online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - tips voor 's avonds voor tv
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

tips voor 's avonds voor tv

17-03-2006

Hey allemaal, ik ben een jongeman van 27 en heb een beetje overgewicht
ben 1.84 m en weeg 86 kilo.
En nu het ergste, ik begin een buikje te krijgen en ik stoor mij daar aan.
Dus ik ga wat op mijn voeding letten
Nu mijn vraag

Hebben jullie tips voor 's avonds in de zetel als ik honger krijg
das meestal zo rond 20u30.

25-04-2006
17:00:01
ik maak altijd lekker rauwkost, plakjes komkommer, worteltjes, cherrytomaatjes, stukjes bleekselderij enzo. dan maak ik een dipsausje van magere yoghurt met zout, peper, beetje zoetstof en een 'smaakje' wat je lekker vind, bijv. kerrypoeder, mosterd of tuikruiden. je kan een theelepelyje yoghonaise erbij doen om het iets dikker te maken. het knabbelt lekker weg is zijn bijna geen caloriën!

22-03-2006
20:03:53
Ik neem idd ook dan af en toe japanse mix als ik echt zin in iets heb... je kan dan wel n boterham gaan nemen maar het gaat meer om 'het weg knabbelen' en ' het eten' en dan is japanse mix lijkt mij beter, want als je die boterham op hebt blijf je toch zin in iets hebben.. maar zo ervaar ik dat..kan misschien bij een ander anders zijn

19-03-2006
11:15:24
Hoi,

Ik heb wel eens gehoord dat Japanse Mix niet dik makend is. Het knabbelt wel lekker weg.

18-03-2006
00:21:35
Reactie van onze diëtiste:

hoi,
Eet iets voedzaams als je honger hebt. Een volkorenboterham met kaas ofzo. Dat vult goed, en dan heb je vervolgens geen honger meer.
Op die manier eet je niet te veel. Je buik zal langzamerhand verdwijnen.
Succes!
Esther.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim