online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Acai Berry en Life Cleanse
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Acai Berry en Life Cleanse

23-07-2009

Dit is een herstart van bovengenoemd forumonderwerp. Het vorige forum had blijkbaar teveel het gevoel van reclame. In dit forum ga ik het dus niet meer hebben over bestelwijze etc., alleen over de werking en de eventuele resultaten die ik merk. Geen enkele verwijzing meer dus naar websites o.d., die mag iedereen voor zich opzoeken.

Pascale

23-08-2010
07:36:49
Reactie van eb:

Beste allemaal,

ik was dus ook in dit mallefide zaakje van de afslankpillen getrapt en het koste mij dus ruim € 200,00. Zodra ik daar achterkwam dat het geld was afgeschreven, heb ik eerst met het desbetreffende bedrijf gebeld, en je wordt dan via een nederlands tel.nr.doorverbonden naar een bedrijf in het buitenland. Ik kreeg een slecht sprekende engelse dame aan de lijn die mij dus niet zo goed begreep, en zei dat ik aan het contract vast hing. ik heb uit boosheid de verbinding verbroken om extra nodige tel. kosten ook nog eens te besparen.

Ik heb mijn creditcard laten blokkeren en aangifte gedaan voor fraude via internet.
En jahoor....het is mij gelukt en natuurlijk mede door de rabobank cc en na lange tijd wachten en diverse papierwerk toe te sturen om een groot gedeelte van het geld terug te krijgen.

Ik had uiteraard een uitdraai van de bestelling die ik had gedaan gemaakt waar op stond 1-malig een bedrag te laten afschrijven, en de afleverbonnen van de pakketjes bewaard. Mede hierdoor is het denk ik gelukt, om een gedeelte terug te vorderen.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan, en gaat het daarmee lukken om je geld terug te krijgen.

En dus nooit dit soort spullen meer op internet bestellen !!!

Grtjes EB

03-08-2010
14:53:53
Reactie van joyce:

hallo,
ik heb een tijdje geleden ook het proefpakketje besteld en inderdaad en hele hoop centjes waar wij hard voor moeten werken eraf,en nu krijg ik weer 2 potjes aan en ik ben nu door de 200 euro kwijt
(dat moeten toch gouden pilletjes zijn :-) ) nu heb ik er naar gebeld een paar keer en er neemt niemand niet op,ben naar de bank geweest en heb mijn cc opgezegd.zou nu alles in orde zijn of wat zou ik nog moeten doen?

27-05-2010
21:39:10
Reactie van eb:

Beste Maria,

Je kan het beste via je bank proberen het geld terug te laten vorderen. Bij mij hebben ze het ook in behandeling genomen, maar of het gaat lukken.......??

Het is een dure les geweest, maar ik bestel dus dat soort dingen nooit meer op internet !!

Succes, Gr. EB

26-05-2010
13:27:31
Reactie van maria:

Ook wij hebben een proefpakket besteld. Na 1 maand werd er wederom een pakketje bezorgd met 2 potjes pillen. We hebben geprobeerd contact te leggen met de leverancier -> uiteraard niet gelukt. Weer een maand later ontvingen wij voor de derde maal de potjes met pillen. Ook bleek er per maand ruim 200 euro te zijn afgeschreven van onze rekening. Wij hebben uiteraard via de bank nu de betaling laten blokkeren, maar hoe krijgen wij ons geld terug?

06-05-2010
16:15:48
Reactie van jenny:

Ik ben bang dat je je geld nooit meer terug zult zien helaas.
Het enige dat je kunt doen is zorgen dat ze niet nog meer geld van je rekening af kunnen halen.

06-05-2010
16:02:37
Reactie van jolanda van der geest:

Ook ik heb een proefpakket besteld, nu is er inderdaag 206 euro van mijn rekening afgeschreven. Wie oh Wie kan mij meer info geven over het terughalen van mijn geld. Ik heb trouwens nooit iets anders ontvangen dan het proefpakket.

05-05-2010
11:50:07
Reactie van eb:

In maart een proefpakketje aangevraagd voor acai berry en life cleanse.
De kosten zouden € 0,95 bedragen maar wat blijkt, is er 2x € 102,39 afgeschreven.
Ik heb met de bank gebeld en ze gaan dit geld terug vorderen, want het zijn oplichters !!!

Mensen pas er mee op om dit gratis proefpakket op internet te bestellen !!!!!

30-04-2010
11:37:04
Reactie van ervanbee:

Wij hebben begin maart een potje colon cleanse en een potje acai berry op proef besteld. Er zouden alleen verzendkosten berekend worden, maar er zijn in april 2 * 102 euro afgeschreven onder deze namen.
Na googelen (te laat) er zijn hordes mensen met deze merken bedonderd!!

15-04-2010
10:19:45
Reactie van hgghg:

zijn er ervaringen met kilokiller

15-04-2010
10:18:38
Reactie van hgghg:

wat is dit bij de een helpt het wel bij de ander niet. ik word gek.. wat is nou het ware middel.. hoeso zijn er zoveel naaierds sukkels ze liegen alleen voor geld..ze gaan het moeiloijk krijgen in de hel

1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim