online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - prodimed wie is er aan begonnen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

prodimed wie is er aan begonnen

22-02-2009

Hallo,

Ik melanie, 24 jaar en getrouwd, moeder van twee dochters.
Ik ben sinds 9 februari begonnen met prodimed.
Nou wou ik graag weten over er meer mensen zijn die eraan begonnen zijn of het hebben gedaan.

groetjes melanie

25-08-2011
09:42:43
Reactie van carolina:

Beste allemaal,
Ik ben 10 kilo afgevallen met prodimed! Nu heb ik nog een aantal doosjes/zakjes producten over, is er iemand geinteresseerd?
het gaat vooral om de sinaasappelsap, een aantal toetjes etc. Ik kan ook even tellen hoeveel zakjes totaal dan doe ik ze voor een leuke prijs in een keer weg aan de geinteresseerde.

25-03-2011
17:51:10
Reactie van bibi:

Hallo allemaal,
ik heb een vraag. ik ben begin februari begonnen met het prodimet dieet.
eerste week ruim 3 kilo, was dol blij. weken erna steeds minder, rond de kilo, en opeens in een week ruim een halve kilo er bij. nu ben ik ruim 6 weken bezig en nu eindelijk de 7 kilo gehaald. maar goed, kost zo erg veel tijd en geld (80% van me salaris gaat op aan prodimed).
ik moet echt veel kilos kwijt (officieel 40 kilo voor m'n perfecte gewicht) maar dat hou ik zo niet vol. m'n consulent geeft niet echt tips, die is altijd dolblij met 1 kilo, en toen ik aan was gekomen zat ze maar te zeggen dat ik gewoon weer even op de basis moest zitten, wat ik al weken deed. dus dit motiveert niet echt. deze week is echt stressvol voor me, en m'n verjaardag komt er aan, dus gaat deze week totaal niet goed.
hebben jullie tips of misschien een link voor een website met speciale recepten om met prodimed producten te koken? want krijg van de consulent geen echte tips of recepten wat ik erg jammer vind.

ik hoor graag van jullie.

26-02-2011
22:01:03
Reactie van rietje:

Hallo Melanie.

Ik ben 27 dec. 2010 begonnen met Prodimed. Na 8 weken was ik 15 kg kwijt en buikomvang was 25 cm minder.
Het gaat erg snel, maar het is heel goed vol te houden en je kunt ook genoeg varieren. Kijk vooral op de recepten die erover te vinden zijn op t web. Erg makkelijk en sommige zijn heerlijk.
Ik ga maandag a.s weer wegen, dus ik hou je op de hoogte.

Groetjes Rietje

19-11-2010
10:29:49
Reactie van beertje:

Hallo lotgenoten,

Ook ik ben 5 weken geleden begonnen met prodimed en inmiddels ruim 12 kilo afgevallen ik vind het goed te doen omdat je het voor jezelf doet hierdoor wordt je niet alleen gezonder en fitter maar je krijgt er een berg energie voor terug dat je weer leuke dingen kunt gaan doen waar je vroeger de fut niet voor op kon brengen.
wel sport in twee keer per week bij infra ligne dit houdt in dat je een half uur in een infra rood cabine liggend sport in die tijd verbrand je 1200 kalorieen mooi meegenomen, en voor diegene die veel moeten afvallen houdt je ook geen huid over dat zou jammer zijn na zoveel moeite, ook wandel ik heel veel je bent lekker buiten en werkt prima op je darmen.

succes iedereen

31-10-2010
14:34:49
Reactie van tanne:

Hallo Gerda, en alle anderen

ik ben lang niet meer op het forum geweest omdat ik lijnen opgegeven had en imiddels ook weer 5 kilo ben aangekomen van de 16 kilo die ik kwijt was. Vandaag wil ik toch weer een poging wagen met prodimed want normaal eten zonder zakjes lukt ook niet ik kan gewoon geen maat houden ik lijk wel een eetverslaafde. Vandaag dus weer beginnen met de zakjes die ik nog over had en daarom vind ik het ook leuk te zien dat jij, Gerda in augustus op me had gereageert. Is het echt waar dat je meer afvalt bij vodoende zakjes? Ik probeer er soms wat uit te sparen als ik niet zon honger heb.
Groetjes Tanne

20-09-2010
20:51:56
Reactie van maaike:

hey ik ben ook sinds 2 weken begonnen met prodimed, ik ben nu bijna 5 kg afgevallen en volgens mijn weegjuf moet ik meer drinken en dan gaat het nog sneller, ik heb er weinig moeite mee zelfs op mijn eigen verjaardag waar iedereen allemaal vanalles aan het eten was hield ik het bij de komkommers en paprika, morgen moet ik weer wegen spannend!!!

14-09-2010
22:45:16
Reactie van eefjuh:

Heee allemaal,

Wat een goede berichten lees ik hier zeg! Ik ben deze week begonnen met Prodimed, m'n vader heeft het al eens gedaan en nu doe ik het met mams samen. Wil er zo'n 20-25 kilo afhebben en nu vol goede moed begonnen. Moet zeggen, eerste 2 dagen gingen best goed!

Ben benieuwd.... :-)

25-08-2010
16:25:28
Reactie van sandra:

Hoi Sjan,

Hoe is het afgelopen week gegaan? Ik zit in fase 2, stuk makkelijk vol te houden maar gaat natuurlijk wel langzamer....1.2 kg deze week maar nog genoeg vind ik zelf.

Groetjes Sandra.

25-08-2010
14:50:23
Reactie van sandra:

Hoi Anja,

Het is goed dat je begonnen bent. Er is altijd wel iets waardoor je je dieet wilt uitstellen. Veel mensen zeiden tegen mij waarom ik in de zomer begon, nou ja, waarom niet? Ik ben heel blij dat ik begonnen ben. Je mag een omelet of pannenkoek als lunch gebruiken, geen probleem. Als tussendoortje mag ik maar een 1/2 zakje gebruiken dus nam ik meestal een koude drank (de helft in de voormiddag en de andere helft namiddag). Nu ik in fase 2 zit mag ik repen eten (ook een halve dus) en die smaken echt goed. In fase 2 gaat het wel wat langzamer, vandaag na 1 week fase 2 1.2 kg afgevallen. Ik hoop wel dat ik dit zo kan houden want ik moet er nog 7.

Veel succes met afvallen.

Groetjes Sandra.

24-08-2010
19:53:24
Reactie van gerda:

Tanne,

Ik combineer verschillende producten (prodimed, sanaslank, dieti). En dat gaat prima. Ben 18 kilo afgevallen in 10 weken. Soms is afwisseling beter voor het afvallen. In het begin nam ik bijvoorbeeld te weinig zakjes (4 ipv 5). Toen ik naar 5 ging werd het beter. Ook het afwisselen van fase I en II doet wonderen voor mij. Het voordeel van andere merken is dat je bijvoorbeeld kant-en-klare drankjes hebt en bijvoorbeeld heerlijke soepstengels. Maakt het allemaal wat menselijker.... Succes.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 25  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim