online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - RDX ULTRA..GEWOON GEZELLIG!!!!!!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

RDX ULTRA..GEWOON GEZELLIG!!!!!!!

21-07-2009

Hoi allemaal
Misschien lost dit iets op,een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp.
Ik ben vorige week begonnen en 6 ons kwijt,terwijl ik er niet écht iets aan heb gedaan.
Wil nu wel op mn voeding gaan letten,ben benieuwd.
En mensen als je dit een dom/vervelend/geldklopperij/weetikveel onderwerp vind,reageer dan gewoon niet!
Groetjes Diaan

23-02-2010
17:39:01
Reactie van nienke:

Hoi,
Ik lees dat jullie denken dat L-carnitine de oorzaak is van het afvallen. Dit is niet helemaal waar.
Het zorgt inderdaad ervoor dat vet in de cellen terecht komt.
L-carnitine is een stof die je lichaam overigens zelf aanmaakt (in je nieren en lever) en het zit ook in rood vlees. Rosbief en paardenrookvlees zijn hele goede leveranciers van L-carnitine.
Dus in theorie (en praktijk) kun je dus gewoon voedingssupplementen slikken en veel rood vlees eten. Gezond en lekker!

06-01-2010
08:35:45
Reactie van diaan:

Sharon
NIET doen hoor,lees maar eens de resultaten hier en bij de andere topic.Echt zonde van je geld.
groetjes Diaan

03-01-2010
20:15:02
Reactie van sharon:

hallo,

ik zat zomaar wat rond te kijken en toen kwam ik dus ook op de RDX-Ultra capsules het leek me ook intressant en dat voor een tientje,,

maar ik kan het niet bestellen want dat is met creditcard ofzo???

hebben jullie misschien een andere site waar je met acceptgiro kunt betalen of over maken van bank tot bank???

groetjes sharon

28-08-2009
14:17:50
Reactie van yvette:

als er echt een wondermiddel bestond waardoor we allemaal gezond zouden afvalen dan wered het wel vergoed door het ziekenfonds want dat zou het zieknfonds handen vol geld schelen

je moet het gewoon op eigen kracht doen en vooral volhouden

ik ben nu zelf 2 maand bezig met afvallen en sport hier heel veel bij
en ben nu 10 kilo afgevallen zonder pilletjes

19-08-2009
07:50:45
Reactie van cc:

Bedankt diaan, je hebt gelijk

18-08-2009
09:49:54
Reactie van diaan:

hoi cc
gewoon niet doen joh,als je dit al op eigen kracht hebt bereikt zou het toch zonde zijn van je geld.koop voor die 10 euro lekker veel fruit en geniet ervan!!!
succes,diaan

17-08-2009
19:35:54
Reactie van cc:

dag allemaal

Ik weet het niet meer, ben nu 5 weken bezig met rdx en ben 10 kilo kwijt, hartstikke mooi natuurlijk, maar ik twijffel of het van de pillen kom. snoepte altijd erg veel, vandaar het grote overgewicht, nu sinds 5 weken geen snoep en gewoon eten en het afvallen gaat. Heb soms nog wel honger, dus ook dit wordt niet door de pillen onderdrukt.
BEn nu bijna door pillen heen, en twijffel of ik nu weer ga bestellen of niet. Wat denken jullie? Soms denk ik, dat ik het voor dat geld niet kan riskeren, aan de andere kant is elke euro teveel als het niet werkt. Heb in het verleden al veel te veel geld uitgegeven aan dieten enz..

groetjes cc

06-08-2009
11:18:45
Reactie van irene:

Na een week RDX-ultra èn L-carnitine is het resultaat: -0. Bij mij werkt het dus niet. Weet nog niet of ik de moeite wil nemen om het terug te sturen.

05-08-2009
21:34:55
Reactie van xblackrose:

Als ik het goed heb...
Ben jij in 1 week al 6kg kwijt ?
Zonder enig dieet ?..

Het is nu zo goed koop (bijna €10)
Dan zul je denke : Werkt dat wel zo goed koop ?
& andere dingen (duurder) daar geef je ook al geen geld aan..
Bang om zoveel geld ui te geve voor iets wat mss niet werkt.

Groetjes.x

04-08-2009
11:55:18
Reactie van diaan:

hoi bianca
das balen,jakkes.
geef de moed niet op hé!!

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim