welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Eiwitdieet prodimed en toch weinig afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Eiwitdieet prodimed en toch weinig afvallen

11-04-2009

Wat moet je doen als het aantal zakjes al is opgevoerd naar 6 p.d. en je de ene dag weer een kilo aankomt en dat vervolgens in de loop van de week met veel pijn en moeite verliest? Je mag blij zijn als je nog 2 ons verliest, en dan ook nog alleen maar positieve verhalen leest.

Treurwilg

05-04-2013
19:40:25
Reactie van gjf:

Treurwilg, dat lijkt me verschrikkelijk! Ik doe nu al ruim vijf maanden Prodimed en ben nu 33 kilo kwijt. Ik ben er ontzettend blij mee en sinds gisteren overgegaan naar fase drie. Heerlijk, eindelijk weer een normaal ontbijt.

Als ik eens minder resultaat had keek ik extra kritisch naar mijn eten en beweging:
Eet je genoeg groente bij de lunch en het avondeten? Wees niet zuinig, je lichaam moet aangemoedigd worden om lekker veel te verbranden.
Hou goed in de gaten dat er minstens twee en maximaal vier uur tussen 2 maaltijden zit!
Drink je genoeg water? Twee liter is veel, dat moet je plannen. Thee niet tellen als water, maar zien als extraatje!
Beweeg je elke dag? Niet sporten, maar bewegen? Dus wandelen, fietsen, dat soort dingen?
Sjoemel je niet met de soorten groente? Houd je strak aan lijst A en laat lijst B maar even links liggen als het resultaat tegenvalt.
Denk je om de olijfolie, elke dag? Niet overslaan, want het houdt de boel van binnen een beetje soepel. Ik neem meestal eerder twee dan slechts één eetlepel. Eentje bij de lunch en eentje bij het diner.

Hopelijk heb je hier wat aan, want zoals ik al zei, het lijkt me echt verschrikkelijk als het afvallen met dit strenge, dure dieet zó moeizaam gaat. Respect voor je doorzettingsvermogen en héél veel sterkte en succes!

23-03-2013
10:41:58
Reactie van oogtwingkel: