online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - no-Nonsense dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

no-Nonsense dieet

01-09-2009

Hoi allemaal
iemand toevallig bezig met dit dieet?
heb het al eerder gedaan en ga er morgen weer mee beginnen,het zou leuk zijn als ik mede-lijners had!!!

Groetjes Diaan

30-03-2010
19:19:24
Reactie van anna:

Echt bizar, ik ben de kilo die er vorige week weer aanzat, weer afgevallen! Best komisch!
Ik ga niet in mijn oude gewoontes vervallen maar doorzetten. Ik heb gisteren een uur gewandeld en morgen ga ik hetzelfde doen.

Gelukkig gaat het bij jou ook oké!

29-03-2010
17:29:27
Reactie van eileen:

yep vandaag weer wegen: niet afgevallen maar ook niet aangekomen na een rara eetweek. ik sta even stil met dit dieet. morgen belt de internist voor afspraak.

27-03-2010
12:56:51
Reactie van eileen:

hoi anna,
helaas, erg herkenbaar!

groetjes

26-03-2010
11:39:54
Reactie van anna:

En nieuwe dag een nieuw begin.. Dit is de story of my life. Ik ben dus de kilo die ik afgevallen weer bijgekomen.

Dit gebeurt nou altijd. Zodra ik wat afval verval ik weer in mijn oude gewoontes. Ik heb vandaag besloten vanaf het begin te starten met het dieet. Ik ga alleen de yoghurt af en toe vervangen door een bruine boterham, anders trek ik het niet. En de aardappelen worden stamppot of hutspot.

Ik voel me erg schuldig omdat ik bang ben dat nieuwe lezers misschien gedemotiveerd raken en denken dat het aan het dieet ligt. Dat is het niet! Ik ben mijn eigen vijand!

25-03-2010
19:08:52
Reactie van eileen:

gaat deze week niet lukken, net een monchou taart op een veiling gekocht van mijn dochter, ja en dan niet een stukje proeven dat kan niet he!

25-03-2010
14:17:18
Reactie van anna:

Zoals verwacht een halve kilo aangekomen. Ik was van plan om te gaan sporten deze week, maar had gewoon de fut niet om het huis uit te gaan.. Eileen, hopelijk gaat het bij jou beter..

22-03-2010
18:36:14
Reactie van eileen:

pff sjoukje, dit is inderdaad lastig. ik zou met zoiets naar een dietiste gaan (denk ik ) en daar de vraag voor leggen.

doeiii
simone

22-03-2010
18:05:21
Reactie van sjoukje:

Ik zit nu inderdaad zo rond de 1000 kcal. Heb af en toe weleens een uitschieter naar boven (1 keer in de 2 weken ofzo)..zo dat ik rond de 1600 zit en dan ben ik de dag daarna meteen een kilo aangekomen ofzo. Vandaar mijn 'angst' om structureel te gaan voor meer calorieën.
En nee, ik wil nog niet gaan stabiliseren. Ik wil het gewoon op een gezondere manier doen. Pfff...lastig zeg!

22-03-2010
13:24:32
Reactie van eileen:

sjoukje zit je nog steeds op 1000 en val je niet meer af? of wil je gaan stabiliseren en daarom naar de 1500? met 1500 zou gemiddeld genomen ieder gezond mens afvallen maar ja dat is wel gemiddeld. ik denk als je van de 1000 afkomt dat je met 1500 niet aan zal komen alleen zul je niet meer zo veel afvallen als met 1000. maar 1000 is echt te weinig op de lange termijn.
groetjes
simone

22-03-2010
13:20:17
Reactie van eileen:

anna, ik herken het helemaal, die dip heb ik ook en zeker nu het mooie weer eraan komt en ik kleren van vorig jaar aan wil trekken, het zit me echt te strak. ik ben wel met een vriendin naar de stad gegaan en twee broeken, een hemdje en wat shirts gekocht. want ik merk dat ik me toch prettiger voel in kleding die past dan net te strak waardoor ik mijn buik in wil houden wat natuurlijk niet lukt de hele dag! dus nu heb ik weer wta om aan te trekken (dit alles gaat wel gepaard met een flinke huilbui ) en dan moet ik me weer motiveren om gewoon goed op te blijven letten zodat het niet meer wordt. laats zei iemand toen ik vertelde dat ik na een week lijnen niets was afgevallen: ja maar je bent dus ook niet aangekomen. En dat moet ik bedenken, voor ik aan dit dieet begon zat mijn gewicht nog in een stijgende lijn, nu daalt ie (heel langzaam) of staat stil.
sterkte ermee

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 16  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim