online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Een zware strijd, Maar ik ga ervoor!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Een zware strijd, Maar ik ga ervoor!!

08-09-2009

Goedemorgen,

Ik ben 'Wipneusje', ik ben 20 jaar en weeg 107 kilo! veel te zwaar dus.

Ik woon samen en werk 40 uur per week op de administratie van een bedrijf

Ik ben 01-09-09 begonnen met afvallen, en heb net de eerste week achter de rug.

Mijn startgewicht vorige week was 106,9 kilo.
Vanochtend woog ik 107 kilo! dus een week mijn best gedaan, en nog 0,1 kilo aangekomen!

Ik moet eerlijk zeggen dat dat dus totaal geen stimulans is, maar ik wel gelijk ben begonnen ben met bedenken wat ik anders had kunnen doen.

Zoals bijvoorbeeld minder opscheppen met het avondeten en en de saus weglaten bij het patat eten op zaterdag.

ik heb al een aantal keer op verschillen manieren geprobeert af te vallen, maar ik was niet sterk genoeg om mij ergens aan te houden, en nu had ik bedacht om met de kennis die ik heb van al die dieeten het zelf te gaan proberen, zonder een specifiek dieet aan te houden.

Ik heb wel volgende week een afspraak gemaakt met een dieetiste.

Ik en mijn vriend zouden graag volgend jaar willen trouwen (is tot nu toe alleen nog maar over gesproken, ben nog niet gevraagd) en zal dan graag iniedergeval 85 kilo willen wegen. Dan moet ik dus zo i zo 22 kilo afvallen.
En heb met mijzelf een tijdlimiet afgesproken van 1 jaar, dat houdt in dat ik iniedergeval 0,5 kilo per week moet afvallen om dat te kunnen halen.

Nu gaat mijn 2e week in, en heb toch een achterstand van 0,6 kilo.
Dus hopelijk krijg ik die aankomende week er wel af!

Liefs Wipneusje

08-09-2009
21:06:40
Reactie van marleen:

Hoi Wipneusje,

Wat een leuke naam heb jij voor jezelf verzonnen.
Ik hoor helaas ook tot de club van honderd en ben heel erg mijn best aan het doen om die te verlaten.
Ik schrijf mee in het no nonsens forum en het forum het is zo stil,
neem inderdaad eens een kijkje, je bent van harte welkom.

Groetjes

08-09-2009
09:15:47
Reactie van diaan:

Hoi wipneusje
Knap dat je zover bent dat je de strijd aan wilt gaan,want dat is waar we allemaal mee moeten dealen.
Net als Petra ben ik bij dezelfde forums aktief en het zou leuk zijn om je daar terug te zien.
En weet je wat het fijne is?we gaan allemaal voor hetzelfde en je snert en goede momenten deel je hier echt.
Zoveel back-up van de meiden helpt mij in elk geval enorm!
Ik wens je enorm veel succes,enne...je kunt het!!!
Groetjes Diaan

08-09-2009
09:15:43
Reactie van diaan:

Hoi wipneusje
Knap dat je zover bent dat je de strijd aan wilt gaan,want dat is waar we allemaal mee moeten dealen.
Net als Petra ben ik bij dezelfde forums aktief en het zou leuk zijn om je daar terug te zien.
En weet je wat het fijne is?we gaan allemaal voor hetzelfde en je snert en goede momenten deel je hier echt.
Zoveel back-up van de meiden helpt mij in elk geval enorm!
Ik wens je enorm veel succes,enne...je kunt het!!!
Groetjes Diaan

08-09-2009
09:06:58
Reactie van petra:

Hoi wipneusje,

Welkom in de strijd tegen de kilo's!! Wat goed dat je de knop hebt omgezet en dat je gaat werken aan je gezondheid. Ook positief dat je naar de dieetiste gaat. Zij kan je bijstaan met tips, richtlijnen wat betreft het eten en ritme van eten.
Ik schrijf met nog een paar gezellige meiden op het forum: ik woog vanmorgen 100 kilo en bij het forum no-nonsens dieet. Gewoon gezellig kletsen, tips uit wisselen, elkaar opbeuren als 1 van ons in een dip zit en elkaar stimuleren om toch door te gaan. Neem daar ook eens een kijkje en lees bijv. eens wat terug om aan ideetjes te komen.
Wij zijn ook allemaal van die gezellige "zwaargewichten" haha. Ik weet waar ik het over heb hoor. Kom zelf van de 118,5 en zit nu op 94,5. Ik ben dus 24 kilo afgevallen en dat in 3,5 maand.
Ik wens je veel succes met afvallen!! Groetjes van Petra

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim