snel, maar het is heel goed vol te houden en je kunt ook genoeg varieren. Kijk vooral op de recepten die erover te vinden zijn op t web. Erg makkelijk en sommige zijn heerlijk.
Ik ga maandag a.s weer wegen, dus ik hou je op de hoogte.

Groetjes Rietje

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 50  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank