online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Krachttraining
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Krachttraining

01-05-2009

Veel mensen willen afvallen en diėten genoeg om uit te kiezen. Vaak gaan mensen tot in den treure toe cardio op een lage intensiteit doen (want de mythe is dat je pas na 20 minuten vet verbrand en in een lagere hartslagzone meer vet verbrand).

Wie hier doet er aan serieuze krachttraining en 'gewoon' gezonde voeding (dus geen dieet)??? Werkt mijn inziens op de langere termijn nog altijd het beste...

24-10-2009
23:26:30
Reactie van archie:

Dit is exact de wijze waarop ik 25 kg ben kwijtgeraakt. Geen dieet dus. Veel sporten, minimaal 1, liefst 2 x per week krachttraining en gewoon goed eten. Voor mij helpt daarbij dat ik erg goed het type koolhydraten in de gaten houd. Dus veel volkorenproducten.
Het geheim? Spieren (die je krijgt door krachttraining) verbranden in rust ook energie.

06-05-2009
17:36:06
Reactie van maria:

Ik doe 2 keer per week aan bodypump en probeer gewoon gezond te eten- dus geen raar dieet ofzo. Ben inmiddels al 3 kilo afgevallen!

01-05-2009
15:34:16
Reactie van linda:

Ik doe 3 keer per week aan serieuze krachttraining (dus flink intensief) en daarnaast doe ik twee keer per week aan HIIT. Dat in combinatie met een goed voedingsschema doet wonderen!

01-05-2009
14:48:27
ik, en lage capaciteit helpt bij mij echt niet. Heb helaas nooit de tijd om 3 uur te wandelen, wel om een half uur hard te lopen!

Gewichtsverlies was niet spectaculair, misschien nog geen halve kilo per week. Wel heb ik het er al bijna een jaar af, en het blijft er netjes af.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim