online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - crashdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

crashdieet

02-03-2009

het is misschien ongezond, maar ik ga ermee beginnen,
en oke, mss gaat het jojo-effect dan beginnen te werken erna,
mr toch, ik weeg nu zo'n 59 kilo ( pff) en ik ben slechts 1 m 61 nu oke,
geen overgewicht; mr ik woog vroeger 52 en ik wil doodgraag weer zoveel wegen, want dat is helemaal niet zo lang geleden en door te snoepen weeg ik nu 7 kilo meer ! maar ik ken mezelf en weet dat als ik die 7 kilo ervan heb, ik echt ga blijven opletten, wat in mijn gezin normaal is, iedereen let op, niet perse om nog meer te vermageren, mr het is ook gezond om op te letten op je voeding, voor je huid, etc.
nu start ik morgen met een crashdieet; dat op basis is van magere soepjes & 2 sneedjes brood per dag :s

& trouwens, ik ben 16 .

08-05-2010
21:00:32
Reactie van danielle:

hoi hoi

ik heb nu een overgewicht van 20 kilo (obesitas)
ik baal er flink van... ben door de stress van het niet zwanger worden ziekenhuis in ziekenhuis uit, en door de financiele zorgen ben ik bijna 30 kilo aangekomen, ik woog 101,5 kilo ben inmiddels met het crashdieet wel 8 kilo kwijt en ben inmiddels alweer een jaar mamma van een mooie dochter, maar de kilo`s willen er helaas niet snel genoeg af... ik moet dus nog 20 kilo eraf hebben, omdat ik een borstverkleining krijg ivm pijnlijke rug en nek... maaaarrr.... ik kan pas geopereerd worden als de kilo`s eraf zijn, en er geen overgewicht meer is, omdat dat gevaarlijk is tijdens een operatie, erg logisch maar ik baal ervan dat het niet snel eraf gaat... wil het liefste in september/oktober die kilo`s kwijt zijn en geopereerd zijn...
het crash dieet is zeer goed vol te houden, maar in het weekend zijn er vaak momenten dat ik trek heb in lekkere vette hap... en tja dat komt er dan ook... hoop zo dat ik eindelijk die vette troep kan laten staan, en vanaf a.s. maandag echt heel streng het dieet ga volgen en dan ook in het weekend volhouden...

19-03-2009
19:25:29
Reactie van linda:

Lieve dames
Weten jullie iemand een lekker snel crash dieet voor mij ?
ps ik weet dat het niet al te goed is maar het is maar voor tijdelijk
om ff de grootste ellende er weer af te krijgen

met vriendelijke groetjes Linda

09-03-2009
14:31:02
Reactie van linda:

hoe is het nou met je crash dieet gaat het ?
of ben je er al weer mee opgehouden?
nog iemand tips voor mij ???
gr Linda

05-03-2009
17:24:53
mischien een idee om aan weight care of modifast te beginnen?
want met 2 boterhammen en soepjes krijg je niet alles binnen wat je lichaam nodig heeft.

05-03-2009
16:59:38
Je kan beter wel gewoon ontbijten hoor..
en dan als lunch sneedje brood met soep, en savonds ook hetzelfde.
dat werkt bij mij ook erg goed.
succes.

03-03-2009
13:31:59
Reactie van jett:

Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dit niet echt gezond is. Je hebt een prima gewicht en als je echt door wat snoepen enz bent aangekomen kun je dat beter eerst laten voor je als een gek gaat crashen!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim