online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - IK WIL VERMAGEREN
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

IK WIL VERMAGEREN

22-09-2009

ik wil vermageren wie wilt mij helpen ik ben 1.75m en ik weeg 56kilo ik wil 6 kilo maar 6 kilo afvallen wie wil mij helpen aub help mij aub ik wil maar 6 kilo afslanken ik zie me in de spiegel echt dik ze zeggen dat ik me gedraag als een anorexia mens die niks anders denkt dan vermageren.

HELP aub zeg HOE IK MOET VERMAGEREN

24-09-2009
16:47:50
Reactie van mirjam:

hoi, in mijn ogen heeft het niks meer met vermageren te maken, alleen met jezelf beeld en je vertrouwen. daar helpt geen dieet meer bij alleen een psychiater.

23-09-2009
12:39:44
Reactie van diaan:

weet niet van wie dit is,maar je bent een beetje in de war hoor!!!!

22-09-2009
22:56:21
Reactie van mirjam:

Hoi, als ik je oproep lees en zie hoevaak je het woordje help gebruikt, dan denk ik inderdaad dat je hulp nodig hebt, niet met afvallen maar echte hulp.
bedoel het alleen maar goed hoor, zeker niet negatief !!

22-09-2009
18:21:24
Reactie van mandy:

Ik weet niet of je het serieus meent, maar met jouw lengte en gewicht zit je op een BMI van 18 oftewel je hebt nu al ondergewicht. Als je nog eens 6 kilo zou afvallen zit je op een BMI van 16,1 wat valt in de categorie ERNSTIG ondergewicht. In plaats van hulp vragen om af te vallen kan je beter hulp vragen aan je huisarts of in ieder geval aan je familie/vriendinnen voordat je doorslaat.

22-09-2009
17:45:40
ZE ZEGGEN DAT JE ALTIJD BUIKSPIER OEFENINGEN MOET DOEN MAAR IK WEET HET OOK NIET GOED

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim