online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Nieuw topic voor serieuze RDX ultra geinterreseerden
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Nieuw topic voor serieuze RDX ultra geinterreseerden

28-07-2009

Aangezien het vorige topic gesloten is, door allerlei berichten die er niet in thuis hoorden, hier maar even een nieuwe!!

06-01-2010
20:04:46
Reactie van combatgirly:

hoihoi wou ffies reageren op deze topic.ik gebruik zelf ook carntine van de kruidvat.niet alleen voor de vetverbranding,maar ook voor met het feit dat ik pds heb.das een een chro ische darmaandoening.ik heb dr echt baat bij.mijn darmne zij rustig en heb een regelmatige steolgang nu.en ook nog met feit ook nog dat ik afval.ik sport dr ook veel bij.vier daagjes in de week en dan vier uur lang.

19-12-2009
08:46:08
Reactie van mario gevaert:

je reinste bedrog die rdx brol.
de zoveelste die zonder enig resultaat blijft,erger nog je stuurt de pastilles terug en hoort niks meer van ze, vergeet je geld maar, zij zullen zich nog wel een vakantiehuisje aan de costa del sol kopen met ons geld en hun veevoeders.gangsters, blijft hun nature he.

13-09-2009
19:21:52
Reactie van jeremy:

Als je dit al langer tijd zo eet, dan eet je veel te weinig. JE lichaam is al heel lang op spaarstand. Als ik even grofweg de kcal optel dan kom je maar op 1000 kcal of minder. Een normale verbranding voor vrouwen ligt op 2000 kcal. Doordat je al tijd zo weinig eet, is je lichaam gewend geraakt om op 1000 kcal te functioneren. Ofwel, alles wat je meer eet boven de 1000 kcal , daarvan kom je aan.

Je moet eerst weer je lichaamsverbranding op gaan voeren want anders kun je heel moeilijk gaan afvallen want dan moet je nu nog minder dan 1000 kcal per dag gaan eten. Dus je eetpatroon voor een weekje , langzaam opvoeren naar ongeveer 1500 kcal per dag, wardoor je lichaamsverbranding weer op gang komt. Je lichaam krijgt als het ware een seintje dat er voedsel binnen komt en gaat dus ook niet alles opslaan voor de magere tijden.

Doe jij daarnaast nog iets aan sport?? Je kan op twee manieren een kcal te kort creeren voor je lichaam. Je eet ofwel minder of je gaat er wat bij sporten zodat je daarmee ook een tekort creert. Bovendien is een eierkoek of een plakje ontbijtkoek GEEN ontbijt.

Probeer een fatsoenlijk ontbijt te eten waarin koolhydraten, vet en eiwitten voorkomt. Je lichaam heeft de hele nacht geen voedsel binnen gekregen en snakt naar energie. Je doet het wel goed dat je zorgt dat je om de 2 a 3 uurtjes iets eet. Door om de 2 - 3 uurtjes iets te eten houdt je je verbranding op gang.

Trouwens wat weeg je en je lengte?

13-09-2009
18:29:50
Reactie van monique:

hai

nou als ontbijt neem ik 1 eierkoek of eem muesli bol

drink wel de hele dag door thee met een zoetje en minimaal 1,5 lter water .

om 10 uur neem ik een plakje cereal ontbijt koek met een beetje becel boter

dat om 12 uur een ik 2 sneetjes bruinbrood met rookvlees en kipfilet

om 2 uur neem ik weer een plakje ontbijt koek met een beetje becel boter

dan eet ik pas weer om half zeven me avond eten ongeveer 3 a 4 aardappeltjes en een klein blikje bonduelle groeten en geen vlees want daar ben ik niet dol op wel jus

en dan drink ik mischien nog ander half glas coca cola light

dat was het en dan eet ik over de hele week mischien 3 evergreen koekjes

dus dat valt ook wel mee denk ik mischien denk een ander wel zo zo

13-09-2009
17:04:01
Reactie van jeremy:

Wat is je eetpatroon en je bewegingspatroon. Mss kun je meer info geven zodat mensen er feedback op kan geven.

13-09-2009
16:33:28
Reactie van monique:

geen afslank produkten ook geprobeerd maar werkt ook niet ik val wel af maar niet meer als 2 kilo en daar blijf ik dan mee hangen

13-09-2009
15:22:07
Reactie van jeremy:

Geen afslankproducten meer gebruiken bijvoorbeeld

13-09-2009
11:47:42
Reactie van monique:

hai

ik zat net op internet te kijken en kreeg een pop up van rdx ultra en dat sprak me wel aan , maar toen ben ik gaan kijken wat het is en ervaringen ermee en die waren eerst heelgoed maar toen ik verder keek had iedereen het ineens over L-carnitine van de kruidvat
dus nu weet ik het niet zo goed meer ...

ik ben 2 jaar geeden bevallen van een dochtertje en de kilotjes waren er eerst van af niet allemaal maar wel de helft maar langzamer hand zitten ze er weer aan heb heel veel afslank produkten geprobeerd maar zonder resultaat ...

dus graag wil ik vragen of jullie weten wat ik moet doen

29-07-2009
17:35:25
Reactie van bianca:

Haha, iedereen stopt er uiteindelijk mee.
Ik raad het ook echt iedereen af. Bij de l-carnitine van de kruidvat, als je die 6 x op een dag neemt, krijg je 11x meer l-carnitine binnen dan bij rdx ultra.
En vitamines kan je ook overal gwoon kopen.
Het was misschien een leuk idee van rdx ultra, maar misschien hadden ze er gwoon veel meer vetverbranders in moeten doen in combinatie met vitamines.
Mijn weegschaal heeft eindelijk de 112,9 bereikt. Van 114,8 kom ik af.
Ben happy:-D

29-07-2009
17:31:58
Reactie van bianca:

Zou ik ook niet doen als ik jou was, ik ben na 1 dag al veel meer tevreden over l-carnitine van de kruidvat dan rdx ultra. Zit ook meer l-carnitine, groene thee en andere producten in die je doen afvallen. En het is goedkoper, en het maakt niet uit dat je toch paypal dan hebt aangemaakt. Altijd handig als je een betaling wilt doen en je geen creditcard hebt ;-)
Groet

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim