online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - L-Carnitine van de drogist
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

L-Carnitine van de drogist

01-07-2009

Om verdere verwarring te voorkomen met de rdx ultra is hier nieuw onderwerp.
Ben nu 2 dagen bezig.
Maandag begonnen met L-Carnitine 2x250 mg. van de drogist.
Vanmorgen gaf de weegschaal 0.8 kg minder aan.
Geen bijverschijnselen. Wel minder zin in eten!!!!!!!

gr.Margareth

14-08-2011
13:59:43
Reactie van pieter:

In een wetenschappelijk onderzoek van dit jaar is aangetoond dat carnitine echt werkt. Er komt aantoonbaar meer carnitine in de spieren, +21%!, waar vet wordt omgezet in energie.
Het duur alleen ZES maanden! Volhouden is dus de moeite waard!

31-05-2011
23:52:58
Reactie van fietserke:

Ah ja, het beste effect heb je na 2 maanden gebruik!

31-05-2011
23:52:15
Reactie van fietserke:

Hey allemaal,

Ik heb me een beetje verdiept in het gebruik van L-carnitine en kwam dit forum tegen. Het is zo dat het product niet zomaar een wondermiddeltje is wat je slikt en daarna wonderbaarlijk kilo's verbrand.
Het product is een hulpmiddel bij het sneller en beter verbranden van vet tijdens het sporten en het geeft meer energie.
Ik gebruik het (wel van de natuurwinkel) al enige tijd en het helpt echt naar mijn idee. Als ik mijn pillen niet neem voor het sporten houdt ik het minder lang vol. Ook is het zo dat ik enorm veel kilo's ben afgevallen en elke dag wel te horen krijg dat het echt werkt.
Het is bewezen dat het product bij vrouwen minder efficient is als bij mannen (waarom weet ik niet meer) en dan vooral bij het aanmaken van spierweefsel.

Groetjes

25-03-2011
12:26:57
Reactie van sportfreaker:

Heb een potje gekocht een week geleden.
Ben er wel tevreden over. Maar je moet wel onthouden dat het geen wonder middel is. Het is een hulp middel. Dus hard trainen. Veel cardio of vet verbranding (hartslag125/140 bpm), uurtje per dag. Dan zie je al snel resultaat. (En let op je voeding: o.a eiwitten, gezonde vetten zoals omega 3, en 2/3 liter water per dag). :)

15-11-2010
22:05:06
Reactie van knockaert annie:

Hallo, kan ik Lcarnitine ook in Kruidvat Belgie vinden?Dank U

15-11-2010
15:21:53
Reactie van karin:

Hoi!

Misschien helpt het ook om niet elke dag hetzelfde aantal calorieën te eten. Dus gewoon heel afwisselend te eten, want dan raakt je maag niet gewend aan een bepaalde hoeveelheid en kan je dus meer eten.

Ik vind die afslankmiddelen allemaal nutteloos. Op het begin werken ze, maar als je nou een maal stopt kom je weer heel erg aan. Naja, je kan het gewoon beter niet doen en kost nog een heleboel geld ook.

Groetjes Karin

18-10-2010
08:43:46
Reactie van anna:

ik heb ook een pot staan
een week gebruikt en niks afgevallen !!!
dus ik gooi het maar gewoon weg .

15-10-2010
10:04:40
Reactie van jazzlyn:

Heb het wel eens eerder gebruikt in het begin viel ik er wel wat mee af. Later nogmaals een poging gewaagd maar toen ging er niks af!
Inmiddels sinds 7 weken weer mama geworden van ons 2e kind.
Lekker druk, heel de dag in touw dus weinig tijd om te eten en de beweging heb ik dus heel de dag. De kilo's vliegen er hier af!
hahahahaha
Ga toch binnenkort maar weer een potje aanschaffen, misschien dat het extra werkt nu ik zo in beweging ben....

14-10-2010
15:22:09
Reactie van nathalie:

Hoi Peter,

Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik pas met de Carnitine van het Kruidvat begonnen. Op jouw vraag of het werkt kan ik dus geen antwoord geven.
Ben nu wel al meer dan tevreden omdat het mijn 'hongergevoel' stilt.
En baadt het niet, schaadt het niet is mijn idee erachter.

En voor E6,99 voel ik me niet bekocht.

Groetjes Nathalie...

14-10-2010
15:16:14
Reactie van nathalie:

Hoi allemaal,

Danielle, bedankt voor je reactie.
Ongelofelijk hoeveel jij bent afgevallen zeg.
Ik ben 1.78 en weeg ongeveer 80 kg.
Wil zeker 10 kilo kwijt.
Die 'zwemband' is het eerst aan de beurt hoop ik.

Sporten doe ik niet, maar ga vanaf volgende week wel flinke stukken wandelen. Mijn conditie is 0,0, dus hardlopen zal me slecht af gaan.

Ik heb de Carnitine van het kruidvat eigenlijk een beetje ter ondersteuning. Ben meer gemotiveerd daardoor, maar hoop natuurlijk wel dat het werkt bij mij.
Wat me welverbaasd is dat ik eigenlijk helemaal geen 'hongergevoel' heb. Zelsf niet 's avonds. (dat is boosdoener nr.1).
Vanaf zaterdag ga ik mezelf maar eens wegen.
Wekelijks en niet dagelijks .

Veel water drinken en niet snoepen zal sowieso wel schelen lijkt mij.

Hoop toch echt dat ik weer eens kleding kan gaan kopen zonder steeds balend de winkel uit te lopen!

Groetjs Nathalie..

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 51  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim