welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Buikvet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Buikvet

26-07-2009

Ik zou graag willen weten of er iemand van jullie is die iets meer weet over het bevriezen van buikvet.
In de folder van de Tuinen stond een advertentie van x-trine cryofreeze.
Toen in daar kwam was het product uitverkocht maar de dames daar konden mij ook niets over het product vertellen.
Eigenschappen :

* plaatselijk vetafbraak
* perfectebehandeling van cellulitis
* direct straktrekkend

Zal zoiets kunnen werken ? Het is toch 44,95 per 150 ml.
gr. Peetje.

12-01-2014
22:40:37
Reactie van catlady:

Ik heb cryolylplise gedaan in een kliniek. Ik ben zonder af te vallen daadwerkelijk slanker geworden. Mijn heupen en buik waren echt dunner/platter. Er wordt een gel op de buik en heupen gedaan, vervolgens met een apparaat wordt deze gekoeld en samen met ultrasone geluidstrillingen gedurende een uur. Je valt er niet van af maar het is figuurcorrigerend. Ik ben het gaan doen omdat ondanks afvallen mijn buik dik bleef. Ik ben heel tevreden. Het was wel duur. Ik weet niet of de gel ook werkt. Hij is dan wel gekoeld, maar dat trileffect is er niet bij.

12-01-2014
22:40:16
Reactie van catlady:

Ik heb cryolylplise gedaan in een kliniek. Ik ben zonder af te vallen daadwerkelijk slanker geworden. Mijn heupen en buik waren echt dunner/platter. Er wordt een gel op de buik en heupen gedaan, vervolgens met een apparaat wordt deze gekoeld en samen met ultrasone geluidstrillingen gedurende een uur. Je valt er niet van af maar het is figuurcorrigerend. Ik ben het gaan doen omdat ondanks afvallen mijn buik dik bleef. Ik ben heel tevreden. Het was wel duur. Ik weet niet of de gel ook werkt. Hij is dan wel gekoeld, maar dat trileffect is er niet bij.

06-08-2009
20:33:38
Reactie van eiwitje:

Hallo dames.
Jullie kunnen wel degelijk af vallen , met het eiwit dieet verlies je vet in plaats van spierweefsel Je wordt overal slanker, ook de buik en heupen!!!! Zonder dat je te ruim in je velletje komt te zitten. EIWIT DIEET EEN ECHTE AANRADER!!!!

06-08-2009
08:08:31
Reactie van augustia:

Nou zeg, da's wel erg kort door de bocht: gewoon minder snoepen, meer sporten. M.a.w. het ligt aan jezelf......

Laat ik ten eerste opmerken dat plaatselijk afvallen inderdaad heel moeilijk is en dat ook ik niet geloof in zo,n middel

Maar dat het aan jezelf ligt als je rond je buik veel vet opslaat bestrijd ik ten stelligste. Juist buikvet is hormonaal. Als je te zwaar ben ben je ook te zwaar op je buik dat is uiteraard waar. Maar als om e.o.a. reden je hormoonspiegel niet goed is (suikerziekte, schildklier hevig in de overgang) sla je juist op je buik op! Mijn internist noemde het zelfs schlidkliervet. Want hoe slank ik ook wordt op mijn buik verdwijnt het niet. Heel frusterend en buitengewoon vervelend als iemand dan zo maar de stelling geeft: het ligt aan jezelf.

groet Augustia.

26-07-2009
20:28:33
Reactie van peetje:

Hoi Els
Ik ben op dieet, loop bij de dietiste, snoep niet en sport 3 keer in de week.
Toch wil mijn buik niet verdwijnen vandaar dat ik het vroeg.
Hoopte dat iemand het al had gebruikt.
Gr. Peetje

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank