|
menstruatie en niet afvallen
21-05-2009
Hoi mensen,
Misschien weten jullie het! Ik ben sinds vorige week ongesteld en ik val nu helemaal NIKS af! Heeft dat met de menstruatie te maken? Zo ja hoeveel kilo's kan dat schelen? En val je die kilo's ook weer af als de menstruatie voorbij is? Dus wat je eigenlijk die week afgevallen bent..? Dank je wel!!!
Groetjes jennifer |
|
|
|
|
26-06-2010 21:36:06 |
Reactie van ellen:
Het gewicht heeft veel met je menstruatie te maken. Want als je ongesteld bent dan weeg je altijd een paar kilo's meer dan dat je normaal weegt. Maar als het dan over is dan gaan die kilo's er dan automatisch weer af als het voorbij is. Dus maak je geen zorgen. weetje: door de Menstruatie valt de vrouw minder snel af dan de man dat is zo wie zo. |
|
03-06-2009 08:47:15 |
Reactie van kim:
Hi mensen,
Kun je ook de week vóór de menstruatie vocht vasthouden? Wanneer gaat dat er weer af?
Groetjes kim |
|
22-05-2009 08:37:40 |
Reactie van jennifer:
hoi,
Hoe lang duurt dat meestal voordat die kilo's er weer af zijn? Is dat meestal gelijk de dag na de menstruatie of duurt dat een paar dagen?
groetjes jennifer |
|
21-05-2009 18:42:16 |
Reactie van jennifer:
hoi Roosje,
wel raar, ik heb dit eigenlijk nog nooit zo gehad... kan dat opeens zo komen?
groetjes jen |
|
21-05-2009 13:21:55 |
Reactie van roosje:
ja, je bent dan wel afgevallen, maar je draagt gewoon een aantal dagen 1 a 2 kilo extra vocht mee. Dat gewicht is weer weg na je menstruatie.
groetjes van Roosje |
|
21-05-2009 13:06:51 |
Reactie van jennifer:
Hoi Roosje,
kan het dus zijn dat ik eigenlijk wél afgevallen ben? |
|
21-05-2009 12:20:21 |
Reactie van roosje:
Och, gewoon niet wegen als je ongesteld bent, je bent dan vaak 1 a 2 kilo zwaarder maar die zijn na je menstruatie weer weg. Als je dan even niet weegt, dan merk je ze niet eens op haha.
groetjes van Roosje |
|
21-05-2009 10:47:26 |
Reactie van floor:
Ik heb wel vaker gelezen dat het kan zijn dat je tijdens de menustruatie vocht vasthoudt. Dit is per vrouw verschillend, ik heb zelf het idee dat ik er niet heel veel last van heb. Ik denk alleen niet dat het kilo's zal schelen, maar ik ben er geen expert in ;) |
|
21-05-2009 10:28:00 |
tuurlijk is het lastiger als je ongesteld bent, je voelt toch dat je buik boller aanvoelt. Dat verdwijnt normaal ook als je niet meer ongesteld bent. Als je nu niet aankomt, hoor je erna echt iets kwijt te zijn. |
|
|