online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - make it easy
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

make it easy

03-09-2009

hoihoi

ik ben al 10 jaar lang bezig met lijnen en het leek wel of niets hielp, elke keer viel ik af en kwam hetzelfde gewicht weer terug plus een paar kilos erbij, nu las ik in de krant een advertentie van make it easy. en wat mij het meest aantrok was afvallen ZONDER lijnen!
ik heb een collega die het al heeft gedaan en die is helemaal enthousiast. is nu al 8 kilo kwijt afgelopen maanden.

en dit alles door middel van puntjes in het oor waardoor je minder trek hebt en snellere vetverbraning.

nu is mijn vraag of er iemand is die het ook al heeft geprobeerd of gaat proberen??

groetjess

15-06-2011
09:32:33
Reactie van immie:

Het is een methode die NLP met accupunctuur combineert. Ik ken hier in de buurt mensen die er tussen de 10 en 35 kg mee afgevallen zijn en mensen bij wie het niets gedaan heeft. Het aantal wel/niet afvallers bij deze methode is ongeveer 50/50.
Dooreten en hetzelfde "ding" blijven doen is natuurlijk zowiezo geen optie want het is dwaas om te veronderstellen dat je door hetzelfde te blijven doen opeens een andere uitkomst zult krijgen.
Het moet gezien worden als een hulpmiddel dat de honger/trek vermindert en de spijsvertering een duw geeft en vooral voor gemotiveerde mensen die net dat ene zetje kunnen gebruiken, kan het een oplossing zijn...

04-09-2009
11:20:35
Reactie van tessa:

Hoihoi

ik ben het er inderdaad mee eens dat je niet moet denken ik stop een paar dingen in me oren en de rest gaat vanzelf.
Maar me collega heeft wel echt minder trek in slechte dingen en ze heeft ook minder hongergevoel. ook heeft zij bij de eerste sessie een groot psychisch gedeelte gekregen waar ze veel aan heeft gehad dus ik heb me toch in geschreven als ik ben geweest horen jullie mijn ervaringen

groetjess

04-09-2009
01:12:44
Reactie van veldmuis:

Daar ben ik het mee eens, afvallen is sowieso een mentaal iets wat je moet overwinnen om uiteindelijk te slagen. Maar ik bedoelde het op mijn manier omdat in de openingspost in het groot stond: "Afvallen zonder LIJNEN". En het zou niet leuk zijn als je naar 10 jaar lijnen zoiets doet en dan weer niet afvalt maar aankomt omdat je het verkeerd doet!

Groetjes,

Velmuis

03-09-2009
15:37:28
Reactie van jeremy:

Acupunctuur kan op zich werken om je honger te verminderen. Het gan ook gewoon om het mentale idee gaan. Dat is net zo iets als het placebo effect van suikerpillen. Mensen denken dat dit helpt en gaan daardoor ook gewoon bewuster met eten om. Maar je moet het wel zien als een hulpmiddel. Het echte werk zal je nog steeds zelf moeten verrichten. Je kan je kcal inname verlagen door voeding maar ook je kcal verhogen door bijvoorbeeld meer te gaan bewegen.

03-09-2009
14:31:46
Reactie van veldmuis:

Wees even realistisch, denk je nou echt dat je door iets in je oor opeens je verbranding kan versnellen? Of je hongergevoel kan verminderen?

Ik snap dat je na 10 jaar lijnen het wel gezien hebt, maar dit is niet de oplossing waardoor het opeens lukt. Het lag echt aan jezelf of je die verloren kilo's die je eens verloren was, er af kon houden of niet.

Groetjes,

Veldmuis

03-09-2009
14:21:43
Reactie van becky:

Het lijkt wel een beetje op acupunctuur. Daar krijg je ook kleine naaldjes in je oor. Ik heb het ook eens gedaan(acupunctuur) maar ik merkte geen verschil hoor!

03-09-2009
13:02:32
Reactie van jeremy:

Je kan gaan afvragen wat de reden is dat je niet afvalt. Je moet toch eregns jee eetgewoontes gaan aanpassen om af te vallen of op gewicht te blijven. Er is nu eenmaal geen makkelijker route om af te vallen. Afvallen zonder te lijnen kan, maar je meot dan gewoon drastisch in je eetpatroon gaan snijden.

Je kan niet eenmaal zo blijven dooreten zoals je nu doet en dan maar hopen dat je over 6 maanden als een slanke den uit zal komen. Je zegt het al zelf dat je in de loop van de tijd steeds dikker ben geworden, het jojo effect. Dan was je dus al verkeerd bezig met eten. Je kan lijnen zonder honger te lijden. Je moet juist geen honger lijden. Je meot alleen anders gaan eten.

03-09-2009
11:25:11
Reactie van diaan:

Nooit van gehoord maar ga wél ff googelen!!!!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim