online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - TI-JI afslankpleisters
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

TI-JI afslankpleisters

23-08-2009

Wie heeft hier ervaring mee??

10-09-2009
22:32:17
Reactie van jeremy:

Als je lichaam in het begin al neit afvalt doordat je midner eet, dan moet je echt nog minder gaan eten. Dat het lichaam op een gegeven moment op een plateau komt, dan duurt meestal wel even. Maar als je in begin al niet afvalt, door minder te eten. dan eet je eigenlijk nog steeds teveel volgens mij.

10-09-2009
22:08:04
Reactie van veldmuis:

Haha, de porties van je maaltijden zijn kleiner geworden door een pleister?

Doe je dat niet helemaal zelf en denk je dat die pleister effect heeft of praat deze speciale pleister tegen je?

Groetjes,

Veldmuis

10-09-2009
14:59:47
Reactie van shanka:

Ik ben nu een paar weken bezig met de afslankpleisters en ik merk vooral dat ik niet meer snoep. Ook de porties van mijn maaltijden zijn kleiner geworden. Ik ben nog niet veel kilo's kwijt, maar als je gaat dieten gaat je lichaam altijd eerst in de spaarstand. Pas als je het kunt volhouden minder te blijven eten, gaan de kilo's eraf. Ik heb nu zelfs een nieuwe set gekocht om verder door te gaan.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim