online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Nobese ipv Reductil
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Nobese ipv Reductil

18-06-2009

Hallo iedereen

Kan iemand mij helpen uitleggen welke verschillen er zijn tussen Nobese en Reductil? Is het echt zo dat je ermee moet opletten omdat Nobese in Pakistan wordt geproduceerd en er dus bestandsdelen in kunnen zitten die niet worden vermeld? Of is dit gewoon het witte product van Reductil zoals je ook bij de pil enzo hebt?

Groetjes
Karen

21-11-2010
22:55:12
Reactie van brenda:

reductil heeft laatst in de media gestaan; zijn mensen aan gestorven, heel gevaarlijk. zat vroeger ook in isomeride. echt mee oppassen, beter aan de timfit.

21-11-2010
18:18:17
Reactie van dina:

@ Lotte,

Hoi Lotte,

Hoe lang duurt het voordat de bestelling binnen is ?

19-11-2010
16:06:10
Reactie van lotte:

Hoi,
Ook ik was (twee jaartjes geleden) een Reductil gebruiker. Ik heb inmiddels alle producten gebruikt om af te vallen, dus dat schept een goed beeld van wat wel en niet werkt. Inmiddels weeg ik iets te weinig, maar door ongecontroleerde vreetbuien ben ik bang dat het er zo weer aanzit...
Reductil werkte ook voor mij erg goed, het is jammer dat het uit de handel is genomen. Bij langdurig gebruik zou het problemen kunnen veroorzaken, maar als je het minder dan een half jaar slikt is de kans op een hartaanval of dergelijk echt minimaal...
Ik heb een site gevonden waar je ze nog kan bestellen, wel vanuit het buitenland, maar ik ben allang blij dat ze nog verkrijgbaar zijn (met het oog op de toekomst).
Hier komt ie, het is dus wel een internationale site, alles in het engels.
"allgenericdrugs com/generic-reductil-p-220 html".

01-11-2010
13:42:28
Reactie van van londersele els:

Hallo, tussen reductil en Nobese zit er eigenlijk geen verschil daar mag je gerust in zijn. Het enige verschil is de prijs want ik vind Nobese ook niet zo goedkoop en dat terwijl er nog andere middelen op de markt te verkrijgen zoals Slimmex even doeltreffend maar dan wel een stuk goedkoper. Zoals ik onlangs op een site van tweedehands spullen kon zien dat er nu ook Slimmex te verkrijgen is aan 40 euro voor 30 capsules en geloof me die zijn echt goed hoor maar nu bestel ik deze op de site van'"United Pharmacies nl. "en ik betaal voor 30capsules 12euro waar dan ook wel 5 euro verzendingskosten bijkomen .Zeg nu zelf dat scheelt toch wat in de portemonee hé.Ik hoop dat ik je met deze wat kunnen helpen heb en alvast veel succes met het lijnen wat mij toch al aardig heeft geholpen die Slimmex want ik kom van 65kg en weeg op 6 maanden tijd 57kg.Groetjes Els

31-10-2010
23:05:35
Reactie van jessica:

Reductil is al een aantal maanden terug uit de handel gehaald op de Nederlandse markt.
er is gebleken dat er een verhoogde kans op hart problemen en sterfte is na langdurig gebruik van reductil capsules

26-08-2010
14:09:07
Reactie van els van londersele:

Hey, hier een kleine reactie op jouw vraag wat het verschil is tussen Reductil en Nobese en eigenlijk is er geen verschil alleen dat reductil iets duurder uitkomt tegenover Nobese. Maar onlangs heb ik via internet een heel betrouwbaar iemand ontmoet maar nog nooit in het echt gezien en die man stuurt mij regelmatig mits betaling natuurlijk Slimex op en dit komt op 40 euro voor een verpakking van 30 capsules en de werking is dezelfde dan de hierboven vernoemde pillen maar wel een stuk goedkoper vind ik.

25-08-2010
15:47:48
Reactie van linda:

Hoi,

Ik heb geen idee wat het verschil is. Wel heb ik een vraag. Ook ik zou heel graag met behulp van nobese of reductil gewicht willen verliezen. Wie heeft er nog wat over? Of wie weet waar ik het kan verkrijgen?

alvast bedankt!

Linda

20-06-2010
10:16:58
Reactie van linda:

Hoi, ben hopeloos op zoek naar nobese of meridia sinds reductil van de markt is !!!
Wie kan me helpen ????
Grtz

13-04-2010
13:11:00
Reactie van belle:

Beste mensen,

Waar kan ik Nobese kopen??

M.V.G Belle

24-03-2010
22:08:52
Reactie van daffieduck:

Hi Els,

Waar heb jij de nobese besteld? Ik zoek me suf en wil het graag bestellen sinds reductil van de markt af is.

Alvast bedankt voor je hulp
daffieduck

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim