welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - kettlebell
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

kettlebell

18-09-2009

hallo!

Er zijn gewichten te koop, genaamd kettlebells, je kunt er zeer effectief mee trainen en zou er snel en doeltreffend mee kunnen afvallen omdat je snel spieren kweekt. je volgt eerst een workshop en dan kun je thuis aan de gang. kent iemand dit, of heeft er iemand ervaring met deze kettlebells.. (ff google op kettlebell training en je ziet wat ik bedoel)

groetjes, san

15-08-2015
21:14:02
Reactie van max bakker:

Ik heb de verkeerde website naam ingetikt het moet kettlebellworkoutdvd.nl zijn.

Groet, Max

15-08-2015
00:11:12
Reactie van max bakker:

Als nog informatie zoek voor de Kelltebell workout die je thuis kan doen moet je zeiker eens kijken op kelltebellworkoutdvd.nl

Groet, Max

24-09-2009
11:57:34
Reactie van -:

Het enige wat me nu nog tegen houd te gaan beginnen, is dat ik niet weet wat ik zal doen:
- leren kettlebellen van instructeurs (2 workshops )
- leren kettlebellen van een DVD, (van een instructeur)

qua kosten maakt het uiteindelijk niet veel uit.. beiden schijnen goed te zijn..
heb voorkeur voor de dvd's omdat ik anders weer lang moet wachten voor er zo'n shop is

wat zouden jullie doen?

groetjes

ennuh ik houd jullie op de hoogte

23-09-2009
18:49:49
Reactie van jeremy:

Ik beweer niet dat de ene beter is dan de ander. De ene heoft de ander niet uit te sluiten. Maar als KB bestaat al heel lang en als je ooit in de sportschool komt, dan zie je die dingen ook liggen. Maar als je met vrouwen begint over trainen met gewichten dan zijn ze gelijk bang om te gespierd te worden. Hoe vaak zie je vrouwen niet trainen met hele lichte gewichten, want ze zijn bang om breed te worden of gespierd te worden, wat bijna een onmogelijk is door het gebrek aan hormonen.

Maar laat maar weten wat je ervaring is met KB. Maar nogmaals, om spieren te kweken zijn geen wonderen voor nodig en je kan nou eenmaal niet sneller spieren kweken dan dat je lichaam kan herstellen.

23-09-2009
17:24:09
Reactie van veldmuis:

Persoonlijk denk ik dat je gewoon moet doen wat je leuk vindt om te doen. Ik vind "swingen" niet echt fijn om te doen en prefereer daarom barbells/dumbbells omdat dat liften is.

Ik wil best geloven dat het beter is om met een kettleball te werken, maar zelf ga ik het niet proberen, meer en deels omdat ik het heerlijk vind om te liften en tot nu toe is het resultaat niet verkeerd! (Toevallig las ik ergens dat de acteurs van de film "300" met kettleballs hebben gewerkt, tot hoeverre dit waar is weet ik niet, maar zo wel, dan heeft het uiteindelijk een mooie uitkomst)

In ieder geval veel succes met je kb training, hopelijk komt er over een tijdje een update van je over hoe het allemaal verlopen is! Ik zal het in de gate houden.

Groetjes,

Veldmuis

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank