online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - light frisdrank slecht of niet?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

light frisdrank slecht of niet?

10-03-2006

Zijn light-frisdranken nou ongezond of niet? Ik heb het idee van wel want ik krijg er best dorst van als ik er veel van drink, en dat lijkt me niet zo gezond. Aan de andere kant vind ik het erg lekker, en gewone frisdrank maakt zo dik. Hoeveel kan ik maximaal drinken? Wie weet dat? Ik drink nu 4 glazen per dag.

23-05-2006
01:08:33
in light frisdrank zitten andere stoffen die zorgen voor overgewicht

22-05-2006
17:20:16
Naast minimaal 2 liter water op een dag kun je best light frisdrank drinken als je je daar lekker bij voelt.

Groeten, Alta

22-05-2006
09:26:48
in light frisdrank zitten stoffen die gewoon niet gezond voor je zijn, en ze dragen niks bij voor het lijnen behalve als je normale cola door light vervangt, probeer zoveel mogenlijk water te drinken maar natuurlijk kun je voor de afwisseling en smaak af en toe light drank drinken :)

11-03-2006
02:42:26
hallo,

van light-frisdrank word je niet dik, je kan er bij wijzen van spreken sloten van drinken zonder aan te komen (al zou ik dat niet uittesten ;)), maar je mag het niet als vervanger gebruiken van je 2 liter water per dag! water zorgt voor hydratatie van ons lichaam en light-frisdrank doet dat niet (vandaar die dorst waarschijnlijk). maar zolang je genoeg water drinkt kan een glaasje light-frisdrank geen kwaad hoor. luister naar je lichaam als je er buikpijn en dorst van krijgt.

ELISE

10-03-2006
18:10:25
in light zit aspartaan en dat is kanker verwekkend heb ik van iemand gehoort en het maakt haast geen verschil met gewone frisdrank kwa suikers dan maar of het zo is weet ik niet zeker heb het van horen zeggen
groetjes een lijner

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim