|
Dr cohen dieet
22-04-2009
Hallo Zijn er hier ook mensen die het Dr Cohen-dieet doen? Ik wil morgen ermee beginnen en het lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen. Ik heb bij "zoeken "gekeken maar er niets te voorschijn. Groetjes Suus |
|
|
|
|
03-01-2010 12:13:59 |
Reactie van kat:
zoek ff via google op weegclub (is een website met forum) daar vind je heel veel cohenners en ook kan je daar het dieet aanvragen en ook het HV (heropvoedingsprogramma) als je bijna op streefgewicht bent |
|
23-10-2009 17:24:59 |
Reactie van ruby:
Helemaal niemand???????? Jammer Groetjes Ruby |
|
19-10-2009 14:20:52 |
Reactie van ruby:
Hallo Zijn er nog mensen die het Dr Cohen dieet doen??? Ik ben er vandaag mee begonnen en heb er zin in, er moet +/-17 kilo af. Ik ga ervoor, alleen het water drinken kon wel eens moeilijk worden. Hoop dat er nog mensen mee bezig zijn, dan kunnen we wat ervaringen uitwisselen |
|
28-06-2009 17:39:54 |
Reactie van henriette:
Nee Bloesem ik ben nog lang niet op gewicht, maar ik heb schoon genoeg van Cohen. Ik wil nu een dieet dat makkelijker is met een gezin. Het zal waarschijnlijk wel wat langzamer gaan maar dat neem ik op de koop toe. In ieder geval sterkte en succes.! |
|
27-06-2009 16:06:08 |
Hoi Henriette,
Ben je op gewicht dat je gestopt ben??? Hoeveel ben je afgevallen ............. ben je lang bezig geweest Ga je dan opbouwen met eet patroon Wat een vragen........... Morgen ga ik starten, ben benieuwd. Wil 8 kilo eraf en vooral ook meer energie me fijner voelen Voel me nu moe en futloos en veel te dik. Er mag ook 15 kilo af maar begin met 8 kilo.............. Fijne dag, Bloesem |
|
27-06-2009 12:07:56 |
Reactie van henriette:
Hallo Bloesem, Nou als je snel wilt afvallen, ben je bij Cohen op het goede adres. Maar het is niet alleen hosanna, want het vergt heel veel zelfdiscipline omdat je toch apart moet koken voor je zelf. En voor korte tijd gaat dat nog wel, maar op een gegeven moment heb je ook weer zin in rijst, pasta en aardappelen. Ik spreek uit eigen ervaring en ben er net mee gestopt. 'K had r veel meer moeite mee als de eerste keer. Wat de honger betreft: mij hielp het om veel water te drinken of wat fruit te eten. Nou ik wens je in ieder geval veel succes! Henriette |
|
27-06-2009 11:54:48 |
Hallo allemaal, Zijn er nog mensen die dieet leefstijl progamma volgen. Wil ook starten maar ben nog niet zeker of dit het is. Vindt vooral ook moeilijk dat er 5 uur moet tussen zitten tussen de maaltijden, kan iemand mij vertellen of dat echt zo belangrijk is En zoek ik naar ervaring verhalen van tijdens en na het progamma Wie o wie kan mij verder helpen
Fijn weekend, Bloesem |
|
10-06-2009 10:39:44 |
Reactie van yvonne:
Hallo allemaal,
April 2007 begonnen met dr. Cohen. Gemotiveerd en ik wilde van de 75 kg naar een streefgewicht van 56 kilo. Jawel dit resultaat behaalde ik in 2 1/2 maand tijd. Discipline vereist en hoe. Maar ik voelde me zelfverzekerde, energieke, maatje 44 ingeruil voor 36. Heerlijk gevoel. In 2008 veel meegemaakt waardoor ik ging eten en een bacootje op zijn tijd ook weer lekker begon te vinden. Ik ben weer aangekomen door mijn eigen schuld. Dinsdag ben ik weer gestart met dr. Cohen. de kilootjes wil ik er weer af. 8 kilo welliswaar maar heb hier alle vertrouwen in. Het gaat me weer lukken dat weet ik zeker. Hebben jullie je ook aangemeld op het forum? Dat zou ook leuk zijn. Jullie wens ik veel succes met het behalen en het streven naar jullie doel.
Yvonne |
|
15-05-2009 08:31:34 |
Reactie van peetje:
Hoi Suus Onze zoon heeft voor een paar weken geleden gevraagt bij het CZ of het Dr.Cohen vergoed werdt maar hun antwoord was nee. Kan jij mij vertellen waar je het op internet gevonden had want hij wil er toch heel graag mee beginnen. Gr. Peetje |
|
12-05-2009 15:31:47 |
Reactie van henriette:
Nou Suus en de andere dames wat is het stil geworden. Zijn jullie nog aan het Cohennen of lukt het niet meer? Ik ben benieuwd naar de resultaten van jullie lijnpogingen. Zelf heb ik er nu meer moeite mee als de eerste keer, maar ik probeer toch door te zetten met vallen en opstaan.
Laat eens wat van je horen ook als het niet goed is gegaan!
Henriette |
|
|