online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Boulimia...
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Boulimia...

09-04-2009

Hoi allemaal,

Ik heb een paar jaar geleden boulimia gekregen, waarna ik anorexia kreeg. Na lang knokken, ben ik er zelf overheen gekomen.
Althans, dat dacht ik...
Maar de laatste tijd gaat het weer de verkeerde kant op.
Ben weer op een abnormale manier aan het afvallen, laxeerpillen enzo...
Aan de ene kant wil ik gewoon gelukkig zijn met mezelf, maar ik ben bang dat ik dat nooit meer wordt.
Ik heb geen overgewicht, maar ik vind mezelf wel een vies vet varkentje. Maar anderen vinden mij slank...

Nu is het probleem:
Ik wil wel afvallen, maar dieten hou ik niet vol en aangezien ik in een rolstoel zit, kan ik ook niet sporten.
Maar stoppen met de manier van afvallen hoe ik nu bezig ben, durf ik niet. Ik wil niet wéér dik worden.
Ik ben zo bang om weer normaal te eten en zonder laxeerpillen enzo verder te gaan.
Ik vind mezelf namelijk nog steeds te dik...

Herkent iemand dit?
Hoe gaat iemand anders hiermee om?

Liefs...

29-12-2009
18:55:42
Reactie van meee...:

Heej,

je verhaal komt me erg bekend voor. Ik vind mezelf ook te dik ( ik ben 1.72 en ik weeg 54 kg) dat is niet egt te dik, dat weet ik ookwel maarja...
ik heb ook een tijd gehad dat ik me volpropte en daarna uitspuugde.
Ik was 11 kg afgevallen (!) Ik heb me erzelf overheen weten te zetten, door gewoon te eten ( ik had een dieet om bij te komen) en toen binnen 6 maanden was ik weer 7 kg bijgekomen, ik heb geleerd tevreden te zijn met mijn gewicht zoals het nu is.

xx

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim