online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Elke week 0,8 kilo afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Elke week 0,8 kilo afvallen

11-09-2009

Ik wil er voor oud en nieuw 10 kilo af hebben
Ofterwijl strak het nieuwe jaar dan, in plaats van dan pas beginnen;)
Dat wil zeggen elke week vanaf maandag 14 sept 0,8 kilo afvallen
Wie doet er mee?!

14-09-2009
09:04:54
Reactie van irma:

hallo naamloze

wat goed dat je zoveel bent afgevallen ???
maar werkt dat nu echt minder koolhydraten/
heb daar al meer over gelezen.

gr irma

13-09-2009
10:16:56
Reactie van melissa:

Als het goed is weeg ik nu rond de 80 kilo en ik wil naar 70 dus dan moet er 10 kilo af.
2 jaar terug heb ik sonja bakker gedaan, toen is het zelfde me in 8 weken gelukt, maar een jaar later zat ik weer op mijn oude gewicht.
dat is niet de bedoeling dus haha
maar 73 kilo is inderdaad ook al een mooi gewicht bij 178.
maar ik ben eigenlijk nooit te dik geweest, tot 4 jaar geleden sportte ik altijd heel fanatiek en had ik gewoon maatje 36. toen ben ik gestopt met sporten en toen liep het op..
ik wil niet perse terug naar maatje 36, maar 38 zou wel heel fijn zijn .

13-09-2009
08:21:32
Reactie van linda:

Hoi, ik wilde eerst ook naar de 70 kilo maar zie nu in dat er dan weinig mens over blijft. Bovendien wil ik dat ik mijn gewicht van 72 kilo ook blijf wegen. Ik moet zeggen dat de weegschaal nu al erg lang rond de 73.1-73.4 aangeeft dus misschien is dit ook een prima gewicht voor mij en eigenlijk ben ik ook best heel tevreden.
Hoeveel eil jij in totaal kwijt?

12-09-2009
20:03:06
Reactie van melissa:

Grappig
Ik ben ook 178
maar wil wel graag 70 kilo wegen
Ik laat t hier wel weten hoe het gaat
jij succes met je laatste kilo's !

Groetjes

12-09-2009
19:38:33
Ik ben 1.78, heb ook geen dieet gedaan maar gewoon uitkijken met wat je eet en niet snaaien, helemaal niets! inderdaad ook minder brood,pasta,aardappels,rijst en bergen groenten, vis, veel fietsen.
Ik vind 72 kilo prima bij een lengte van 1.78. Heb nu maat 40 en voel me uitstekend.

succes

Linda

12-09-2009
13:36:36
In 15 weken 13 kilo dat doe je heel goed!
Hoelang ben je dan dat je streefgewicht 72 kilo is?

Ik ga 4 keer in de week fanatiek sporten
en minder eten.. vooral minder brood en minder pasta en aardappels
geen dieet
ik heb vele dieeten gedaan maar daar geloof ik niet meer in
het is gewoon een kwestie van balans zoeken tussen veel bewegen en minder eten

12-09-2009
08:21:59
Hoi, ik ben nu in 15 weken 13 kilo afgevallen. rond de 0.8 kilo per week dus. Het is goed te doen mits je motivatie superhoog is want je meot wel volhouden en volhouden.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je het gaat doen, hoelang je bent en hoe zwaar is ook niet onbelangrijk. zelf heb ik tussen 1000 en 1500 Kc dieet gedaan. Misschien qua Kc weinig maar ik heb goed gezond gegeten met veel caloriearme dingen, weinig honger gehad maar toch komt het aan op veel doorzettingsvermogen.
Nu ben ik bijna op mijn streefgewicht van 72 kilo. de laatste 1.4 kilo gaat er erg moelijk af maar uiteindelijk gaat t me wel lukken.
succes

11-09-2009
22:54:31
Reactie van jeremy:

Wat ga je doen om dat te bewerkstelligen. Wat ga je aanpassen? Geen eens wat meer info?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim